Witam po spotkaniu z sarno wyskoczył mi check i błędy niestety nie mogę ich nigdzie znając po polsku pomoże ktoś
17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1577 - 004 - Open Circuit
17944 - Camshaft Timing Adj. Bank2 (N208)
P1536 - 004 - Open Circuit
17936 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205)
P1528 - 004 - Open Circuit
18283 - Valve for Torque Support Mount
P1875 - 002 - Short to GND - Intermittent
Readiness: 0110 1101
[D3 03 4.2MPI ] Ocena błędów
17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145) - prawa poduszka silnika do wymiany
P1577 - 004 - Open Circuit - Cewka monitora kontrolnego silnika
17944 - Camshaft Timing Adj. Bank2 (N208) oraz 17936 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205)
- ustawienie fazy rozrządu... nie wiem o co chodzi
Tutaj poczytaj (niestety po angielsku):
P1536 - 004 - Open Circuit oraz P1528 - 004 - Open Circuit - tyczy się powyższego, brak sygnału/komunikacji
18283 - Valve for Torque Support Mount - przednia poduszka silnika do wymiany
P1875 - 002 - Short to GND - Intermittent - dotyczy powyższego, bodajrze przerwany obwód
Kod: Zaznacz cały
http://www.a8team.pl/d3-03-42mpi-lpg-blad-17985-potrzebna-mala-pomoc-vt17457.htm
Kod: Zaznacz cały
http://www.a8team.pl/d2-00-42pb-lpg-blad-17985-poduszka-silnika-vt9841.htm
- ustawienie fazy rozrządu... nie wiem o co chodzi
Tutaj poczytaj (niestety po angielsku):
Kod: Zaznacz cały
http://www.audiworld.com/forums/s4-b6-b7-platforms-discussion-49/engine-codes-2759312/
18283 - Valve for Torque Support Mount - przednia poduszka silnika do wymiany
P1875 - 002 - Short to GND - Intermittent - dotyczy powyższego, bodajrze przerwany obwód
Niepokojace bledy odnosnie nastawnikow faz rozrzadu
Czy baly wykonywane w ostatnim czasie jakies naprawy na glowicy
Ponizej wiadomosci odnosnie zaworow N208 i N205
[ Dodano: 2017-03-12, 15:04 ]
18283 - Valve for Torque Support Mount
Blad ten wskazuje na łożysko podporowe momentu obrotowego.
Jest to trzecie łożysko podporowe silnika i znajduje sie z przodu po prawej stronie patrząc w kierunku jazdy.
Glowne zadanie tego lozyska to tlumienie ugiec agregatu zwiazanych z kierunkiem obrotow silnika . Przy dynamicznym dodawaniu gazu silnik w osi głównej pochyla sie w prawą stronę.
Wymiana tego łożyska nie jest szczególnie skomplikowana.
Wiele osób rozłącza wtyczkę i stosuje specjalna zatyczkę opornikowa. Oryginalnie dostępne również w ASO.
Ze wzgledu na duze problemy z tym błędem koncern wycofał sie z elektrycznie tłumionego łożyska i zastosował standardowe bez informacji zwrotnej.
Wiecej informacji w SSP 282 strona 32
Czy baly wykonywane w ostatnim czasie jakies naprawy na glowicy
Ponizej wiadomosci odnosnie zaworow N208 i N205
[ Dodano: 2017-03-12, 15:04 ]
18283 - Valve for Torque Support Mount
Blad ten wskazuje na łożysko podporowe momentu obrotowego.
Jest to trzecie łożysko podporowe silnika i znajduje sie z przodu po prawej stronie patrząc w kierunku jazdy.
Glowne zadanie tego lozyska to tlumienie ugiec agregatu zwiazanych z kierunkiem obrotow silnika . Przy dynamicznym dodawaniu gazu silnik w osi głównej pochyla sie w prawą stronę.
Wymiana tego łożyska nie jest szczególnie skomplikowana.
Wiele osób rozłącza wtyczkę i stosuje specjalna zatyczkę opornikowa. Oryginalnie dostępne również w ASO.
Ze wzgledu na duze problemy z tym błędem koncern wycofał sie z elektrycznie tłumionego łożyska i zastosował standardowe bez informacji zwrotnej.
Wiecej informacji w SSP 282 strona 32
pozdrawiam
Michal
Michal
Koledzy.
Podaje informacje a co dalej z nimi zrobicie to juz pozostawiam wlasnej ocenie.
I nie namawiajcie do pracy z lutownica bo diagnoza poduszek nie polega tylko na odczycie bledu.
Fakt jest ze blad poduszki silnika nalezy sprawdzic poniewaz uszkodzone poduszki
powoduja znacznie wyzsze amplitudy drgan na silniku z nierownosci drogi i odwrotnie wzbudzenia wlasne silnika sa przekazywane na karoserie
Wiec jesli masz silne drgania na karoseri szczegolnie na biegu jałowym i przy dodaniu gazu
to nalezy sie temu dokladnie przyjrzeć i odlozyc lutownice w kat.
Wieksze zmartwienie to nastawniki i wlasnie tam sprawdzil bym na poczatek podlaczenie i stan kostek , ewentualnie uzyl spray'u kontaktowego i dalej pelna diagnoza przestawiania.
Bloki pomiarowe w sterowniku silnika 90 i 93.
Pozostawienie takich usterek zazwyczaj konczy sie o wiele droższymi naprawami.
Podaje informacje a co dalej z nimi zrobicie to juz pozostawiam wlasnej ocenie.
I nie namawiajcie do pracy z lutownica bo diagnoza poduszek nie polega tylko na odczycie bledu.
Fakt jest ze blad poduszki silnika nalezy sprawdzic poniewaz uszkodzone poduszki
powoduja znacznie wyzsze amplitudy drgan na silniku z nierownosci drogi i odwrotnie wzbudzenia wlasne silnika sa przekazywane na karoserie
Wiec jesli masz silne drgania na karoseri szczegolnie na biegu jałowym i przy dodaniu gazu
to nalezy sie temu dokladnie przyjrzeć i odlozyc lutownice w kat.
Wieksze zmartwienie to nastawniki i wlasnie tam sprawdzil bym na poczatek podlaczenie i stan kostek , ewentualnie uzyl spray'u kontaktowego i dalej pelna diagnoza przestawiania.
Bloki pomiarowe w sterowniku silnika 90 i 93.
Pozostawienie takich usterek zazwyczaj konczy sie o wiele droższymi naprawami.
pozdrawiam
Michal
Michal
Witam wszystkich na forum mam a8 d3 4.2 mpi
Po naprawie głowic auto odpala i gaśnie rozrząd ustawiony na znaki sprawdzony
Oto kody pledów
17944 zespol 2, przestawianie walka rozrzadu(N208) P1536 - 004 - przerwa - sporadyczny
17936 zespol 1 , przestawianie walka rozrzadu (N205) P1528 - 004 - przerwa - sporadyczny
Czy ktoś jest w stanie pomóc wychodzi ze jakiś błąd elektryczny chyba
Po naprawie głowic auto odpala i gaśnie rozrząd ustawiony na znaki sprawdzony
Oto kody pledów
17944 zespol 2, przestawianie walka rozrzadu(N208) P1536 - 004 - przerwa - sporadyczny
17936 zespol 1 , przestawianie walka rozrzadu (N205) P1528 - 004 - przerwa - sporadyczny
Czy ktoś jest w stanie pomóc wychodzi ze jakiś błąd elektryczny chyba