Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D3 02 3.0MPI ] 3.0 V6 ASN Supercharger / Kompressor

Damianqo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwie 2017, 12:16
Lokalizacja: Londyn

[D3 02 3.0MPI ] 3.0 V6 ASN Supercharger / Kompressor

Post autor: Damianqo » 12 kwie 2017, 13:03

Witam wszystkich, to mój pierwszy post i mam nadzieję ,że żadnego ''babola'' nie zrobilem <zeby>

Jako , że jestem posiadaczem mojej ukochanej Audi A8 D3 od kilku lat zdołałem praktycznie bezawaryjnie (wymiana skrzyni 2 razy) zrobić nią ponad 200k mil i w tym momencie samochód stracił na wartości na tyle że
a. nie oplaca mi się jej sprzedawać
b. chyba się przywiązałem i nie chcę jej sprzedać :)
Audi a8 3.0 v6 (ASN) w połączeniu ze skrzynią multitronic
(GXU) nie należy do najszybszych więc wpadłem na pomysł aby zamontować Supercharger / Kompresor oraz wgrać nowe oprogramowanie skrzyni biegów.

Czy ktoś z was podejmował się takowej modyfikacji? czy jesteście w stanie pomóc mi w znalezieniu takowego kompresora z którym nie było by większego problemu z dopasowaniem?

Jest sens robienia takiej modyfikacji??

Pozdrawiam

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 14 kwie 2017, 16:17

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:45 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.

Damianqo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwie 2017, 12:16
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Damianqo » 14 kwie 2017, 17:03

Hmm, nie takiej odpiwiedzi się spodziewałem.... może ja zbyt pozytywnie nastawiony jestem:) nie oczekuję że po modyfikacjach pod maską będzie kilka set koni więcej... wyczytałem że mogę sie spodziewać około 60-70koni co już myślę uczyni Audiczkę żwawszą.

Jak juz pisałem przekroczyłem 200tysiecy mil 330k km praktycznie bez awaryjnie i wolał bym sie trzymać mojego "cudownego" silniczka dlatego też wpadłem na pomysł supercharge .

Mieszkam na wyspach gdzie mam nadzieje trochę części jest , tylko problem z jego doborem a i waluta nie jest jakimś wiekszym problemem ...

Myślisz że znacząco skróciło to żywotność tego muła pod maską?:)

Może faktycznie czas na zmiane samochodu <hmm> 8lat razem więc ciężko będzie się rozstać...

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 14 kwie 2017, 17:30

czesc kolego mamy te same silniki wiec moge ci powiedziec ze przymierzałem sie do tego tematu juz i szczerze jest to nie opłacalne :( lepiej silnik jak kolega Hugon napisał <okok>

nastepnie sam mieszkam an wyspach tak wiec jak bedziesz potrzebował cos to pisz na pw :) pozdro <hihi>

Damianqo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 3
Rejestracja: 12 kwie 2017, 12:16
Lokalizacja: Londyn

Post autor: Damianqo » 14 kwie 2017, 17:52

Sami negatywni :p wiec trzeba rozgladać się za innym.... swap odpada, koszt silnika i robocizny około 3k gdzie mogę smiało zamienic na inną a8 z dopłatą i pominąć caly ten proces .

Jakie silniki benzynowe polecacie?

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 14 kwie 2017, 18:20

4.2 v8 bfm :) wszyscy zachwalaja wiec i ja sie skusiłem i taki do mnie jedzie :) wiec bede robił swap
i nie koniecznie 3k funta

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 15 kwie 2017, 13:44

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:37 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 15 kwie 2017, 14:58

Z tego co mi wiadomo to zarówno 4.2 jak i 3.0 mają dedykowane zestawy. Jednak nie tanie bo kosztuje prawie drugie tyle co auto :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 15 kwie 2017, 15:47

Damianqo, pierwszy podstawowy problem to ta Twoja skrzynia Multitronic. Już z seryjną mocą nie jest jej lekko, podnosząc moc silnika o wspomniane ok. 30% szybko odmówi posłuszeństwa. Absolutnie nie neguję chęci do przeróbek, po prostu ta skrzynia tego nie wytrzyma a naprawa Multitronica to kosztowna sprawa a i nie każdy umie to zrobić tak by długo bezawaryjnie pojeździło ...poza tym niby jakieś tam wzmocnione części nie istnieją, to tylko chwyt a klienta ;)

PITER82
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 622
Rejestracja: 27 lip 2014, 13:12
Lokalizacja: UK Irlandia polnocna

Post autor: PITER82 » 15 kwie 2017, 18:24

danishow pisze:Damianqo, pierwszy podstawowy problem to ta Twoja skrzynia Multitronic. Już z seryjną mocą nie jest jej lekko, podnosząc moc silnika o wspomniane ok. 30% szybko odmówi posłuszeństwa. Absolutnie nie neguję chęci do przeróbek, po prostu ta skrzynia tego nie wytrzyma a naprawa Multitronica to kosztowna sprawa a i nie każdy umie to zrobić tak by długo bezawaryjnie pojeździło ...poza tym niby jakieś tam wzmocnione części nie istnieją, to tylko chwyt a klienta ;)
i tu sie z kolega 100% zgodze

co do kolegi co pisałę czy warto itd to powiem tak mam i to zajebiaszczy sentyment od 3 lat dzialam z przerabianiem i na koniec foty sie pojawia :) a co bedzie z poprzednim 3.0 v6 poprostu leci do audi a4 cabrio :) bo za grosze trafiło mi sie ładne z padaczką silnikiem tak wiec proces trwa . pozdrawiam :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl