[S8 D2 97 ] Różnice w maglownicach S8/A8 pre FL/FL Przełoż
[S8 D2 97 ] Różnice w maglownicach S8/A8 pre FL/FL Przełoż
Mam problem z maglem tzn luzy... niestety luz jest już bardzo duży, mocno słyszalny i odczuwalny podczas jazdy a zobił się nagle w ciągu może miesiąca z lewej strony. Jakie są różnice w maglach? Pomijając oczywiście servotronic który u mnie jest i koniecznie chcę żeby był czy jest jakas różnica w przełożeniu magla A8/S8? Mam na miejscu magiel używany do kupienia z servo sprawny używany od A8 97r ale boję się o przełożenie na kierownicy... Ogólnie im mniej kręcenia kierownicą tym dla mnie lepiej, może były jakies "szybsze" magle w poliftach czy coś? U mnie jest jakies 2,5 obrotu od końca do końca a jak to wygląda u was? Opłaca się w ogóle regeneować maglownicę? Może polecacie jakiś zakład który zrobi to tak jak należy tzn z działającym servotronic a nie zablokowanym zaworkiem...
- Mucholejkolator
- Super Klubowicz
- Posty: 561
- Rejestracja: 27 cze 2010, 23:17
- Lokalizacja: Lublin
Miałem w polifcie oryginalnie magiel z servotronicem a teraz siedzi od przedalifta bez servotronica. Wszystko pasuje bez problemów, nie ma różnicy w ilości obrotów itd. Zakładaj śmiało i tak jak piszesz wkładaj z servotronicem bo przekładnia bez przenosi odczuwalnie nierówności z podłoża na kierownicę.
Niby tam jakieś delikatne różnice są ale generalnie pasują wszystkie ...nie rezygnowałbym z Servotroicanosmaster pisze:Jakie są różnice w maglach?
Nie bardzo, chyba że zrobisz to w ZF a u nich to już może być drogo, nawet do 450 euro.nosmaster pisze:Opłaca się w ogóle regenerować maglownicę?
Kacper, zamontowałeś tego magla w końcu ?
Oczywiście 2 obroty to nie jest dużo ale nie chcę trafić na maglownicę w której z 2 zrobią się 3 bo to byłoby już jak dla mnie słabe, jeżdżę czasem audi 80 i jazda na ciasnym osiedlu jest dla mnie strasznie niewygodna, muszę kierownicą kręcić w lewo i prawo tyle, że nie musze później iść na siłownię no i oczywiście nie czuć tak samochodu przy większej prędkości...