[D2 97 4.2PB/LPG ] Zgasl i juz nie odpala
[D2 97 4.2PB/LPG ] Zgasl i juz nie odpala
problem jest nastepujacy.. dzis wyjechalem z domu, przejechalem jakies 100m i zaczal wypadac zaplon, zapalil sie CAT.. zgasilem go i juz nie odpalil.. probowalem awaryjnego odpalania na LPG, ale zagadal na 10s i zgasl..
bledy VAG:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
16692 - Cylinder 8 Misfire Detected
P0308 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
16691 - Cylinder 7 Misfire Detected
P0307 - 35-10 - - - Intermittent
dodam, ze w piatek wymienialem kostke stacyjki, jesli to moze miec jakis wplyw.. ale auto normalnie kreci.. do rozladowania aku, dlatego pewnie blad 18010.. nawet w niektorych momentach jest wrazenie, ze chce zapalic, tylko nie zapala
swiece nowe, 3 nowe cewki, co to moze byc, bo juz powoli mi rece opadaja
bledy VAG:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5 Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
16692 - Cylinder 8 Misfire Detected
P0308 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6 Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
16691 - Cylinder 7 Misfire Detected
P0307 - 35-10 - - - Intermittent
dodam, ze w piatek wymienialem kostke stacyjki, jesli to moze miec jakis wplyw.. ale auto normalnie kreci.. do rozladowania aku, dlatego pewnie blad 18010.. nawet w niektorych momentach jest wrazenie, ze chce zapalic, tylko nie zapala
swiece nowe, 3 nowe cewki, co to moze byc, bo juz powoli mi rece opadaja
-
- Forum Audi A8
- Posty: 97
- Rejestracja: 03 lis 2015, 19:21
- Moje auto: Volkswagen
- Rocznik: 2002
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Bartoszyce
Pokasuj błędy zamień moduły zapłonowe (są nad wlewem płynu do spryskiwacza do jednego idą 2-ie czarne kostki a do drugiego 2-ie brązowe) miejscami i zobacz czy błędy przeskoczą
ew. do sprawdzenia czujnik wału
Przy błędach o wypadaniu zapłonu masz informację że to są błędy "sporadyczne" czyli występowały kiedyś - raz lub wiecej razy. Mogły wystąpić dziś albo kiedyś w przeszłości. Natomiast problem z odpaleniem to raczej czujnik wału bo on powoduje brak możliwości odpalenia samochodu.
Edit:
Przyszło mi jeszcze coś go głowy bo skoro nie ma błędu o czujniku wału to dolał bym benzyny tak z 10-20l i próbował odpalić tylko na benzynie i oczywiście w pierwszej kolejności bezpieczniki do sprawdzenia (najlepiej multimetrem z opcją "piszczenia" ew czymś podobnym, bo nie trzeba wyjmować wszystkich bezpieczników po kolei :-) )
ew. do sprawdzenia czujnik wału
Przy błędach o wypadaniu zapłonu masz informację że to są błędy "sporadyczne" czyli występowały kiedyś - raz lub wiecej razy. Mogły wystąpić dziś albo kiedyś w przeszłości. Natomiast problem z odpaleniem to raczej czujnik wału bo on powoduje brak możliwości odpalenia samochodu.
Edit:
Przyszło mi jeszcze coś go głowy bo skoro nie ma błędu o czujniku wału to dolał bym benzyny tak z 10-20l i próbował odpalić tylko na benzynie i oczywiście w pierwszej kolejności bezpieczniki do sprawdzenia (najlepiej multimetrem z opcją "piszczenia" ew czymś podobnym, bo nie trzeba wyjmować wszystkich bezpieczników po kolei :-) )
-
- Forum Audi A8
- Posty: 97
- Rejestracja: 03 lis 2015, 19:21
- Moje auto: Volkswagen
- Rocznik: 2002
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Bartoszyce
Da się bez kanału ale więcej rozbierania. Czujnik jest na górze skrzyni biegów po lewej stronie (po stronie kierowcy) - stojąc przodem do auta po prawej. Przykręcony jedną śrubką zaznaczony na zapożyczonym foto czerwonym kółkiem. Ja dobierałem się od góry bez kanału ale demontowałem ezektor przy przepustnicy bo przeszkadzał. Przyda się jakaś długa przedłużka.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 97
- Rejestracja: 03 lis 2015, 19:21
- Moje auto: Volkswagen
- Rocznik: 2002
- Silnik: Inne
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Bartoszyce
gtfan, a skąd wiesz że on ma 5hp?
Mrozu76, sprawdzałeś bezpieczniki? ile masz benzyny w baku?
Zanim wykręcisz czujnik sprawdź jego kostkę będzie albo zaokrąglona szara albo kanciasta szara/czarna - najprawdopodobniej.
Uprzedzając poprawki co do wtyczek to napisałem tak bo u mnie któryś z poprzednich właścicieli dołożył od ecu kabelki i podczepił czujnik z okrągłą wtyczką zamiast tej "kanciastej"
Mrozu76, sprawdzałeś bezpieczniki? ile masz benzyny w baku?
Zanim wykręcisz czujnik sprawdź jego kostkę będzie albo zaokrąglona szara albo kanciasta szara/czarna - najprawdopodobniej.
Uprzedzając poprawki co do wtyczek to napisałem tak bo u mnie któryś z poprzednich właścicieli dołożył od ecu kabelki i podczepił czujnik z okrągłą wtyczką zamiast tej "kanciastej"
mlody1206, wykluczam pompe, bo na gazie tez nie zapala, wiec wina nie lezy w paliwie. Bezpieczniki sprawdze raz jeszcze, wyciagajac kazdy po kolei.
Tak, mam 5hp, czyli bede atakowal od kola.. czy ta wtyczka idzie gdzies daleko w komore silnika, czy to jakis nie dlugi kabelek? pytam, by odrazu wiedziec na co sie szykowac..
jakby ktos jeszcze znal nr tego czujnika to bedzie super.. bym sobie jutro zamowil..
Tak, mam 5hp, czyli bede atakowal od kola.. czy ta wtyczka idzie gdzies daleko w komore silnika, czy to jakis nie dlugi kabelek? pytam, by odrazu wiedziec na co sie szykowac..
jakby ktos jeszcze znal nr tego czujnika to bedzie super.. bym sobie jutro zamowil..
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Poszukaj najpierw wtyczki i wtedy zamawiaj
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044