Problem jest taki że w momencie działania spryskiwaczy reflektorów psika z nich bardzo słabo, a od spodu spryskiwaczy leje się płyn. Ktoś może to reanimował? Domyślam się ze wytarły się jakieś oringi wewnątrz spryskiwacza. Macie jakiegoś manualna jak to rozebrać?
Pozdrawiam
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] wyciek plynu z spryskiwaczy reflektorow
-
- Forum Audi A8
- Posty: 27
- Rejestracja: 26 mar 2016, 19:43
- Lokalizacja: Toruń, Kujawsko-pomorskie
[D3 ALL ] wyciek plynu z spryskiwaczy reflektorow
Ostatnio zmieniony 04 lut 2017, 20:44 przez brzozek91, łącznie zmieniany 1 raz.
Wątpię aby spryskiwacz był przewidziany jako część do naprawy więc manula bym się nie spodziewał, ew możesz przetrzeć szlaki.
W sumie mam kilka spryskiwaczy, jeden jest uszkodzony gdybym miał chwile mógłbym go z ciekawości rozebrać, na logike musisz wyczepić białe zatrzaski i dół powinien wyjść ale czy nic nie uszkodzisz to nie wiem.
W sumie mam kilka spryskiwaczy, jeden jest uszkodzony gdybym miał chwile mógłbym go z ciekawości rozebrać, na logike musisz wyczepić białe zatrzaski i dół powinien wyjść ale czy nic nie uszkodzisz to nie wiem.
Trzeba zdjąć zderzak.
Dualframe :
-odkręcasz górny grill pod maską 5-6 srubek + 2 srubki między żebrami grilla wychodzi na zatrzaski ale nie trzeba go separowac od zderzaka
-2 śruby od góry trzymające zderzak do pasa przedniego
-zdjąć nadkola
-6 śrub po 3 na strone pod nadkolem, mocowanie zderzaka do błotników nasadka długa 10mm
-wyczepić ze ślizgów i gotowe
Składać odwrotnie.
Dualframe :
-odkręcasz górny grill pod maską 5-6 srubek + 2 srubki między żebrami grilla wychodzi na zatrzaski ale nie trzeba go separowac od zderzaka
-2 śruby od góry trzymające zderzak do pasa przedniego
-zdjąć nadkola
-6 śrub po 3 na strone pod nadkolem, mocowanie zderzaka do błotników nasadka długa 10mm
-wyczepić ze ślizgów i gotowe
Składać odwrotnie.
Przed zciągnięciem zderzaka proponuję koledze wymienić oringi na spryskiwaczach. Oczywiście - zderzak zawsze można zciągnąć z auta ale żeby dostać się do oringów wystarczy wyciągnąć ze zderzaka kratki halogenów. I na wprost mamy wężyki doprowadzające płyn do spryskiwaczy. Wystarczy wyciągnąć WSÓWKĘ ZABEZPIECZAJĄCĄ z końcówki wężyka i ten wężyk zciągnąć - wypiąć w dół ze spryskiwacza. Oring jest cieniutki N90303801 i kosztuje w serwisie 4,34zł - za szukę - lewy i prawy są takie same. Wymieniamy oringi i wpinamy z powrotem końcówki wężyków spryskiwaczy na swoje miejsce pamiętając o WSÓWKACH ZABEZPIECZAJĄCYCH. Powinno pomóc - osobiście przerobiłem ten problem i u mnie wymiana oringów pomogła - teraz nic nie leci. Byłem skłonny kupić dwa nowe spryskiwacze lecz wymiana oringów w pełni załatwiła problem. Wymiana oringów to ok 30min pracy.