[D3 04 3.7MPI ] długie myślenie automatu przy redukcji
[D3 04 3.7MPI ] długie myślenie automatu przy redukcji
Witajcie! dzisiaj miałem okazję pojechać w trasę i zauważyłem że automat długo myśli... wiem że to nie DSG ale w porównaniu do np tiptronica VW to jakaś porażka. Jadę np 80 km/h wbijam kickdown, redukcja raz myśli redukcja dwa myśli redukcja trzy myśli i ogień dopiero. We wcześniejszym tiptronicu którego użytkowałem przy redukcji skrzynia muliła również ale szybko dobierał bieg nie było czegoś takiego że się czuło że zrzuca o jeden i znowu o jeden i znowu o jeden i dopiero jest ten co trzeba tylko chwilę skrzynia pomyślała i wzrost obrotów na tyle ile się maksymalnie da i jazda. a tu? nie wiem czy to wina oleju bo nie zmieniany czy te skrzynie tak mają że jest powolna ich praca? Sytuacja na sporcie jest trochę lepsza i reakcja na dobór biegu jest znacznie szybsza chodź komputer potrzebuje chwili by dobrać odpowiedni bieg. Jak jest u Was?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Jutro pracuje ale po jutrze nagram filmik i pokaże wam o co chodzi ale do zbicia biegu skrzynia potrzebuje trochę myślenia paru sekund. Nie ma tak ze wbijsz kickdowna i komp myśli sekundę rosną obroty i odrazu zapinana jest np 2 tylko zrzuca na 4 widzi że lipa to zbija na 3 i wkoncu na 2 i wtedy ogień zamiast przy kickdownie odrazu wbić np 2 bo po to jest kickdown żeby zredukować maksymalnie ile się da. Nie wiem może te skrzynie tak mają...
Reaguje dość szybko przy kicku ale przy normalnym dociśnięciu słabiej. Ja zawsze redukuje z łopatki na kilka sekund przed zamiarem wyprzedzenia
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
W przedlifta się nie da resetowac ustawień skrzyni.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Skrzynia w A8 zawsze jest adaptacyjna. Uczy się jazdy kierowcy. Ale w prelift nie da się usunąć wyuczonych danych. Można to zrobić jedynie za pomocą zmiany oprogramowania skrzyni.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Jeśli to skrzynia z P-FL to trzeba ją douczać, dopiero w wersjach poliftowych można było wgrać nowe oprogramowanie i nieco zmienić charakterystykę pracy skrzyni. W tym przypadku po prostu przez pewien czas trzeba pojeździć dynamiczniej (i to ze wszystkimi kluczykami) a skrzynia zapisze nowe wartości charakterystyki jazdy i już po kilku tygodniach będzie zauważalna zmiana.Marcin2013 pisze:Chcecie powiedzieć że jak ktoś "zamulał" to takim autem nie da się wyprzedzać ?? przecież jeśli tak jest to bardzo nie bezpieczne, zawsze jak się robi kick down to musi jechać
Bądź dobry jak chleb.
Kickdown powinien działać tak samo ostro.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG