Jeśli w koszu spiętrzającym w baku brakło paliwa to mogła paść pompa która go napełnia. W przypadku gdy jest awaria pompy w zbiorniku należy mieć 3/4 paliwa w baku aby kosz napełnił się "przelewowo" bez pompy. Faktycznie daje to około 70 litrów w baku, gdzie jego pojemność to około 90 litrów. Wtedy mamy pewność że kosz spiętrzający jest wypełniony paliwem. Awarii ulega również pompa wyrównująca poziom paliwa między komorami. Wtedy również przy niskim stanie paliwa może go po prostu braknąć.
Jeśli brakło paliwa, to układ jest zapowietrzony, sprawdź czy w przewodach prowadzących od filtra do pompy jest paliwo. Przewód jest przezroczysty właśnie po to aby to sprawdzić.
Odpowietrzenie układu wtryskowego polega na użyciu specjalnej podciśnieniowej pompy / odkurzacza + własna inwencja twórcza / ręcznej pompki do paliwa + plak. (Jeśli nie wiesz jak to zrobić, zleć to komuś albo poczytaj)
Odpowietrzanie wtrysków nic nie da, jeśli oczywiście temat dotyczy zapowietrzonej pompy.
Kwestie typu pompa, sterownik, jej uszczelnienie, zawory zwrotne to jest inna kwestia. Wcześniej jest jeszcze filtr paliwa, podgrzewacz paliwa na filtrze i przewody. Mechanicy i spece często celują pompe, bo wiadomo, kasa wtedy leci wiadrami
