[D3 ALL ] Światła do jazdy dziennej
Rozumiem tylko po prostu nigdy tam jeszcze nie zaglądałem. Ale zakładam że jak już namierzę ten moduł to potem po kolorkach podanych na schematach wybiorę odpowiednie przewody, podłączę moduł i już
Moduł jak rozumiem jest za tym małym schowkiem po lewej pod kierownicą? Dostęp bezpośrednio przez schowek (tzn po jego zdemontowaniu)? A moduł DRL też się tam zmieści za ten schowek po podłączeniu?
Moduł jak rozumiem jest za tym małym schowkiem po lewej pod kierownicą? Dostęp bezpośrednio przez schowek (tzn po jego zdemontowaniu)? A moduł DRL też się tam zmieści za ten schowek po podłączeniu?
Damias, i jak kupiłeś ten moduł/montowałeś ?
http://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich ... 10693.html
Przymierzam się do niego bo obecnie dzienne mam w przeciwmgielnych, ale nie podoba mi się że palą się postojówki i pozycyjne z tyłu....Daj znć jak ogarniesz temat.
http://allegro.pl/modul-swiatel-dlugich ... 10693.html
Przymierzam się do niego bo obecnie dzienne mam w przeciwmgielnych, ale nie podoba mi się że palą się postojówki i pozycyjne z tyłu....Daj znć jak ogarniesz temat.
Koledzy powiedzcie mi który przewód ze schematu odpowiada za zasilanie żarówki świateł drogowych? Z mojego tłumaczenia na google :
M19 - side turn signal bulb - żarówki kierunkowskazu bocznego (błotnik)
M31-dipped beam bulb -żarówki mijania
M32-main beam - główna wiązka
M3- side light bulb - ????
M7-turn signal bulb front- kierunek przedni
J668-power output module for right headlight- zasilanie modułu dla prawego reflektora
Zamowiłem już moduł drl 30% i musze zlokalizować kabelki zeby sie wpiąć. I druga sprawa wypadało by chyba zastosować jeszcze diode półprzewodnikową zeby prąd z modułu drl nie cofał sie do fabrycznego modułu świateł(zawsze bezpieczniej). Dobrze myśle? Wtedy rownież nie bedzie sie zarzyła lekko dioda w liczniku od świateł drogowych
M19 - side turn signal bulb - żarówki kierunkowskazu bocznego (błotnik)
M31-dipped beam bulb -żarówki mijania
M32-main beam - główna wiązka
M3- side light bulb - ????
M7-turn signal bulb front- kierunek przedni
J668-power output module for right headlight- zasilanie modułu dla prawego reflektora
Zamowiłem już moduł drl 30% i musze zlokalizować kabelki zeby sie wpiąć. I druga sprawa wypadało by chyba zastosować jeszcze diode półprzewodnikową zeby prąd z modułu drl nie cofał sie do fabrycznego modułu świateł(zawsze bezpieczniej). Dobrze myśle? Wtedy rownież nie bedzie sie zarzyła lekko dioda w liczniku od świateł drogowych
Main beam to światła drogowe.
Side light to statyczne doświetlanie zakrętów.
Side light to statyczne doświetlanie zakrętów.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
W piątek będę miał moduły i najprawdopodobniej odrazu założę. Czy ktorys z kolegów ma założony moduł bez diod półprzewodnikowych i dostrzegł coś nie pokojącego prócz lekko świecącej diody led od świateł drogowych?
[ Dodano: 2017-02-26, 07:32 ]
Moduł założony (z allegro za 60zl z funkcją wybierania 30 lub 40% mocy światła).
Plus z dołaczonym bezpiecznikiem wziąłem sobie ze skrzynki bezpiecznikowej, mase pod jakąś srubeczke. Plus po zapłonie z włącznika świateł (koloro przewodu czarny) moj wyłącznik nie ma funkcji auto także w innych moze być inaczej zawsze lepiej sprawdzić. Plus po włączeniu pozycyjnych (szaro niebieski) . Moduł świateł nad pedałem hamulca tak jak koledzy pisali i podzieli się bardzo pomocnymi schematami za co wielkie DZIĘKI. Po zdemontowaniu dolnej pułki trzeba zdrmontować czarną rure od powietrza na nogi. Moduł wysuwamy w dół i mamy wszystko na dłoni. Kolory przewodów biały i biało czarny przewody od świateł drogowych. Ja ustawiłem na 40% mocy wygłada to fajnie i nie świeci dioda od drogowych w liczniku.
[ Dodano: 2017-02-26, 07:32 ]
Moduł założony (z allegro za 60zl z funkcją wybierania 30 lub 40% mocy światła).
Plus z dołaczonym bezpiecznikiem wziąłem sobie ze skrzynki bezpiecznikowej, mase pod jakąś srubeczke. Plus po zapłonie z włącznika świateł (koloro przewodu czarny) moj wyłącznik nie ma funkcji auto także w innych moze być inaczej zawsze lepiej sprawdzić. Plus po włączeniu pozycyjnych (szaro niebieski) . Moduł świateł nad pedałem hamulca tak jak koledzy pisali i podzieli się bardzo pomocnymi schematami za co wielkie DZIĘKI. Po zdemontowaniu dolnej pułki trzeba zdrmontować czarną rure od powietrza na nogi. Moduł wysuwamy w dół i mamy wszystko na dłoni. Kolory przewodów biały i biało czarny przewody od świateł drogowych. Ja ustawiłem na 40% mocy wygłada to fajnie i nie świeci dioda od drogowych w liczniku.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Ono też nie jest dopuszczone do ruchu więc bez różnicy ale z klosza wygląda wiarygodnej
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Jakie to ma znaczenie skoro w naszych rocznikach A8 dopuszczonej jest prawem świecenie się postojowych i dziennych narazMarcin2013 pisze:Wiem że dwie opcje są nie dozwolone, dlatego w jakim celu montować moduł, czy wygląda wiarygodniej <niewiem> może plusem jest że nie świecą postoje
Ale zdecydowanie lepiej to wygląda jak pali się w lampie a nie w halogenie co raczej nie było dość popularne w autach (kilka takich fabrycznych spotkałem ale mało, oczywiście nie A8)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Dedykowanych nie ma, ale po rozmiarze może coś byś dobrał. Inną opcją jest wywalenie bebechów dolnych halogenów tak by zostawić OE szkło i tam wszczepić DRL LEDy, ale... wtedy na szkle i tak nie masz homologacji, więc taniej kupić po prostu zamiennik H11 na LED.
Tak jak pisałem - wg mnie opcja z modułem na drogowe dla preFL jest najlepsza jeśli chodzi o cena/jakość/efekt, a podczas kontroli czy na przeglądzie przyczepić się do tego może jedynie posiadać takiego samochodu (inną sprawą jest tez to kto z diagnostów, czy policjantów (poza naszym kolegą forumowym ) jeździ D3). Dodatkowo wszytko zrobisz na jednym module wewnątrz samochodu, więc po co się pchać w coś innego ? DRL a'la S8, czy W12 fajne - ale drogie.
Tak jak pisałem - wg mnie opcja z modułem na drogowe dla preFL jest najlepsza jeśli chodzi o cena/jakość/efekt, a podczas kontroli czy na przeglądzie przyczepić się do tego może jedynie posiadać takiego samochodu (inną sprawą jest tez to kto z diagnostów, czy policjantów (poza naszym kolegą forumowym ) jeździ D3). Dodatkowo wszytko zrobisz na jednym module wewnątrz samochodu, więc po co się pchać w coś innego ? DRL a'la S8, czy W12 fajne - ale drogie.
Black Cars Matters