![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Zawieszenie pneumatyczne KW
[D2 ALL ] Zawieszenie pneumatyczne KW
Witam, jest do sprzedanie takie zawieszenie jak na zdjęciach. Według sprzedającego jest to dedykowany zawias pneumatyczny z gwintem do D2. Sprawdziłem faktycznie KW robi takie zawieszenia i nazywa się to HLS, aczkolwiek nie znalazłem w ofercie do D2. Zastanawiam się jak to uruchomić? Jak myślicie kompresor od D3 da rade? bez butli oczywiście. Chyba że D3 ma po drodze jakieś zbiorniczki. Jak myślicie może to zawieszenie być bardziej miękkie w stosunku do do ori S8?
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Ostatnio zmieniony 15 sty 2017, 08:55 przez j3drek, łącznie zmieniany 3 razy.
zasada tego zawieszenia jest taka, że jeździsz na srogiej glebie i jak potrzebujesz to przyciskiem podnosisz na chwile auto o około 4/5cm np przed progiem zwalniającym. wtedy nie potrzeba zbiornika, ale potrzebny jest mocny kompresor, który szybko napełni te "tłoki".
jest też odwrotna wersja gdzie jeździsz sobie normalnie i na postoju sobie opuszczasz np na zlocie, ale to nie ta opcja, która jest na sprzedaż
jest też odwrotna wersja gdzie jeździsz sobie normalnie i na postoju sobie opuszczasz np na zlocie, ale to nie ta opcja, która jest na sprzedaż

Masz rację. Doczytałem na stronie KW, że to zawieszenie służy do podnoszenia, żeby przejechać przez przeszkody. Także to zawieszenie odpada, zależy mi na poprawie komfortu i regulacji wysokości a nie mega glebie. Tak się składa że będę miał jutro na kanale D3 to się trochę przyglądne tej pneumatyce, ,może podejdzie do D2 

-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Gościu na FB chce 2.2K , ale podejrzewam ze odda za mniej
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Być może samoróbka, na żywo tego nie widziałem. Tak na FB cenił 2200, wytargowałem na 1800. Tak czy inaczej odpuszczam to zawieszenie. Nie ratuje mnie to jak faktycznie służy to tylko do podnoszenia przed progami itp. Cały czas się zastanawiam jak ten tył niby miał by się podnosić jak ten tłok jest na amorku 

-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Na 100% jest to samoróbka , co najwyzej można by było to kupić dla samego gwintu KW V1 - jeśli oczywiscie po numerach będzie pasować do D2
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
- dice111
- Moderator
- Posty: 6026
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Nie obniżać a podnosić.j3drek pisze:A na co mi obniżać sam tył?
Fabryczne nivo w D2 działało na tej zasadzie, że podnosiło tył by był równo jak obciążałeś tylną kanapę i bagażnik.j3drek pisze:Cały czas się zastanawiam jak ten tył niby miał by się podnosić jak ten tłok jest na amorku
Myślałem po prostu, że ktoś robił zamiennik tego, ale jak widać widocznie ten w/w działa na innej zasadzie opisanej powyżej przez kolegów.
Black Cars Matters
j3drek, to podnoszenie zadku dziala pewno na zasadzie pompowanego odboju, i da sie tak dzwignac auto... tyle ze nie mozna tak jezdzic
Ogolnie taki zawias ma swoje zalety w porownaniu do samegoi Aira... Bo na najnizszej pozycji auto jest twarde jak na gwint przystalo, jak podpompujesz i podniesiesz to minimalnie zmieknie... Ale nie spuscisz go na sama podloge jak bedziesz chcial... To za to mozesz zrobic dzieki typowemu Airowi, tyle ze tutaj jest taka charakterystyka ze im auto wyzej tym jest twardsze, ale to juz wynika z czystej fizyki pompowania poduch...-> im chcesz wyzej tym wieksze cisnienie w poduchach
Zatem no nie jest to takie glupie... Ale wszystko zalezy od tego kto i co lubi 
No i nie nalezy liczyc na to za jakikolwiek gwint bedzie bardziej komfortowy niz ori zawias



No i nie nalezy liczyc na to za jakikolwiek gwint bedzie bardziej komfortowy niz ori zawias
