![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Zaciski od S8 D3
- dice111
- Moderator
- Posty: 6067
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Zacisk S8/W12 jest inny niż ten pod 360mm z A8.Do przodu jarzma, tarcza od s8/w12 zacisk pasuje od 4,2 (360mm)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 661
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
No to ja tak przy okazji się zastanawiam czy do kierownic wystarczą te żaluzje w nadkolachPepek pisze:Tylko tylne. Przednie zostają te same (na pewno przy 360 -> 385), chyba że ktoś chce sobie zamontować kierownice powietrza.Pczester pisze:No i blachy też trzeba.
czy trzeba wyrwać otwór żeby był większy przeciąg...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Bo zacisk S8/W12 jest najnormalniej większyPczester pisze:drago_o, dlaczego nie podejdzie zacisk z tarczy 360 pod 385 po zmianie jarzma? Poza blacha nie widzę różnicy (pomijając gładką powierzchnię i te wycięcia)


tzn. Nie napiszę, że nie pasuje, bo tego nie przymierzałem, ale zaciski się różnią.
W tym temacie na ostatnich stronach jest o tym też:
http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-zac ... t12081.htm
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dice111
- Moderator
- Posty: 6067
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Co miał Phaeton W12, czy V10 TDI w przedniej części nadkola ?maciu pisze:No to ja tak przy okazji się zastanawiam czy do kierownic wystarczą te żaluzje w nadkolachPepek pisze:Tylko tylne. Przednie zostają te same (na pewno przy 360 -> 385), chyba że ktoś chce sobie zamontować kierownice powietrza.Pczester pisze:No i blachy też trzeba.
czy trzeba wyrwać otwór żeby był większy przeciąg...
Zacisk pod 360 a 385 jest podobny, ale inny. na zdjęciach to słabo widac, musisz mieć dwa na stole.Pczester pisze:drago_o, dlaczego nie podejdzie zacisk z tarczy 360 pod 385 po zmianie jarzma? Poza blacha nie widzę różnicy (pomijając gładką powierzchnię i te wycięcia)
To zależy za ile wyrwiesz komplet. Mnie kosztował 2k i nie kupisz nic lepszego w tej cenie.raftor pisze:No i biorąc pod uwage stosunek, koszta a wartość dodaną, nie warto robić takiego moda. Lepiej zakładać coś 6 tłoczkowego, o ile się nie myle w S8 również są 2 tłoczki a wydac trzeba 3500-4000zł na swapa.
Black Cars Matters
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
NA forum o ile pamiętam też komplet był za 2700 z jarzmami.
Są bardzo podobne i łatwo się nabrać ale zdecydowanie są inne. Co do różnic wizyalnych do rozpoznania to idealnie są pokazane tu na moich poglądowych ilustracjach:
To jest zacisk A8 D3 pod tarczę 360mm
To jest zacisk S8 D3 pod tarczę 385mm
![Obrazek]()
Są bardzo podobne i łatwo się nabrać ale zdecydowanie są inne. Co do różnic wizyalnych do rozpoznania to idealnie są pokazane tu na moich poglądowych ilustracjach:
To jest zacisk A8 D3 pod tarczę 360mm
To jest zacisk S8 D3 pod tarczę 385mm
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
no właśnie... wygląda na to że nic...dice111 pisze:Co miał Phaeton W12, czy V10 TDI w przedniej części nadkola ?maciu pisze:No to ja tak przy okazji się zastanawiam czy do kierownic wystarczą te żaluzje w nadkolachPepek pisze: Tylko tylne. Przednie zostają te same (na pewno przy 360 -> 385), chyba że ktoś chce sobie zamontować kierownice powietrza.
czy trzeba wyrwać otwór żeby był większy przeciąg...
http://img.euroauto.ru/photo/parts/used ... 1121/1.jpg
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- drago_o
- Super Klubowicz
- Posty: 8087
- Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
- Lokalizacja: Częstochowa
Tylko chyba tą krateczkę z tyłu miały. Ale to fakt, przydałby się otwór w nadkolu z przodu... Dla PB spoko ale w TDI IC'ki tam są 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG