części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI/LPG ] spalona opornica-rezystor dmuchawy

AMSTAFF

[D3 03 4.2MPI/LPG ] spalona opornica-rezystor dmuchawy

Post autor: AMSTAFF » 07 wrz 2015, 10:47

zjarało mi się to ustrojstwo wszystko już jest naprawione ale niestety pozostał ten smród spalenizny <blee> śmierdzi z nawiewów jak ze spalonej stodoły... a wiadomo że takiego zapachu ciężko jest się pozbyć. Macie może jakieś pomysły? domowe sposoby? ktoś to przerabiał? co zrobić żeby tak nie śmierdziało? psikać w filtr kabinowy Hugo Bossem? <bezradny>

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 15 kwie 2017, 13:06

Mam ten sam problem, rozwiązałeś kolego jak pozbyć się tego smrodu??? &#128565;

[ Dodano: 2017-04-15, 13:06 ]
Mam problem, spaliła mi się opornica dmuchawy ale tak aż stopiło wtyczkę od strony zasilania. Sprawdziłem dmuchawę podpiąłem bezpośrednio pod akumulator i działa Ok. Wymieniłem opornicę ale niestety dmuchawa nie działa, sprawdziłem bezpieczniki te na konsoli po bokach i są ok, jakieś sugestie co z tym dalej?????

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 15 kwie 2017, 13:08

riki76 pisze:Wymieniłem opornicę ale niestety dmuchawa nie działa
Na nową czy używaną? Nadpaloną wtyczkę też wymieniłeś?

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 15 kwie 2017, 14:16

Używaną.... wtyczka oczywiście przelutowana.

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 15 kwie 2017, 15:39

No to pewnie ta nowa używka też jest do doopy <bezradny>

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 16 kwie 2017, 15:54

Taki błąd mam na klimie....

01844 - control module for fresh air blower (J126)
004 &#8211; No Signal/Communication
Freeze Frame:
Fault Status: 01100100
Faul Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 116

ta nowa...używka...no może faktycznie też do du...y <blee>

[ Dodano: 2017-04-16, 15:54 ]
A czy jest możliwość sprawdzenia czy jest przejście na kablach zasilających regulator dmuchawy, tzn miernikiem jakie powinny być napięcia na poszczególnych kablach? Bo na pewno były zwarte kable po wytopieniu izolacji przy wtyku i podejrzewam też że gdzieś mogło to narobić bałaganu, tylko że wtedy chyba powinno spalić bezpiecznik. No i gdzie jest wpięty kabel idący do tego regulatora....

Motostacja

Post autor: Motostacja » 17 kwie 2017, 19:36

podłącz dmuchawę na krótko pod akumulator, ja tak robiłem po wymianie szczotek żeby sprawdzić czy chodzi :) wymień szczotki i będzie dobrze.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 22 kwie 2017, 09:08

nie doczytałeś.....dmuchawę tak właśnie sprawdzałem i ona jest sprawna, problem tkwi w regulatorze dmuchawy. Ma ktoś rozpiskę kabli na wtyczce od regulatora... 1,2,3,4 są i który od czego?

[ Dodano: 2017-04-17, 22:35 ]
Doszedłem że:
1 - nie wiem
2 - napięcie z solar dachu (+)
3 - nie wiem
4 - masa (-)

U mnie brak napięcia na 1
Na 2 jest w garażu przy oświetleniu 8V więc działa solar i przychodzi prąd
Na 3 jest napięcie 12V nawet jak zmieniam na panelu klimatronika prędkość nawiewu

Martwi mnie brak prądu na 1......gdzie wpięta jest ta wiązka co przychodzi do regulatora dmuchawy?????

[ Dodano: 2017-04-18, 10:35 ]
Dla ułatwienia foto wtyczki

[ Dodano: 2017-04-22, 09:08 ]
Dla potomnych :
Brak prądu na kablu zasilanie z akumulatora (terminal 30) z powodu spalonego bezpiecznika takiego dużego 30A zlokalizowany pod tapicerką w nogach pasażera był powodem mojego problemu.
Teraz jak usunąć ten smród spalenizny???? Z wentylacji

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 22 kwie 2017, 12:35

riki76 pisze:Teraz jak usunąć ten smród spalenizny???? Z wentylacji
W pierwszej kolejnosci potraktowalbym auto Ozonem.

Awatar użytkownika
riki76
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 715
Rejestracja: 27 gru 2009, 18:15
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: riki76 » 22 kwie 2017, 20:38

Na chwilę obecną potraktowałem nawiewy preparatem do czyszczenia nawiewów z PTAK-A, zobaczymy jutro jak wyschnie....

denveco
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 335
Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: denveco » 30 kwie 2019, 13:11

Miałem dokładnie to samo. Bezpiecznik o którym pisze kolega został także wymieniony.
Chodzi dokładnie o ten zielony przeźroczysty plastikowy

Obrazek

Jestem także po ozonowaniu klimatyzacji.
Przy okazji sprawdzona szczelność no i okazało się że z wymaganych 620g czynnika R134a miałem zaledwie 380. Tak więc ubytek uzupełniony i zobaczymy co to dalej z tego będzie po tym ozonie.

kris013
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 15
Rejestracja: 15 maja 2019, 14:34
Lokalizacja: Iława / Trójmiasto

Post autor: kris013 » 11 kwie 2020, 21:53

Pozwolę sobie odgrzać temat. Również mam problem z dmuchawą. Czy możecie powiedzieć dokładniej jak dobrać się do tego bezpiecznika 30A w nogach pasażera? Gdzie on dokładnie jest?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl