Nie pamiętam, ale możesz też sprawdzić na climatroniku. Przyciśnij górna strzałke od strony kierowcy i obieg wew. Grupa 102 to temperatura na zegarach i climatroniku.
Według tego co wskazuje licznik jest wzorcowo. Staje na 90 stopni i sztywno się trzyma.
Ale walczę cały czas ze zbyt niskimi obrotami a wczoraj podczas podłączenia OBD bluetooth w aplikacji ,,OBD car doctor" zobaczyłem coś dziwnego. Temperatura bardzo skakała.
Dlatego miałem podejrzenie że ECU dostaje błędne wskazania i próbuje dogrzać silnik
Ale wychodzi na to że to aplikacja źle zbiera dane z bloków.
Może ktoś potwierdzić lub sprawdzić u siebie czy temperatura w bloku 004 pokrywa się z ta na climatroniku w grupie 102? U mnie gdy na vagu w bloku 004 jest np. 87st wtedy na climatroniku i zegarach mam jakieś 68st. Na wskazówce wygląda to na niedogrzany silnik, a może to tylko czujnik. Wolę zacząć od czujnika jak od termostatu, bo wiadono jak to wygląda w FL.