![]() |
![]() |
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wymiana rolki odwracające psska osprzę
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Wymiana rolki odwracające psska osprzę
Witam,
czy dysponuje ktoś wiedzą na temat luzowania paska osprzętu oraz danymi dotyczącymi dokręcenia rolki odwracającej "nie wiem czy dobrze ją nazywam" chodzi mi o tą metalową z rowkiem w środku.
Objeździłem 3 moich mechaników zawaleni po pachy samochodami i dopiero mogą wziąć audi na przyszły tydzień.
Zastanawiam się czy nie zrobić wymiany rolki we własnym zakresie. Szykuje mi się wjazd na początku tygodnia, a rolka już ósemkuje.
Jednak potrzebowałbym danych.
-jak luzować pasek? wiem że trzeba nagiąć napinacz i zsunąć luźny pasek
-jaki moment nm dokręcenia rolki do korpusu i czy tam jest zwykły gwint czy odwrotny ?
-jakie jest najlepsze dojście do napinacza od dołu góry?
czy dysponuje ktoś wiedzą na temat luzowania paska osprzętu oraz danymi dotyczącymi dokręcenia rolki odwracającej "nie wiem czy dobrze ją nazywam" chodzi mi o tą metalową z rowkiem w środku.
Objeździłem 3 moich mechaników zawaleni po pachy samochodami i dopiero mogą wziąć audi na przyszły tydzień.
Zastanawiam się czy nie zrobić wymiany rolki we własnym zakresie. Szykuje mi się wjazd na początku tygodnia, a rolka już ósemkuje.
Jednak potrzebowałbym danych.
-jak luzować pasek? wiem że trzeba nagiąć napinacz i zsunąć luźny pasek
-jaki moment nm dokręcenia rolki do korpusu i czy tam jest zwykły gwint czy odwrotny ?
-jakie jest najlepsze dojście do napinacza od dołu góry?
Re: Wymiana rolki odwracające psska osprzę
Tak tez można nazywać.raftor pisze:(...) rolki odwracającej
Spokojnie da radę we własnym zakresie. A ósemkująca na trasie rozleci się na 100%, ona działa na dosyć dużych obrotach. Nie trzeba przodu zrzucać, byleby się zmieściła dłoń.raftor pisze:Zastanawiam się czy nie zrobić wymiany rolki we własnym zakresie. Szykuje mi się wjazd na początku tygodnia, a rolka już ósemkuje.
Bądź dobry jak chleb.
Dziekuje wszystkim za podpowiedzi, temat w 10 min do zrobienia.
Niestety jest problem, po przykręceniu nowej rolki jest wyczuwalny luz na niej na boki, 1-1,5mm. Nie odpalaliśmy na niej auta, ew. bede reklamował tylko pytanie czy taki luz to norma ? na innych rolkach nie wyczułem luzu, auto poskładane na starej rolce.
Co sądzicie ?
Niestety jest problem, po przykręceniu nowej rolki jest wyczuwalny luz na niej na boki, 1-1,5mm. Nie odpalaliśmy na niej auta, ew. bede reklamował tylko pytanie czy taki luz to norma ? na innych rolkach nie wyczułem luzu, auto poskładane na starej rolce.

Co sądzicie ?
Zdjeliśmy starą rolke i ona ma taki sam luz nic nie chrobocze
zachowuje sie jak nowa no może ma mocniejszy opór.
No nic poskładane na starej rolce. Nowa na zapas, dźwiek który mnie niepokoił dziś znikną jak auto odpaliło sprężarke klimatyzacji, teraz nawet na rozłączonym sprzęgle juz nie hałasuje jest cichutko.
U kolegi w D3 również ta rolka lekko tańczy
może ten typ tak ma.

No nic poskładane na starej rolce. Nowa na zapas, dźwiek który mnie niepokoił dziś znikną jak auto odpaliło sprężarke klimatyzacji, teraz nawet na rozłączonym sprzęgle juz nie hałasuje jest cichutko.
U kolegi w D3 również ta rolka lekko tańczy

Jakiej firmy rolkę kupiłeś i za ile?? Ja w tamtym roku w maju wymieniałem tę rolkę co teraz Ty założyłeś. Zrobiło się to co u ciebie czyli luz i zaczęła skręcać na boki (ósemki). Sam nie pamiętam teraz czy brałem ją z serwisu VW czy ze sklepu w poniedziałek się okaże.raftor pisze:Dziekuje wszystkim za podpowiedzi, temat w 10 min do zrobienia.
Niestety jest problem, po przykręceniu nowej rolki jest wyczuwalny luz na niej na boki, 1-1,5mm. Nie odpalaliśmy na niej auta, ew. bede reklamował tylko pytanie czy taki luz to norma ? na innych rolkach nie wyczułem luzu, auto poskładane na starej rolce.![]()
Co sądzicie ?
Dziś na poniedziałek zamówiłem z firmy INNA za 115zł.