![]() |
![]() |
[D3 06 ] Nie domyka klapy bagażnika
- Marcin Gigant
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 23 mar 2017, 15:21
- Lokalizacja: Lancashire UK
Michał czyli po rozebraniu silnika należy przetrzeć delikatnie papierem ściernym (jaka gradacja?) ten pierwszy tryb który smaruję pastą człowiek z filmiku, dobrze rozumiem?mmalinas pisze:Magnetkupplung - sprzeglo magnetyczne
[ Dodano: 2017-03-27, 14:32 ]
Koledzy z USA zamiast tarcia papierem stosuja paste
Problem w tym ze funkcja zabezpieczenia przeciwprzeciazeniowego jest wowczas
rowna 0 i ewentualnie mozna spalic silnik.

-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
zwróć uwagę że sprzęgło elektromagnetyczne dociska te dwie powierzchnie
ze znaczną siłą skoro uzyskuje się 175Nm momentu
zacząłbym od delikatnego zmatowienia, kalafonia której uzywa pan zza oceanu
po prostu zwiększa tarcie wystarczy pewnie odrobina, pytanie na ile czasu starczy
ze znaczną siłą skoro uzyskuje się 175Nm momentu
zacząłbym od delikatnego zmatowienia, kalafonia której uzywa pan zza oceanu
po prostu zwiększa tarcie wystarczy pewnie odrobina, pytanie na ile czasu starczy
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
- Marcin Gigant
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 23 mar 2017, 15:21
- Lokalizacja: Lancashire UK
Wybacz nie jestem takim "kotem" z technicznego punktu widzenia, więc czasami trzeba mi palcem pokazać więc co zrobić...paweldzwo pisze:marcin po co powielasz moje pytanie?Zaczekaj aż ktoś odpowie....Masz wszystko na filmie pokazane co trzeba zrobić,nie gniewaj się ale takie dziecinne te pytania zadajesz



- Marcin Gigant
- Forum Audi A8
- Posty: 33
- Rejestracja: 23 mar 2017, 15:21
- Lokalizacja: Lancashire UK
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Marcin
Zwiekszenie tarcia daje wiekszy moment poczatkowy ktory jest potrzebny do poderwania klapy. Napewno zauwazyliscie ze jezeli w pierwszej chwili pomozecie klapie unies sie to dalej sie otwiera.
Dokladnie wzmocnienie tego momentu poczatkowego jest wazne w tej calej akcji
A sprzeglo slizga sie co widac na filmiku ktory wlasnie laduje na Youtube.
Za chwile przesle link
[ Dodano: 2017-03-28, 20:26 ]
Dobrze film jest juz chyba dostepny.
mam nadzieje ze pomoze.
Zwiekszenie tarcia daje wiekszy moment poczatkowy ktory jest potrzebny do poderwania klapy. Napewno zauwazyliscie ze jezeli w pierwszej chwili pomozecie klapie unies sie to dalej sie otwiera.
Dokladnie wzmocnienie tego momentu poczatkowego jest wazne w tej calej akcji
A sprzeglo slizga sie co widac na filmiku ktory wlasnie laduje na Youtube.
Za chwile przesle link
[ Dodano: 2017-03-28, 20:26 ]
Dobrze film jest juz chyba dostepny.
mam nadzieje ze pomoze.
pozdrawiam
Michal
Michal
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
Jak ori Varty z ostatnich kilku lat to z ciekawości bym poprosił o zważenie....
Mam Audi varte starą i nową nie audi i różnica w wadze jest porażająca...
ja wiem że technologia produkcji bla bla bla ale ponoć z akumulatorami
jest jak ze zwmacniaczami....
Mam Audi varte starą i nową nie audi i różnica w wadze jest porażająca...
ja wiem że technologia produkcji bla bla bla ale ponoć z akumulatorami
jest jak ze zwmacniaczami....

Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
to że ori varta to raczej pewniak, powiem Ci że miałem boscha który miesiąc po gwarancji padł i kupiłem varte bo nie było takiej 110 jaką chciałem i mimo że varta i bosch to od lat to samo jest różnica w wadze na korzyść varty, może nie duża ale wyczuwalna bez wagi.
Zastanawiam się także nad gradacją papieru bo ta pasta która używają na filmach wydaje się być bardzo delikatna, co więcej smarują nią bardzo delikatnie, mam wrażenie że to gdzieś jak wodny 1000 będzie, a ja chciałem 100 przejechać albo 80,ty jaki michał stosowałeś ?
Co do wagi to wystarczy wsiąść do ręki starego pioneera a ówczesnego,myślę że nawet proporcja sięga nawet 3:1
Zastanawiam się także nad gradacją papieru bo ta pasta która używają na filmach wydaje się być bardzo delikatna, co więcej smarują nią bardzo delikatnie, mam wrażenie że to gdzieś jak wodny 1000 będzie, a ja chciałem 100 przejechać albo 80,ty jaki michał stosowałeś ?
Co do wagi to wystarczy wsiąść do ręki starego pioneera a ówczesnego,myślę że nawet proporcja sięga nawet 3:1