części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 08 4.2TDI ] Wysokie korekcje wtryskiwaczy oraz przeryw

biger
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 24 paź 2014, 16:35
Lokalizacja: Szczecin

[D3 08 4.2TDI ] Wysokie korekcje wtryskiwaczy oraz przeryw

Post autor: biger » 22 mar 2017, 19:09

Witam pieszę ponieważ nie wiem gdzie dalek szukać,kupiłem a8 d3 2008 rok 4.2 tdi bvn, auto od poczatku ma problem z dolna partią obrotów do 1500obr/min przerywa jak by paliwa nie dostawał, oraz po zatrzymaniu po ok 3 sek ,zaczyna bujać silnikiem jak by paliwa nie dostawał, 10 sek i się uspokaja.Myślałem że sa zapieczone wtryski ponieważ korekcje były nie ciekawe, na 7 cyl -3,5 na reszta na plusie ,podczas przerywania 1 i 2 na plus 5 ,wiec wymieniałem 3 wtryski 1 2 oraz 7 i sytułacja identyczna, korekcja wysoka na 7 cały czas ok 2 lub wiecej na minus, dolegliwości wystepuja po nagrzaniu i powiekszają się podczas dalszego nagrzewania. Dodam że odłączenie czujnik ciśnienia paliwa podczas pracy,skutkuje korekcjami ok zera, cicha i miekką praca i brakiem przerywania, ale wtedy nie ma mocy, ciśnienie ja jałowym ok 296 bar.Trudno znaleść mi prawidłowe wartośći z vcds dotyczące silnika bvn. gdzie dalej szukać?

[ Dodano: 2017-03-22, 19:09 ]
nikt nie pomoże?? to forum upadło całkiem.
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2017, 22:17 przez biger, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 22 mar 2017, 20:57

biger pisze:ciśnienie ja jałowym ok 296 bar
Czyli poprawne. Do jakiej wartości dochodzi podczas przyspieszania? Chłodnica AGR sprawdzana?

biger
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 24 paź 2014, 16:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: biger » 23 mar 2017, 10:02

Auto dostało 8 nowych wtrysków i nadal jest to samo, korekcje wysokie i przerywa podczas ruszania, jak by jedne lub 2 cylindry odłączało, do tego mam problem chyba z turbina, bo lewy przepływomierz pokazuje połowe tego co pracy, jak by powietrze się cofało. Ale jednak najwiekszym problemem jest to przerywanie, jeden magik podpowiedział ze sterownik może być uwalony i nie steruje poprawnie wtryskami.

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 23 mar 2017, 23:05

a kiedy był wymieniany filtr paliwa?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

biger
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 24 paź 2014, 16:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: biger » 25 mar 2017, 10:28

Filtr paliwa wymieniony w styczniu.Dodaje korekcje na wtryskach ,cuda wianki podczas postoju, w czasie jazdy są już ok, czy możliwe aby sterownik silnika był uszkodzony?

szeryfisch
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1400
Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: szeryfisch » 25 mar 2017, 20:46

a korekty długoterminowe?
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 25 mar 2017, 21:03

podaj numery katalogowe wtrysków jakie zostały założone

biger
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 9
Rejestracja: 24 paź 2014, 16:35
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: biger » 30 wrz 2017, 22:16

Długoterminowe jeszcze nie ma ,a wtryski na pewno były ok końcówka AG ,możliwe że sterownik padł i nie potrafi ich wysterowac?

[ Dodano: 2017-09-30, 22:16 ]
Problem rozwiązany, uszkodzona geometria turbny , powodowała cofanie spalin co z konsekwencji powodowało wpychanie spalin przez egr do dolotu ,pisze ponieważ problem wystepuje w 4.2 tdi ale nikt nie napisze na forach rozwiązania, pierwszy objaw to przerywanie po zatrzymaniu oraz dziwne korekcje na wtryskach...no nic popłynełem grubo, bo auto diagnozowali ale nikt nie wpadł na to.

Daros
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 26 sie 2016, 07:15
Lokalizacja: SWD

Post autor: Daros » 27 paź 2017, 19:54

W jakich grupach dla 4.2TDI BVN są korekty długoterminowe i jak je interpretować?

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 28 paź 2017, 11:49

nowe wtryski? ile płaciłeś za szt?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl