Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D3 ALL ] Zaciski od S8 D3

Dokładane DVD, tunery TV, radia CB, nawigacje GPS, moduły do telefonów GSM, videorejestratory, przeróbki elektryki i elektroniki zmieniające funkcjonalność auta, nowe gadżety.
ODPOWIEDZ
Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 08 lut 2017, 21:24

Koledzy, czy ktoś zmieniał kodowanie w module ABS po zmianie hebli na większe? Np ja miałem przód 1LG (321mm) i zmieniłem na 1LL (360mm) i pytanie czy zmieniać kodowanie?
Obrazek

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6067
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 08 lut 2017, 21:41

Ja zmieniałem przy zmianie na 385, 6 = 2FNR 42 AL 18" (PR-1LJ/1LK). Ciężko stwierdzić, czy była jakaś różnica, bo nie testowałem.
Black Cars Matters

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 08 lut 2017, 21:45

Więc trzeba jutro zmienić :-)

Freeq
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 522
Rejestracja: 12 cze 2016, 22:20
Lokalizacja: NGO

Post autor: Freeq » 08 lut 2017, 21:55

A tak informacyjnie, to jakiej średnicy są tarcze przód /tył w A8/S8/W12? I co trzeba zmienić aby do A8 włożyć heble przód/tył z S8/W12?

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 08 lut 2017, 22:08

Do tyłu jarzma od s8/w12 i tarcza a zacisk zostaje.
Do przodu jarzma, tarcza od s8/w12 zacisk pasuje od 4,2 (360mm)
No i blachy też trzeba.

385mm przód a 335 tył.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 08 lut 2017, 22:59

Do przodu jarzma, tarcza od s8/w12 zacisk pasuje od 4,2 (360mm)
Zacisk S8/W12 jest inny niż ten pod 360mm z A8.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 661
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 08 lut 2017, 23:28

Pczester pisze:No i blachy też trzeba.
Tylko tylne. Przednie zostają te same (na pewno przy 360 -> 385), chyba że ktoś chce sobie zamontować kierownice powietrza.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 08 lut 2017, 23:46

Pepek pisze:
Pczester pisze:No i blachy też trzeba.
Tylko tylne. Przednie zostają te same (na pewno przy 360 -> 385), chyba że ktoś chce sobie zamontować kierownice powietrza.
No to ja tak przy okazji się zastanawiam czy do kierownic wystarczą te żaluzje w nadkolach
czy trzeba wyrwać otwór żeby był większy przeciąg...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 09 lut 2017, 06:45

drago_o, dlaczego nie podejdzie zacisk z tarczy 360 pod 385 po zmianie jarzma? Poza blacha nie widzę różnicy (pomijając gładką powierzchnię i te wycięcia)

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 09 lut 2017, 07:09

Pczester pisze:drago_o, dlaczego nie podejdzie zacisk z tarczy 360 pod 385 po zmianie jarzma? Poza blacha nie widzę różnicy (pomijając gładką powierzchnię i te wycięcia)
Bo zacisk S8/W12 jest najnormalniej większy :) Poza tym w W12 blacha jest taka sama(mała) jak w A8 a zacisk jak z S8 :)

tzn. Nie napiszę, że nie pasuje, bo tego nie przymierzałem, ale zaciski się różnią.

W tym temacie na ostatnich stronach jest o tym też:
http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-zac ... t12081.htm
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Motostacja

Post autor: Motostacja » 09 lut 2017, 12:16

No i biorąc pod uwage stosunek, koszta a wartość dodaną, nie warto robić takiego moda. Lepiej zakładać coś 6 tłoczkowego, o ile się nie myle w S8 również są 2 tłoczki a wydac trzeba 3500-4000zł na swapa.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6067
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 09 lut 2017, 12:35

maciu pisze:
Pepek pisze:
Pczester pisze:No i blachy też trzeba.
Tylko tylne. Przednie zostają te same (na pewno przy 360 -> 385), chyba że ktoś chce sobie zamontować kierownice powietrza.
No to ja tak przy okazji się zastanawiam czy do kierownic wystarczą te żaluzje w nadkolach
czy trzeba wyrwać otwór żeby był większy przeciąg...
Co miał Phaeton W12, czy V10 TDI w przedniej części nadkola ?
Pczester pisze:drago_o, dlaczego nie podejdzie zacisk z tarczy 360 pod 385 po zmianie jarzma? Poza blacha nie widzę różnicy (pomijając gładką powierzchnię i te wycięcia)
Zacisk pod 360 a 385 jest podobny, ale inny. na zdjęciach to słabo widac, musisz mieć dwa na stole.
raftor pisze:No i biorąc pod uwage stosunek, koszta a wartość dodaną, nie warto robić takiego moda. Lepiej zakładać coś 6 tłoczkowego, o ile się nie myle w S8 również są 2 tłoczki a wydac trzeba 3500-4000zł na swapa.
To zależy za ile wyrwiesz komplet. Mnie kosztował 2k i nie kupisz nic lepszego w tej cenie.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 09 lut 2017, 13:18

NA forum o ile pamiętam też komplet był za 2700 z jarzmami.

Są bardzo podobne i łatwo się nabrać ale zdecydowanie są inne. Co do różnic wizyalnych do rozpoznania to idealnie są pokazane tu na moich poglądowych ilustracjach:

To jest zacisk A8 D3 pod tarczę 360mm
Obrazek

To jest zacisk S8 D3 pod tarczę 385mm
Obrazek
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3525
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 09 lut 2017, 13:33

dice111 pisze:
maciu pisze:
Pepek pisze: Tylko tylne. Przednie zostają te same (na pewno przy 360 -> 385), chyba że ktoś chce sobie zamontować kierownice powietrza.
No to ja tak przy okazji się zastanawiam czy do kierownic wystarczą te żaluzje w nadkolach
czy trzeba wyrwać otwór żeby był większy przeciąg...
Co miał Phaeton W12, czy V10 TDI w przedniej części nadkola ?
no właśnie... wygląda na to że nic...

http://img.euroauto.ru/photo/parts/used ... 1121/1.jpg
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 09 lut 2017, 13:38

Tylko chyba tą krateczkę z tyłu miały. Ale to fakt, przydałby się otwór w nadkolu z przodu... Dla PB spoko ale w TDI IC'ki tam są :(
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl