O dwóch czujnikach przeczytałem w tym temacie
http://www.a8team.pl/d2-95-42pb-lpg-czu ... vt3063.htm , co prawda na zdjęciu w pierwszym poście lokalizacja czujnika jest taka jak u mnie (w podstawie filtra) jednak czujnik jest inny. Ten co kupiłem wygląda tak jak u kolegi z owego tematu, czyli ma szeroki konektor. Z kolei u mnie jest z cienkim konektorem, wydaje mi się że może to kwestia liftingu bądź też różnica pojemności.
Dzisiaj jak pogoda się nie popsuje to dzisiaj jeszcze raz rozbiorę i spróbuje wykręcić dziada. Ostatnio mi się nie udało bo nie miałem klucza oczkowego wygiętego 24 a innym raczej się nie podejdzie (przeszkadza długość przyłącza). Dam znać co wyszło z moich knowań.
Sprawdziłem i w etce dla mojego modelu występuje rzeczywiście jeden czujnik przy podstawie fitra oleju. Parametry to 1,2 - 1,6 bar 1 styk czarny. Z kolei dla modelu przed liftingiem występują dwa czujniki obok siebie, tak jak wspominał kolega wcześniej. Czyli wszystko się zgadza, po prostu kupiłem nie właściwy czujnik. Tak wiec sprawcze czy na zwarciu nie ma komunikatu i jak teza się potwierdzi to winny będzie czujnik.
[ Dodano: 2017-03-17, 09:05 ]
landolaf pisze:Ja własnie mam 2 czujniki koło siebie, samochód z taką awarią już kupiłem. Pierwsze co zrobiłem to oczywiście zmierzyłem ciśnienie, następnie wymieniłem dwa czujniki pozamieniałem również wtyczki miejscami i nic... bez zmian

A sprawdzałeś kolego przewody czy są całe? Może gdzieś się coś przetarło albo jakiś gryzoń zaszalał. Z tego co wiem to idą one do wtyczki licznika, wiec trzeba było by sprawdzić multimetrem czy są ok. Jeżeli nie będzie przejścia to znaczy że gdzieś winny jest przewód.
[ Dodano: 2017-03-17, 16:21 ]
Sprawdziłem własnie czy komunikat znika po zwarciu do masy. Moje założenia się potwierdziły - komunikat znikł. Tak więc zamawiam odpowiedni czujnik i go montuję

przy okazji sprawdzę manometrem ciśnienie aby wykluczyć kwestie siadającej pompy tfu, tfu - oby nie
Jak będzie po operacji poinformuję co wynikło
![:]](https://a8team.pl/images/smilies/kwadr.gif)