[D3 03 4.2MPI ] Syrena alarmu
[D3 03 4.2MPI ] Syrena alarmu
Gdzie się znajduję syrena alarmu w D3?
Ostatnio zmieniony 30 sty 2014, 23:29 przez Lakier, łącznie zmieniany 1 raz.
Simone331 pisze:Kolego Lakier, proszę o zaktualizowanie swoich danych w profilu.
Kolejny temat zakładasz z TAGiem [D3 03 4.2MPI ] a w profilu cały czas widnieje inne auto.
Pozdrawiam
Simone331
kurde chyba musze sobie poczytać dokładnie regulamin bo takie rzeczy wydaja mi się dziwne i bez znaczenia co za auto mam w profilu. Wazne z jakim mam problem chyba
dare to be great
Witam drogich kolegów, mam mały problem o poradę w rozwiązaniu którego zwracam się z prośbą, mianowicie, błąd 01134 czyli syrena alarmu... , jednak robiąc testy wykonawcze w module komfortu syrena odzywa się prawidłowo, wymontowana, styki przeczyszczone kontaktem, założona, jednak nadal błąd pozostaje. Nie wiem czy wiązać to z ostatnim faktem rozładowania całkowitego aku, gdzie syrena ma swoje zasilanie i być może na rozładowanym aku włączyła się tak jakby ktoś odłączył zasilanie i działała dotąd dopóki miała prąd i wysiadły w niej ogniwa i stąd pojawia się teraz błąd....? Dobrze błądzę ?
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Paweł - mam to samo i... temat olewam, bo działa, a wymiana na inną nie pomaga.
Błąd nie jest sporadyczny - wyskoczy zaraz po usunięciu. Żadnych nieprawidłowości w pracy syreny nie zauważyłem (mam dwie dobre).
Ten problem dotyczy nie tylko nas - jest umiejscowiona w tak durnych miejscu, że zalewa ją woda i być może to jest powodem.
Błąd nie jest sporadyczny - wyskoczy zaraz po usunięciu. Żadnych nieprawidłowości w pracy syreny nie zauważyłem (mam dwie dobre).
Ten problem dotyczy nie tylko nas - jest umiejscowiona w tak durnych miejscu, że zalewa ją woda i być może to jest powodem.
Black Cars Matters
Ja bym bardziej stawiał na padnięte ogniwa NI-MH które są wewnątrz,może to one generują problem, bo w końcu po odłączeniu zasilania syrenka nie będzie spełniała swojej roli, problem pojawił się zaraz po tym jak zostawiłem auto na światłach, wyciągnęło do zera akumulator, więc zapewne się załączyła i chodziła dopóki miała prąd a że ogniwa stare, teraz nie mogą się doładować i stąd błąd... to tylko takie moje domysły.
Najlepiej byłoby przełożyć syrenkę od osoby u której ten błąd nie występuje więc wtedy mielibyśmy pewność że to nie wina syrenki bo te kupowane używki mogą mieć tak samo padnięte ogniwa bo skoro leżą nie ładowane ....
Swoją drogą od tego czasu borykam się z rozładowującym się akumulatorem, postoi przez noc czy dwie i już auta nie odpalę a wcześniej musiał z dwa tygodnie postać żeby to mnie spotkało
Najlepiej byłoby przełożyć syrenkę od osoby u której ten błąd nie występuje więc wtedy mielibyśmy pewność że to nie wina syrenki bo te kupowane używki mogą mieć tak samo padnięte ogniwa bo skoro leżą nie ładowane ....
Swoją drogą od tego czasu borykam się z rozładowującym się akumulatorem, postoi przez noc czy dwie i już auta nie odpalę a wcześniej musiał z dwa tygodnie postać żeby to mnie spotkało
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Przejrzyj tematy dotyczące co kradnie prąd, albo podjedź do ASO, bo w VASie mają procedury co nie usypia, a patrząc po problemach na forum wyjdzie to najszybciej i najtaniej.
Nowa syrena to koszt koło 600 - 700 zł - dla błędu przy skanowaniu nie ma to żadnego sensu.
Być może po drugim lifcie coś w niej poprawiono z literką C.
Nowa syrena to koszt koło 600 - 700 zł - dla błędu przy skanowaniu nie ma to żadnego sensu.
Być może po drugim lifcie coś w niej poprawiono z literką C.
Black Cars Matters
Nie wiem czy moja teoria się nie broni, bo na zamkniętym i uzbrojonym aucie po odłączeniu klemy syrenka odzywa się na pół sekundy i koniec jej krzyczenia po podłączeniu klemy krzyczy jak oszalała czyli jej wewnętrzne zasilanie jest do niczego, i to może ten powód czyli puste wewnętrzne ogniwa powodują że pojawia się błąd nie do skasowania....
Tym bardziej że wcześniej wielokrotnie skanowałem auto i żadnego błędu nie było, dopiero po tym fakcie jak zostawiłem auto na światłach i wyciągnęło prąd z aku a więc musiała się samoczynnie włączyć syrenka i krzyczała dopóki miała prąd...
Tym bardziej że wcześniej wielokrotnie skanowałem auto i żadnego błędu nie było, dopiero po tym fakcie jak zostawiłem auto na światłach i wyciągnęło prąd z aku a więc musiała się samoczynnie włączyć syrenka i krzyczała dopóki miała prąd...
Ostatnio zmieniony 03 mar 2017, 22:28 przez paweldzwo, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale ona ma wewnętrzne zasilanie? Czytałem o specjalnym kondensatorów pod siedzeniem pasażera, który zasilą właśnie wszystkie systemy bezpieczeństwa i syrenę również. Ale może coś źle wyczytałem. Za dużo informacji na raz to mogłem coś pomylić.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Z pewnością jeśli sprawdzimy z nową to temat będzie ogarnięty, ale moim zdaniem to musi być przyczyna bo w końcu z jakiegoś powodu ten błąd się pojawia.
Zerknąłem pobór prądu i pobiera po kilkunastu sekundach, na zamkniętym ryglu tylnej klapy zaledwie 0.03-0.04A, po tym jak pstryknie coś w module zarządzania, także wykluczam że coś zjada prąd, chyba jednak załatwiłem aku w którym dobry miesiąc temu skończyła się gwarancja:( 600zł poszło....
Mogę do testu podłączyć 78Ah? aby zobaczyć czy jego auto nie wykończy?
Zerknąłem pobór prądu i pobiera po kilkunastu sekundach, na zamkniętym ryglu tylnej klapy zaledwie 0.03-0.04A, po tym jak pstryknie coś w module zarządzania, także wykluczam że coś zjada prąd, chyba jednak załatwiłem aku w którym dobry miesiąc temu skończyła się gwarancja:( 600zł poszło....
Mogę do testu podłączyć 78Ah? aby zobaczyć czy jego auto nie wykończy?
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Syrena z numerem C nie pasuje, lub uszkodzona w co raczej wątpię, bo nowa. Kable w kostkach zamienione, ale nie działa poprawnie. W każdym razie, przy okazji jej wymiany problem został rozwiązany - ułamana wtyczka + przewody plus i masa ledwo przewodziły. Po poprawieniu wiązki i zalutowaniu nowej wtyczki błąd 01134 udało się skasować i już nie powrócił na starej syrence.
Black Cars Matters