[D3 07 4.2TDI ] Kalibracja radaru do aktywnego tempomatu
Dzieki pomogło, udało sie za pierwszym razem, nawet otworu nie musiałem powiększać żeby sie dostać do górnej śrubyPczester pisze:A więc
13 Auto Dist - Bloki Pomiarowe - grupa 2 i 11 w obu blok 1 to są dwie wartości które nas interesują. Mają się mieścić od -0.8 do 0,8 Grupa 2 to górna lewa śróbka a 11 to dolna, kręcąc w prawo (wkręcając śróbke) ZMNIEJSZAMY wartość (idziemy w stronę minusa). Jeden pełny obrót to wartość około 1.0 Trzeba zobaczyć ile mamy (zapisać sobie) zrobić korektę NA OKO, potem wchodzimy w Nastawy Podstawowe grupa 1 i ON/OFF potem 2,3 4 tak samo. I po takim zabiegu jeździmy spokojnie sobie dwa dni po czym sprawdzamy co jakiś czas czy działa tempomat, lub w grupie 2 i 11 czy się mieści w - 0.8 do 0,8 jeśli nie, sprawdzamy o ile się zmieniło i ponowna korekta :-) mi za drugim razem się udało. NAJWAŻNIEJSZE TERAZ!!! Do dolnej śrubki imbus jest dojście bez problemu, do górnej gorzej (raz zdjąłem zderzak) a później zobaczyłem że jak odkreca się atrape pod tablice rejestracyjną to pod nią jest otwór PRAWIE IDEALNIE pasuje by trafić imbusem do górnej śróby, wystarczy trochę powiększyć go do dołu i klucz trafia :-D dzięki czemu do kalibracji wystarczy zdjąć ta atrape (4 torxy). Tak wygląda cała procedura Panowie. A przy okazji szukam tej osłony radaru jak ktoś by coś widział słyszał. Mam nadzieję że komuś się przydadzą moje wskazówki :-)
U mnie odkąd pamiętam nie działał tempomat i wyświetla się info "sensor sicht" na tablicy. Mam zwykły grill bez zaślepki na radar, ale radar jest. Pytanie czy ustawianie czegokolwiek ma sens z tym grilem? Nie wiem poco jest ta zaślepka. Czy tylko do kalibracji, a może to ma wpływ na działanie radaru?
U mnie to chyba nie ruszy :-/
Prawie w każdym miejscu error...
https://goo.gl/photos/b7UwDB6s1bu6wvhy8
Prawie w każdym miejscu error...
https://goo.gl/photos/b7UwDB6s1bu6wvhy8
Musisz pojeździć ze dwa dni i wtedy odczytać wartości.
[ Dodano: 2017-02-20, 17:55 ]
No i dopadł mnie ponownie problem z tempomatem. Chodziło wszystko pięknie i po jakimś czasie (2 miesiące)pojawił się błąd kalibracji. Więc wszedłem w Nastawy i fakt grupa druga była poza skala, więc korekta śruba i.... Kolejna i... Kolejna aż do końca regulacji i zero efektu :-( jak było 1.936 tak i zostało. Radar PADŁ? Ma ktoś jakiś pomysł? Dodam że wartość z grupy 11 zmienia się normalnie przy jej regulacji.
[ Dodano: 2017-02-20, 17:55 ]
No i dopadł mnie ponownie problem z tempomatem. Chodziło wszystko pięknie i po jakimś czasie (2 miesiące)pojawił się błąd kalibracji. Więc wszedłem w Nastawy i fakt grupa druga była poza skala, więc korekta śruba i.... Kolejna i... Kolejna aż do końca regulacji i zero efektu :-( jak było 1.936 tak i zostało. Radar PADŁ? Ma ktoś jakiś pomysł? Dodam że wartość z grupy 11 zmienia się normalnie przy jej regulacji.
Witam,
Jakim imbusem ( rozmiar ) reguluje się te śrubki ? próbowałem kilkoma i nie czuje żeby jakiś pasował. Napewno jest to imbus a nie jakiś torx ?
Co dziwne u mnie wartość w grupie 2 to -0.36 , a w grupie 11 : -1.968 ( czyli poza skalą +/- 0.8 ) a tempomat mogę załączyć, problem w tym że przed ciężarówką / dostawczakiem radar działa i hamuje, ale przed autem osobowym go nie wykrywa. Nie przeszkadza mi to bardzo, bo ogólnie tempomat mogę załączyć, ale jak by mogło działać tak jak powinno to czemu nie...
Co do tych śrubek to są tylko 2 ? u góry z lewej , a na dole z prawej strony ?
Jakim imbusem ( rozmiar ) reguluje się te śrubki ? próbowałem kilkoma i nie czuje żeby jakiś pasował. Napewno jest to imbus a nie jakiś torx ?
Co dziwne u mnie wartość w grupie 2 to -0.36 , a w grupie 11 : -1.968 ( czyli poza skalą +/- 0.8 ) a tempomat mogę załączyć, problem w tym że przed ciężarówką / dostawczakiem radar działa i hamuje, ale przed autem osobowym go nie wykrywa. Nie przeszkadza mi to bardzo, bo ogólnie tempomat mogę załączyć, ale jak by mogło działać tak jak powinno to czemu nie...
Co do tych śrubek to są tylko 2 ? u góry z lewej , a na dole z prawej strony ?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
ACC wleciało na pokład teraz tylko kalibracja wartości daleko od wymaganych,grupa 2 1.956, a grupa 11 3.125, szkoda że to nie działa tak że kręcąc śrubami wartości zmieniają się od razu
[ Dodano: 2019-04-01, 22:51 ]
[ Dodano: 2019-04-01, 22:51 ]
I co było ?Pczester pisze:No i dopadł mnie ponownie problem z tempomatem. Chodziło wszystko pięknie i po jakimś czasie (2 miesiące)pojawił się błąd kalibracji. Więc wszedłem w Nastawy i fakt grupa druga była poza skala, więc korekta śruba i.... Kolejna i... Kolejna aż do końca regulacji i zero efektu :-( jak było 1.936 tak i zostało. Radar PADŁ? Ma ktoś jakiś pomysł? Dodam że wartość z grupy 11 zmienia się normalnie przy jej regulacji.