W moim przypadku wymieniałem z 310mm na 335mm.
Co będzie nam potrzebne:
- jarzma
- osłony tarcz hamulcowych
- tarcze hamulcowe
- klocki hamulcowe
- komputer z kablem i oprogramowaniem
- podnośnik
- klucz płaski 13, 17, 18
- klucz nasadowy 13, 17
- torx T30
Operację zaczynamy od podłączenia komputera oraz włączeniu trybu wymiany klocków hamulcowych. Ja użyłem instrukcji dostępnej na forum napisanej przez kolegę drago_o dostępnej tutaj http://www.a8team.pl/d3-all-zmiana-kloc ... htm#145043
Kolejnym krokiem jest włączenie trybu podnośnika.
Luzujemy koło, podnosimy auto, zdejmujemy koło, zabezpieczamy auto.
Następnie odkręcamy zacisk, dwie śruby, klucz 13 i 17.
Wyjmujemy klocki i tarczę.
Następnie odkręcamy osłonę, trzy śruby torx T30.
A na koniec jarzmo, klucz 18.
Tarcze, klocki i jarzma bez problemu można nabyć u kolegi z forum michalwruszak.
Osłony tarcz row, jednak ich cena i czas oczekiwania jest lekko wysoka więc można włożyć używane z VW Phaetona. Pasują idealnie. Mam takie u siebie. Ich numery to:
- 3D0615612A
- 3D0615611A
Kosztowały 200zł
Zestaw klocków HAWK PC, tarcz ATE oraz jarzm TRW kosztował ok 1300zł
Robocizna bezcenna :-)
P.S. Jeśli ktoś potrzebuje jarzma i osłony 310mm to zapraszam na PW. Tarcze 310mm również powiadam. Tak, wiem używane... Używanych się nie montuje... Jednak tarcze są w bardzo dobrym stanie. Grube, bez rys, uszkodzeń, rantów i wżerów, proste i nie wypaczone.