[D3 02 ] Błedy Keyless
[D3 02 ] Błedy Keyless
Proszę o pomoc w interpretacji błędów.
Można je skasować, jednak ciągle wracaja. Chciałbym to naprawić, ale nie wiem co w zasadzie
Address 05: Acc/Start Auth. Labels: 4E0-910-131.lbl
Part No SW: 4E0 910 131 HW: 4E0 909 131 C
Component: FBS AUDID3 H01 0070
Revision: 00702901 Serial number: AUX3Z0B9303328
Coding: 0409600
Shop #: WSC 02311 785 00200
VCID: D8B97E3B6B9139DE0C3-808D
Subsystem 1 - Part No: XXXXXXXXXXX
Component: ELV XXXX
5 Faults Found:
00179 - Access/Start Authorization Antenna; Drivers Side (R134)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 167
Mileage: 223888 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.08
Time: 18:12:28
00180 - Access/Start Authorization Antenna; Passenger Side (R135)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 167
Mileage: 223888 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.08
Time: 18:12:28
00181 - Access/Start Authorization Antenna (in Rear bumper) (R136)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 167
Mileage: 223888 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.08
Time: 18:12:28
00182 - Luggage Compartment Access/Start Authorization Antenna (R137)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 167
Mileage: 223888 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.08
Time: 18:12:28
00183 - Interior Access/Start Authorization Antenna 1 (R138)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 167
Mileage: 223888 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.08
Time: 18:12:28
Można je skasować, jednak ciągle wracaja. Chciałbym to naprawić, ale nie wiem co w zasadzie
Address 05: Acc/Start Auth. Labels: 4E0-910-131.lbl
Part No SW: 4E0 910 131 HW: 4E0 909 131 C
Component: FBS AUDID3 H01 0070
Revision: 00702901 Serial number: AUX3Z0B9303328
Coding: 0409600
Shop #: WSC 02311 785 00200
VCID: D8B97E3B6B9139DE0C3-808D
Subsystem 1 - Part No: XXXXXXXXXXX
Component: ELV XXXX
5 Faults Found:
00179 - Access/Start Authorization Antenna; Drivers Side (R134)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 167
Mileage: 223888 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.08
Time: 18:12:28
00180 - Access/Start Authorization Antenna; Passenger Side (R135)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 167
Mileage: 223888 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.08
Time: 18:12:28
00181 - Access/Start Authorization Antenna (in Rear bumper) (R136)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 167
Mileage: 223888 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.08
Time: 18:12:28
00182 - Luggage Compartment Access/Start Authorization Antenna (R137)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 167
Mileage: 223888 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.08
Time: 18:12:28
00183 - Interior Access/Start Authorization Antenna 1 (R138)
011 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01101011
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 0
Reset counter: 167
Mileage: 223888 km
Time Indication: 0
Date: 2016.09.08
Time: 18:12:28
Historia pojazdu po VIN - PW
Witam
Na twoim miejscu sprawdzilbym bloki pomiarowe w sterowniku dostepu i startu J518
W blokach pomiarowych widac czy anteny, przyciski klamek i czujniki pojemnosciowe dzialaja .
Sam system jest mocno rozbudowany ( zalacznik ponizej )
To ze system jeszcze Ci dziala mnie nie dziwi poniewaz z 11 anten nie dziala 5 a reszta odbiera.
Na twoim miejsciu w pierwszej kolejnosci wybudowalbym sterownik J518 .
Znajduje sie pod siedzeniem kierowcy bardziej z przodu.
Sprawdzilbym stan wtyczki i spryskal ja Kontaktspray'em
Pozniej zalaczyl i przeprowadzil dziagnize z odczytem blokow pomiarowych.
[ Dodano: 2017-02-24, 11:34 ]
Nie dodalem
Przed podjeciem jakich kolwiek prac nad sterownikami koniecznie rozlacz kleme (-) minus akumulatora
Pozdrawiam
Michal
Na twoim miejscu sprawdzilbym bloki pomiarowe w sterowniku dostepu i startu J518
W blokach pomiarowych widac czy anteny, przyciski klamek i czujniki pojemnosciowe dzialaja .
Sam system jest mocno rozbudowany ( zalacznik ponizej )
To ze system jeszcze Ci dziala mnie nie dziwi poniewaz z 11 anten nie dziala 5 a reszta odbiera.
Na twoim miejsciu w pierwszej kolejnosci wybudowalbym sterownik J518 .
Znajduje sie pod siedzeniem kierowcy bardziej z przodu.
Sprawdzilbym stan wtyczki i spryskal ja Kontaktspray'em
Pozniej zalaczyl i przeprowadzil dziagnize z odczytem blokow pomiarowych.
[ Dodano: 2017-02-24, 11:34 ]
Nie dodalem
Przed podjeciem jakich kolwiek prac nad sterownikami koniecznie rozlacz kleme (-) minus akumulatora
Pozdrawiam
Michal
pozdrawiam
Michal
Michal
Podpinam się pod temat, po usunięciu błędów klamki działają oprócz przycisków po lewej stronie, po około półgodziny błędy wracają. Czy moduł ma CP ?
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
Tak ma CP
Coś tu nie halo z tymi błedami u mnie....
Błedy:
R134 - Klamka kierowcy - działa na 100%
R135 - Klamka pasażera - zacina się, to znaczy trzeba szarpnąć za klamkę, ale otwiera się auto
R136 - Anetny w tylnym zderzaku, - działą bo moge otworzyć klape gdy auto jest zamknięte
R137 - Aneta przy szybie... hmm cięzko mi określić
R138 - Antena przy lewarku, działa bo odpalam auto, czasami tylko pojawia sie na fisie brak kluczyka, ale to może bateryjka słaba
Coś tu nie halo z tymi błedami u mnie....
Błedy:
R134 - Klamka kierowcy - działa na 100%
R135 - Klamka pasażera - zacina się, to znaczy trzeba szarpnąć za klamkę, ale otwiera się auto
R136 - Anetny w tylnym zderzaku, - działą bo moge otworzyć klape gdy auto jest zamknięte
R137 - Aneta przy szybie... hmm cięzko mi określić
R138 - Antena przy lewarku, działa bo odpalam auto, czasami tylko pojawia sie na fisie brak kluczyka, ale to może bateryjka słaba
Historia pojazdu po VIN - PW
czytałem, ale jakoś obawiam się podjąć naprawy sterownika, raz że używane kosztują, dwa znowu CP i kodowanie kluczy...
wolałbym wymienić te anteny, ale po co skoro działają....
http://www.a8team.pl/d3-04-42mpi-napraw ... t18472.htm
wolałbym wymienić te anteny, ale po co skoro działają....
http://www.a8team.pl/d3-04-42mpi-napraw ... t18472.htm
Historia pojazdu po VIN - PW
Dobry link może w tym tygodniu go wytargam i zobaczę co tam piszczy ewentualnie dam to do elektronika do lutowania
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
W poniedziałek będę ogarniał rezystory i tranzystory także myślę koło wtorku środy będę coś wiedział
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6
Panowie
polecam pelna ostroznosc.
Te zdaje sie dwa tranzystory MOSFET na wejsciu sa przylutowane plecami do plyty.
Dajcie to do specjalisty .
Mnie kosztowalo to w DE 80€ z wysylkami.
U speca mozecie rowniez zrobic kopie softu i gdyby sie nie udalo uratowac sterownika to
specjalisci wgraja wam to na inny i trzeba bedzie tylko sciagnac "Komponenten Schutz"
ochrona komponentu CP
Ale w opisywanym przypadku ze wzgledu na pozycje sterownika na podlodze polecam pierwszy zabiec ze spreyem kontaktowym.
Pozdrawiam
Michal
polecam pelna ostroznosc.
Te zdaje sie dwa tranzystory MOSFET na wejsciu sa przylutowane plecami do plyty.
Dajcie to do specjalisty .
Mnie kosztowalo to w DE 80€ z wysylkami.
U speca mozecie rowniez zrobic kopie softu i gdyby sie nie udalo uratowac sterownika to
specjalisci wgraja wam to na inny i trzeba bedzie tylko sciagnac "Komponenten Schutz"
ochrona komponentu CP
Ale w opisywanym przypadku ze wzgledu na pozycje sterownika na podlodze polecam pierwszy zabiec ze spreyem kontaktowym.
Pozdrawiam
Michal
pozdrawiam
Michal
Michal
Witam
Ciezko powiedziec
Trzeba sprawdzic czy blad staly czy sporadyczny.
Zobaczyc czy ten czujnik pojemnosciowy jeszcze dziala (Bloki pomiarowe).
lub zamknac auto i sprobowac otworzyc z tej klamki.
Jezeli wsuniesz reke pod klamke i otworzy to blad jest sporadyczny.
I wowczas warto dostac sie do klamki i sprawdzic szczelnosc wtyczki.
Pytanie czy reszta funkcji dziala czyli przycisk zamykania i antena R134 ?
Zakladam ze tak bo nie ma wpisu bledu w sterowniku.
pozdrawiam Michal
Ciezko powiedziec
Trzeba sprawdzic czy blad staly czy sporadyczny.
Zobaczyc czy ten czujnik pojemnosciowy jeszcze dziala (Bloki pomiarowe).
lub zamknac auto i sprobowac otworzyc z tej klamki.
Jezeli wsuniesz reke pod klamke i otworzy to blad jest sporadyczny.
I wowczas warto dostac sie do klamki i sprawdzic szczelnosc wtyczki.
Pytanie czy reszta funkcji dziala czyli przycisk zamykania i antena R134 ?
Zakladam ze tak bo nie ma wpisu bledu w sterowniku.
pozdrawiam Michal
pozdrawiam
Michal
Michal