witam
chcialbym wymienić swiece zplonowe w mojej audi
Nie chcę experymentować dlatego chcę kupić identyczne jakie szly na pierwszy montaż ale poza ASO (przecież audi nie produkuje swiec)
Czy ktoś moze mi podać na 100% markę oraz oznaczenie swiecy pasującej do mojego silnika?
z gory dziękuję za rzetelną odpowiedz
pozdrawiam
karhu
![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 3.7PB/LPG ] Jakie świece zapłonowe
[D2 99 3.7PB/LPG ] Jakie świece zapłonowe
Ostatnio zmieniony 18 mar 2018, 18:27 przez karhu, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
BOSCH jest aktualnie dostawcą świec dla V8 , kto był w momencie produkcji - nie wiadomo
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
danishow te boscha FGR7KQE0 to są dedykowane do gazu czy do slinika bez LPG
pytam bo ja mam bezposredni wtrysk lpg (w fazie cieklej) i mi moj gazownik zaleca tekie same ja na pierwszy montaż do tej instalacji
ile ci pali oleju silnikowego? ja poruszam sie wylacznie na autostradzie DE-PL trasa 800km w jedna stronę z prędkoscią srednią na fis 120km/h najczęsciej 160-180km/h i po 3,5tys km lyka mi 0,8-1,2 litra oleju
spalanie pry w/w szybkosci 15 litrow lpg w miescie spokojnie jezdząc 19litrow lpg
[ Dodano: 2017-03-16, 22:19 ]
a przebieg mam 260tys km a opony 225/55r17
pytam bo ja mam bezposredni wtrysk lpg (w fazie cieklej) i mi moj gazownik zaleca tekie same ja na pierwszy montaż do tej instalacji
ile ci pali oleju silnikowego? ja poruszam sie wylacznie na autostradzie DE-PL trasa 800km w jedna stronę z prędkoscią srednią na fis 120km/h najczęsciej 160-180km/h i po 3,5tys km lyka mi 0,8-1,2 litra oleju
spalanie pry w/w szybkosci 15 litrow lpg w miescie spokojnie jezdząc 19litrow lpg

[ Dodano: 2017-03-16, 22:19 ]
a przebieg mam 260tys km a opony 225/55r17
Dedyowane do silnika bez LPG, ja już drugi komplet założyłem, pierwszy przejeździł 80000km.karhu pisze:FGR7KQE0 to są dedykowane do gazu czy do slinika bez LPG
Około 0,6L na 10000kmkarhu pisze:ile ci pali oleju silnikowego?
U mnie spalanie wychodzi między 14 a 18L/100km, najwięcej mi łyknął 21 ale to było 400km z gazem w podłodze i redukcje na 4kę poniżej 180km/hkarhu pisze:spalanie pry w/w szybkosci 15 litrow lpg w miescie spokojnie jezdząc 19litrow lpg

kurde martwi mnie te spalanie oleju
jak kupowalem od helmuta to w bagazniku lezal litr motula 5w30 x-clean 8100+ C3 z normą 504.00 507.00
nie pytalem na jaki olej wymienil ale skoro w bagazniku lezal w/w olej wyszedlem z zalozenia ze takim wlasnie zalal motor zrobilem nim od zakupu 8000km (do 15000km) wg. wlepki z pod maski
teraz i teraz wymienilem na bardzo polecanego na niemieckich forach valvoline 5w40 synpowera z normą 502.00 z plukanką po tym motulu
zrobilem na nim 2200km i zniklo mi z bagneta niewiele (z maximum do trochę ponad polowy stanu)
olej sprawdzam zawsze po przejechaniu min. 1000km i zawsze na drugi dzień przed jazdą
zalożę mu te bosche helmut zmienil na briski silver DR15YS ale zrobily juz ponad 20000km i muszę powoli rozejzeć się za nowymi
noz cóż pozyjemy zobaczymy
jak kupowalem od helmuta to w bagazniku lezal litr motula 5w30 x-clean 8100+ C3 z normą 504.00 507.00
nie pytalem na jaki olej wymienil ale skoro w bagazniku lezal w/w olej wyszedlem z zalozenia ze takim wlasnie zalal motor zrobilem nim od zakupu 8000km (do 15000km) wg. wlepki z pod maski
teraz i teraz wymienilem na bardzo polecanego na niemieckich forach valvoline 5w40 synpowera z normą 502.00 z plukanką po tym motulu
zrobilem na nim 2200km i zniklo mi z bagneta niewiele (z maximum do trochę ponad polowy stanu)
olej sprawdzam zawsze po przejechaniu min. 1000km i zawsze na drugi dzień przed jazdą
zalożę mu te bosche helmut zmienil na briski silver DR15YS ale zrobily juz ponad 20000km i muszę powoli rozejzeć się za nowymi
noz cóż pozyjemy zobaczymy

[center]karhu,
Jeżdzę: krzysztof
Skąd: polska
[/center]
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Uzupełnij proszę swój profil z
Jeżdzę: krzysztof
Skąd: polska
[/center]
<table align="center" width="350" cellpadding="8" border="1" bgcolor="239DFA"><tr><span class="postbody"><td align="center" style="font-size: 11; color: #000000; font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>Uzupełnij proszę swój profil z
przeplukalem silnik i zmienilem olej na valvoline powersyn full syntetyk 5w40 z normą 502.00 i po przejechaniu dystansu 4800km dolalem 0,7litra przy zachowaniu identycznych warunków obciązeniowych silnika
jest poprawa!
zmienilem rowniez swiece na boscha jak wyzej kolega proponowal
róznicy w jezdzie wprawdzie nie czuje, ale za to zaobserwowałem łagodniejsze przelączanie się z benzyny na lpg przy zimnym silniku
i nie wywala juz blędu sondy! na briskach po przejechaniu minimum 1000km zawsze wywalalo mi następujące blądy
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
Błąd nie ujawniał się zapalającą kontrolką silnika na liczniku tylko po wpięciu i zczytaniu vagiem.
dzięki za wskazówki
[ Dodano: 2018-03-03, 12:27 ]
Jednak ten błąd był spowodowany uszkodzoną sondą (dokładnie błąd wskazywał na uszkodzoną grzałke) po wymianie na dedykowaną sondę boscha - problem zniknął
i nie wywala juz blędu sondy! na briskach po przejechaniu minimum 1000km zawsze wywalalo mi następujące blądy
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
Błąd nie ujawniał się zapalającą kontrolką silnika na liczniku tylko po wpięciu i zczytaniu vagiem.
dzięki za wskazówki[/quote]
jest poprawa!
zmienilem rowniez swiece na boscha jak wyzej kolega proponowal
róznicy w jezdzie wprawdzie nie czuje, ale za to zaobserwowałem łagodniejsze przelączanie się z benzyny na lpg przy zimnym silniku
i nie wywala juz blędu sondy! na briskach po przejechaniu minimum 1000km zawsze wywalalo mi następujące blądy
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
Błąd nie ujawniał się zapalającą kontrolką silnika na liczniku tylko po wpięciu i zczytaniu vagiem.
dzięki za wskazówki
[ Dodano: 2018-03-03, 12:27 ]
Jednak ten błąd był spowodowany uszkodzoną sondą (dokładnie błąd wskazywał na uszkodzoną grzałke) po wymianie na dedykowaną sondę boscha - problem zniknął
i nie wywala juz blędu sondy! na briskach po przejechaniu minimum 1000km zawsze wywalalo mi następujące blądy
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
16534 - Oxygen (Lambda) Sensor B2 S1: Malfunction in Circuit
P0150 - 35-10 - - - Intermittent
Błąd nie ujawniał się zapalającą kontrolką silnika na liczniku tylko po wpięciu i zczytaniu vagiem.
dzięki za wskazówki[/quote]