[D3 08 4.2TDI ] Wysokie korekcje wtryskiwaczy oraz przeryw
[D3 08 4.2TDI ] Wysokie korekcje wtryskiwaczy oraz przeryw
Witam pieszę ponieważ nie wiem gdzie dalek szukać,kupiłem a8 d3 2008 rok 4.2 tdi bvn, auto od poczatku ma problem z dolna partią obrotów do 1500obr/min przerywa jak by paliwa nie dostawał, oraz po zatrzymaniu po ok 3 sek ,zaczyna bujać silnikiem jak by paliwa nie dostawał, 10 sek i się uspokaja.Myślałem że sa zapieczone wtryski ponieważ korekcje były nie ciekawe, na 7 cyl -3,5 na reszta na plusie ,podczas przerywania 1 i 2 na plus 5 ,wiec wymieniałem 3 wtryski 1 2 oraz 7 i sytułacja identyczna, korekcja wysoka na 7 cały czas ok 2 lub wiecej na minus, dolegliwości wystepuja po nagrzaniu i powiekszają się podczas dalszego nagrzewania. Dodam że odłączenie czujnik ciśnienia paliwa podczas pracy,skutkuje korekcjami ok zera, cicha i miekką praca i brakiem przerywania, ale wtedy nie ma mocy, ciśnienie ja jałowym ok 296 bar.Trudno znaleść mi prawidłowe wartośći z vcds dotyczące silnika bvn. gdzie dalej szukać?
[ Dodano: 2017-03-22, 19:09 ]
nikt nie pomoże?? to forum upadło całkiem.
[ Dodano: 2017-03-22, 19:09 ]
nikt nie pomoże?? to forum upadło całkiem.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2017, 22:17 przez biger, łącznie zmieniany 1 raz.
Auto dostało 8 nowych wtrysków i nadal jest to samo, korekcje wysokie i przerywa podczas ruszania, jak by jedne lub 2 cylindry odłączało, do tego mam problem chyba z turbina, bo lewy przepływomierz pokazuje połowe tego co pracy, jak by powietrze się cofało. Ale jednak najwiekszym problemem jest to przerywanie, jeden magik podpowiedział ze sterownik może być uwalony i nie steruje poprawnie wtryskami.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
Długoterminowe jeszcze nie ma ,a wtryski na pewno były ok końcówka AG ,możliwe że sterownik padł i nie potrafi ich wysterowac?
[ Dodano: 2017-09-30, 22:16 ]
Problem rozwiązany, uszkodzona geometria turbny , powodowała cofanie spalin co z konsekwencji powodowało wpychanie spalin przez egr do dolotu ,pisze ponieważ problem wystepuje w 4.2 tdi ale nikt nie napisze na forach rozwiązania, pierwszy objaw to przerywanie po zatrzymaniu oraz dziwne korekcje na wtryskach...no nic popłynełem grubo, bo auto diagnozowali ale nikt nie wpadł na to.
[ Dodano: 2017-09-30, 22:16 ]
Problem rozwiązany, uszkodzona geometria turbny , powodowała cofanie spalin co z konsekwencji powodowało wpychanie spalin przez egr do dolotu ,pisze ponieważ problem wystepuje w 4.2 tdi ale nikt nie napisze na forach rozwiązania, pierwszy objaw to przerywanie po zatrzymaniu oraz dziwne korekcje na wtryskach...no nic popłynełem grubo, bo auto diagnozowali ale nikt nie wpadł na to.