[D3 FL ALL ] Wymiana tarcz
No widzisz Lewian
tylko ty sie znasz na montazu hamulcow
W przypadkach ktore opisalem wszystkie tarcze z klockami byle montowane w ASO w DE
Jedne w Alzey inne w Wiesbaden i Mainz
Tam tez sie nie znaja i nie maja np czujnika zegarowego zeby sprawdzis bicie osiowe piasty
,prowadnice i stan systemu hamulcowego.
Dziwne jest tez ze zamontowane pozniej ATE i w innym przypadku Brembo przejechalo z dwoma hamowaniami awaryjnymi bez problemu kolejne 40 tys.
A Zimmermann uznał reklamacje i zwrocil pieniadze.
Generalizujac w niemczech uciera sie powoli opinia ze Zimmermann nadaje sie do Auto lekkich a w zastosowaniu w autach naszej klasy z duzym obciazeniem osi przedniej zawodzi w wielu przypadkach.
tylko ty sie znasz na montazu hamulcow
W przypadkach ktore opisalem wszystkie tarcze z klockami byle montowane w ASO w DE
Jedne w Alzey inne w Wiesbaden i Mainz
Tam tez sie nie znaja i nie maja np czujnika zegarowego zeby sprawdzis bicie osiowe piasty
,prowadnice i stan systemu hamulcowego.
Dziwne jest tez ze zamontowane pozniej ATE i w innym przypadku Brembo przejechalo z dwoma hamowaniami awaryjnymi bez problemu kolejne 40 tys.
A Zimmermann uznał reklamacje i zwrocil pieniadze.
Generalizujac w niemczech uciera sie powoli opinia ze Zimmermann nadaje sie do Auto lekkich a w zastosowaniu w autach naszej klasy z duzym obciazeniem osi przedniej zawodzi w wielu przypadkach.
pozdrawiam
Michal
Michal
hmmm
Nie, nie tylko ja się znam na montażu, jest jeszcze kilka osób w PL, które również mają pojęcie na ten temat, stosują to w najmocniejszych autach jakie są w PL i problemów nie ma
ASO to akurat jeżeli chodzi o jakość usług to każdy wie jak jest...
Sam odpowiedziałeś sobie na pytanie, Zimmermann w pudełku Zimmermann'a CI nie wytrzymał ale już Zimmermann w pudełku ATE dał radę
Jeżeli Panamerę, M5 czy np RS6 uznajesz za auto lekkie to zgadzam się z tym, że właśnie w takich sprawdza się Zimmermann
Dlaczego ja nigdy w A8 nie miałem problemów ? Bez znaczenia czy było to D2, D3 czy D4
Nie, nie tylko ja się znam na montażu, jest jeszcze kilka osób w PL, które również mają pojęcie na ten temat, stosują to w najmocniejszych autach jakie są w PL i problemów nie ma
ASO to akurat jeżeli chodzi o jakość usług to każdy wie jak jest...
Sam odpowiedziałeś sobie na pytanie, Zimmermann w pudełku Zimmermann'a CI nie wytrzymał ale już Zimmermann w pudełku ATE dał radę
Jeżeli Panamerę, M5 czy np RS6 uznajesz za auto lekkie to zgadzam się z tym, że właśnie w takich sprawdza się Zimmermann
Dlaczego ja nigdy w A8 nie miałem problemów ? Bez znaczenia czy było to D2, D3 czy D4
Generalnie nie widzę żadnej filozofii w założeniu tarcz. Wiadoma sprawa że trzeba wszystko ładnie wyczyścić smarujemy i czyścimy tłoczki. Potem przez pewnien czas kiedy docieramy zestaw, staramy unikać się mocniejszych hamowań. Czy ja wiem czy przegrzałem? Z tego co pamiętam nie miałem żadnego bardzo mocnego hamowania, moja jazda jest raczej miejska. Może klocki są nieodpowienie? Nadmienię że uzywam Remse.
Problem z hamulcami mam tylko w A8 - w innych tego problemu nie miałem ( A4, megane, almera, galaxy a nawet stare B2)
Problem z hamulcami mam tylko w A8 - w innych tego problemu nie miałem ( A4, megane, almera, galaxy a nawet stare B2)
I`m the LPG master
A8 to ogólnie ma słabe hamowanie i szybko przegrzewa... Wszystko w układzie przy swojej masie
Ale ogonie filozofii nie widzę żadnej w założeniu nowych tarcz. Jeśli sprawne są zaciski a piasta prosta, na co wskazuje w moim przypadku, że bić żadnych do tej pory nie miałem, to prosta robota.
A może i powodem takich opinii o zimerrman na tym forum, bo trochę ich tu negatywnych jest, jest masa auta i to, że łatwo się je przegrzewa co często doprowadza do ich późniejszego krzywienia się
Ale ogonie filozofii nie widzę żadnej w założeniu nowych tarcz. Jeśli sprawne są zaciski a piasta prosta, na co wskazuje w moim przypadku, że bić żadnych do tej pory nie miałem, to prosta robota.
A może i powodem takich opinii o zimerrman na tym forum, bo trochę ich tu negatywnych jest, jest masa auta i to, że łatwo się je przegrzewa co często doprowadza do ich późniejszego krzywienia się
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Ja mam trw, które są dość miękkie chyba bo mocno pylą tak przynajmniej ja rozumuje
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Remsa nie jest złym klockiem ale ja bym go nie założył ani nie polecił do takiego auta jak A8.emilus143 pisze:Z tego co pamiętam nie miałem żadnego bardzo mocnego hamowania, moja jazda jest raczej miejska. Może klocki są nieodpowienie? Nadmienię że uzywam Remse.
Niestety masz rację, tyczy się to wszystkich generacji A8drago_o pisze:A8 to ogólnie ma słabe hamowanie i szybko przegrzewa... Wszystko w układzie przy swojej masie
drago_o pisze:Ale ogonie filozofii nie widzę żadnej w założeniu nowych tarcz. Jeśli sprawne są zaciski a piasta prosta, na co wskazuje w moim przypadku, że bić żadnych do tej pory nie miałem, to prosta robota.
Jak widać nie dla wszystkich
No ale czemu ja nigdy nie miałem tego problemu w żadnym A8 ?A może i powodem takich opinii o zimerrman na tym forum, bo trochę ich tu negatywnych jest, jest masa auta i to, że łatwo się je przegrzewa co często doprowadza do ich późniejszego krzywienia się
Nie ma różnych twardości, często ludzie mylnie to określają po tym czy klocki pylą bardziej czy mniej ale to nie ma związku z twardością, w cywilnych klockach nie wyróżnia się różnych twardości.Pczester pisze:A co powiecie koledzy o różnych twardosciach klocków? Jakie macie z tym doświadczenia i jak dobieracie klocki do tarcz?
Andrzej
To super ze nie masz problemow z produktami Zimmermann.
Ja sie mocno sparzyłem i koledzy moi również zarówno niemcy jak i rodacy.
I nie będę polecał .
Zrozum ze nawet jesli ta sama firma odlewa i obrabia dla Zimmermanna i ATE to nie oznacza ze konstrukcja tych tarcz jest taka sama nie wspominając o materiałach i wymaganiach jakościowych.
Wiec generalizowanie ze to tylko rożne pudełko to tez błąd.
W tym poscie kolega pytal o nasze doswiadczenie z Zimmermannem i je uzyskal.
A stwierdzenie ze Ci ktory mieli problemy z Zimmermannen to tylko blad montazowy to juz obciach.
To super ze nie masz problemow z produktami Zimmermann.
Ja sie mocno sparzyłem i koledzy moi również zarówno niemcy jak i rodacy.
I nie będę polecał .
Zrozum ze nawet jesli ta sama firma odlewa i obrabia dla Zimmermanna i ATE to nie oznacza ze konstrukcja tych tarcz jest taka sama nie wspominając o materiałach i wymaganiach jakościowych.
Wiec generalizowanie ze to tylko rożne pudełko to tez błąd.
W tym poscie kolega pytal o nasze doswiadczenie z Zimmermannem i je uzyskal.
A stwierdzenie ze Ci ktory mieli problemy z Zimmermannen to tylko blad montazowy to juz obciach.
pozdrawiam
Michal
Michal
Ja też nie ale tak nagminna opinia pewnie nie mogła wziąć się z nikąd. Też nie ufam internetom na 100% i do sporej części informacji/oponi podchodzę z dystansem. Ale przyznaj, że jest tego w necie sporo. Nie mówie, że wszyscy bo mam ziomka co lubuje się lexach i dla niego zimerman jest najlepszą tarczą ever. No ale negujących jest więcejLewian pisze:No ale czemu ja nigdy nie miałem tego problemu w żadnym A8 ?
[ Dodano: 2017-03-13, 22:09 ]
Faktem jest, że wiele firm w motoryzacji tak robi. Wypuszcza własny produkt ale też robi dla konkurencji. I o ile to ta sama firma je robi to częśto opinie już są różne. Sam znam przykłądy np SKF i FAG gdzie FAG niby lepsze a to robi SKF tylko wedle standardów jakościowych jakie wyznacza im FAG więc nie można powiedzieć, że Zimerman i ATE to to samo nawet jeśli robi to i to Zimerman.mmalinas pisze:Andrzej
To super ze nie masz problemow z produktami Zimmermann.
Ja sie mocno sparzyłem i koledzy moi również zarówno niemcy jak i rodacy.
I nie będę polecał .
Zrozum ze nawet jesli ta sama firma odlewa i obrabia dla Zimmermanna i ATE to nie oznacza ze konstrukcja tych tarcz jest taka sama nie wspominając o materiałach i wymaganiach jakościowych.
Wiec generalizowanie ze to tylko rożne pudełko to tez błąd.
W tym poscie kolega pytal o nasze doswiadczenie z Zimmermannem i je uzyskal.
A stwierdzenie ze Ci ktory mieli problemy z Zimmermannen to tylko blad montazowy to juz obciach.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Nie no oczywistym jest, że na temat każdych tarcz znajdą się negatywne opinie, nie ma takich, na które by nie było psioczenia, fakt jest taki, że 95% to wylewanie żali osób którym mechanik spaprał robotę. Przez 23 lata miałem mnóstwo przypadków gdzie ludzie rozkładali ręce bo wieczny problem, w końcu przyjeżdżali do nas, często z drugiego końca polski, wymiana tarcz i klocków i problem znikałJa też nie ale tak nagminna opinia pewnie nie mogła wziąć się z nikąd. Też nie ufam internetom na 100% i do sporej części informacji/oponi podchodzę z dystansem. Ale przyznaj, że jest tego w necie sporo. Nie mówie, że wszyscy bo mam ziomka co lubuje się lexach i dla niego zimerman jest najlepszą tarczą ever. No ale negujących jest więcej
Nie zgodzę się z tym, że jest więcej negujących, spośród klientów wracających najwięcej jest takich, którzy mieli Zimmermanna i nic innego nie chcą, jeżeli chodzi o inne marki nie wygląda to tak kolorowo, większość telefonów rozpoczyna się od "tylko nie firma x bo już miałem i się pogięły"
Owszem, jest jak napisałem ale w przypadku Zimmermann'a tak to nie wygląda, dokładnie te same tarcze z jednej serii trafiają jedne na pierwszy montaż dla Audi, BMW czy Porsche, te same do pudełek ATE i te same do pudełek Zimmermann Bywam od 23 lat przynajmniej raz w roku w fabryce także wiem jak to wyglądadrago_o pisze:że Zimerman i ATE to to samo nawet jeśli robi to i to Zimerman.
Ja nie znam branży, nie jestem też mechanikiem ani niczym pochodnym. Piszę o opini w internecie. Więcej jest negatywnych.Lewian pisze:Nie zgodzę się z tym, że jest więcej negujących, spośród klientów wracających najwięcej jest takich, którzy mieli Zimmermanna i nic innego nie chcą, jeżeli chodzi o inne marki nie wygląda to tak kolorowo, większość telefonów rozpoczyna się od "tylko nie firma x bo już miałem i się pogięły"
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No dla przykładu tu, gdzie poza Twoją opinią są prawie same negatywne
Czytuje różne fora, grupy na fb itp. No ale opieram się też o własne doświadczenia. U mnie narazie zimermat zostaje. Bo był dobry. Na 40tys km z jednymi klockami ubyło na grubości tarczy pół milimetra. To chyba dobry wynik biorąc pod uwagę, że mają 34mm a minimalna to 30. Wychodzi mi około 350tys żywotności tarczy pod warunkiem, że nowe będą spisywac się jak te poprzednie
Czytuje różne fora, grupy na fb itp. No ale opieram się też o własne doświadczenia. U mnie narazie zimermat zostaje. Bo był dobry. Na 40tys km z jednymi klockami ubyło na grubości tarczy pół milimetra. To chyba dobry wynik biorąc pod uwagę, że mają 34mm a minimalna to 30. Wychodzi mi około 350tys żywotności tarczy pod warunkiem, że nowe będą spisywac się jak te poprzednie
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Dla mnie jednak bardziej wiarygodne są opinie osób, które w Polsce prowadzą najgrubsze projekty i fakt, że korzystają oni właśnie z tarcz Zimmermann bo nie oszukujmy się, kto lepiej jak oni jest w stanie wiarygodnie ocenić jakość takich elementów jak tarcze czy klocki ?
Skoro R8 na torze poznań nie ma problemu z tarczami zimmermann to dlaczego A8 miałoby je mieć ?
Skoro R8 na torze poznań nie ma problemu z tarczami zimmermann to dlaczego A8 miałoby je mieć ?