Witam, mam taki problem. Otóż od wczoraj moja ósemka kiepsko odpala. Tzn. rano wstaję, auto jest zimne, zapala ok, pojeżdżę, zagrzeję auto i jak zgaszę a później od razu odpalę to jest jeszcze ok, ale jak postoi chwilę i pójdę odpalić to jest masakra. Kręci jak głupia (rozrusznik nie dawno robiony), ale nie umie zapalić, tak jakby pompa za słabo pompowała paliwo i trzeba długo kręcić żeby napompowała tyle ile trzeba. Od razu wziąłem się za VCDSa i znalazłem takie błędy:
3 Faults Found:
17472 - Fuel Pressure Regulation
P1064 - 35-10 - Mechanical Failure - Intermittent
17567 - Signals from MAF-1 and MAF-2
P1159 - 35-10 - Implausible Correlation - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Readiness: N/A
Dodam, że ostatnio auto jest trochę mułowate tzn. jak dam kickdown'a to auto trochę myśli, zabiera się i nagle przyspiesza. Widzę też, że jest błąd maf-1 and maf-2 czyli przepływka co nie? Pooglądałem trochę bloki pomiarowe i zauważyłem też że jedna przepływka trzyma się wartości 700,4 chyba a druga 300mg. Nie wiem jakie wartości są prawidłowe dla przepływomierza w 3.3. Falują mi też trochę obroty ale to niekiedy, może to od przepływki? Błędy usunąłem, pojeździłem trochę, podłączyłem VCDSa ponownie i nie pojawiły się z powrotem, ale auto dalej kiepsko odpala. Wrzucę filmik za jakiś czas. Co myślicie? Pompa paliwa? Pompa wtryskowa? Pierwszy błąd jest odnośnie ciśnienia, drugi przepływka, a trzeci doładowanie, tak wyczytałem.
Filmik:
![]() |
![]() |
[D2 00 3.3TDI ] Nagle kiepsko odpala
Re: Nagle kiepsko odpala
Miałem dokładnie to samo , czyli podczas rozruchu ciepłego silnika ,, rozkręcał się ,, wymieniłem 2 wtryski na inne używane i pali normalnie . Czy to jest przyczyna w Twoim przypadku to nie wiem . PozdrawiamSamackA8 pisze:Witam, mam taki problem. Otóż od wczoraj moja ósemka kiepsko odpala. Tzn. rano wstaję, auto jest zimne, zapala ok, pojeżdżę, zagrzeję auto i jak zgaszę a później od razu odpalę to jest jeszcze ok, ale jak postoi chwilę i pójdę odpalić to jest masakra. Kręci jak głupia (rozrusznik nie dawno robiony), ale nie umie zapalić, tak jakby pompa za słabo pompowała paliwo i trzeba długo kręcić żeby napompowała tyle ile trzeba. Od razu wziąłem się za VCDSa i znalazłem takie błędy:
3 Faults Found:
17472 - Fuel Pressure Regulation
P1064 - 35-10 - Mechanical Failure - Intermittent
17567 - Signals from MAF-1 and MAF-2
P1159 - 35-10 - Implausible Correlation - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent
Readiness: N/A
Dodam, że ostatnio auto jest trochę mułowate tzn. jak dam kickdown'a to auto trochę myśli, zabiera się i nagle przyspiesza. Widzę też, że jest błąd maf-1 and maf-2 czyli przepływka co nie? Pooglądałem trochę bloki pomiarowe i zauważyłem też że jedna przepływka trzyma się wartości 700,4 chyba a druga 300mg. Nie wiem jakie wartości są prawidłowe dla przepływomierza w 3.3. Falują mi też trochę obroty ale to niekiedy, może to od przepływki? Błędy usunąłem, pojeździłem trochę, podłączyłem VCDSa ponownie i nie pojawiły się z powrotem, ale auto dalej kiepsko odpala. Wrzucę filmik za jakiś czas. Co myślicie? Pompa paliwa? Pompa wtryskowa? Pierwszy błąd jest odnośnie ciśnienia, drugi przepływka, a trzeci doładowanie, tak wyczytałem.
Filmik: