[D3 05 4.2MPI ] Elektryczna klapa bagażnika - nie otwiera
Wnosisz, że nasze szlify były złe, czy nie tak złożyliśmy silniczki? 😀
Przećwiczyłem przez ostatni tydzień różne patenty i na moje to elektromagnes jest za słaby na siły i momenty występujące w całym tym ustrojstwie. Samo podrapanie powierzchni ciernych u mnie nie wiele dało, a po kilku próbach otwarcia wyglądały prawie jak po polerce. mmalinas, jakim ziarnem szlifowałeś?
Ogólnie to wystarczyłoby zastosować silniczek z każdej strony, jak np w Q7 i nie było by takich problemów w tej klasie auta.
Przećwiczyłem przez ostatni tydzień różne patenty i na moje to elektromagnes jest za słaby na siły i momenty występujące w całym tym ustrojstwie. Samo podrapanie powierzchni ciernych u mnie nie wiele dało, a po kilku próbach otwarcia wyglądały prawie jak po polerce. mmalinas, jakim ziarnem szlifowałeś?
Ogólnie to wystarczyłoby zastosować silniczek z każdej strony, jak np w Q7 i nie było by takich problemów w tej klasie auta.
oby dwie powierzchnie sprzegla potraktowalem papierem 60 i jak na filmiku tasma na osi.
Oczywiscie wczesniej sprawdzilem zawiasy obu stron i przeprowadzilem smarowanie
Efekt bombowy i dziala .
Zastanawialem sie jeszcze nad cieka wyrstwa silikonu pomiedzy tarczami ale nie probowalem .
Oczywiscie wczesniej sprawdzilem zawiasy obu stron i przeprowadzilem smarowanie
Efekt bombowy i dziala .
Zastanawialem sie jeszcze nad cieka wyrstwa silikonu pomiedzy tarczami ale nie probowalem .
pozdrawiam
Michal
Michal
No to grubo pojechałeś, na fotkach tego nie widać. Ja tarłem dorbniutkim, więc może z tego wynikł problem.
Tak czy siak pochwałę się swoim nowym nabytkiem
Niedość, że prawie nie osiągalny, to wyrwałem go na olx za grosze. Jedyny problem to uszkodony tryb od potencjometru, ale silnik jest już po przeszczepie ze starego
A tak po kilku dniach wygląda sprzęgło potraktowane sproszkowaną kalafonią
Tak czy siak pochwałę się swoim nowym nabytkiem
Niedość, że prawie nie osiągalny, to wyrwałem go na olx za grosze. Jedyny problem to uszkodony tryb od potencjometru, ale silnik jest już po przeszczepie ze starego
A tak po kilku dniach wygląda sprzęgło potraktowane sproszkowaną kalafonią
Sprawdź czy w ogóle ta powierzchnia cierną wystaje poza ranty bo jak się z nimi zrównała to żadne tarcie papierem nie da efektu.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
ASO, tanie i na pewno mają. Chyba z D4 o ile pamiętam
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Patent Michala dziala,wyzej pisalem ze u mnie nie pomoglo i teraz prostuje moj wczesniejszy wpis
otóż pomoglo i dziala pieknie,problem z napedem pojawia sie wtedy gdy po rozebraniu i złożeniu ponownie sie go montuje na swoje miejsce,ja po 7 razie montażu napedu poczulem jak sie przesuwa pozycjometr w napedzie i to wlasnie powodowalo ze ster napedu nie podawal tyle pradu na elektrosprzeglo ile powinno byc przy pierwszych fazach otwierania i zamykania klapy,pozycjometr nie moze sie przesunac przy wkladaniu napedu na zeby w zawiasie klapy
[ Dodano: 2017-05-01, 19:44 ]
otóż pomoglo i dziala pieknie,problem z napedem pojawia sie wtedy gdy po rozebraniu i złożeniu ponownie sie go montuje na swoje miejsce,ja po 7 razie montażu napedu poczulem jak sie przesuwa pozycjometr w napedzie i to wlasnie powodowalo ze ster napedu nie podawal tyle pradu na elektrosprzeglo ile powinno byc przy pierwszych fazach otwierania i zamykania klapy,pozycjometr nie moze sie przesunac przy wkladaniu napedu na zeby w zawiasie klapy
[ Dodano: 2017-05-01, 19:44 ]
Zrob zabieg od Michala pomoże napewno ja mam klape bez tych odbojow(popychaczy)i dziala pieknie tylko zwróć uwage przy ponownym montażu napedu zeby nie przesunął sie pozycjometr bo nie bedzie poprawnie dzialackordek pisze:Cześć, widzę że temat żyje JA chętnie bym zaczął od zakupu odbijaczy ze sprężynami ale nigdzie w necie nie mogę odnaleźć takowych Proszę o namiary jeśli ktoś łaskaw
Nie wiem jakie duże przesunięcia masz na myśli, ale minimalnie to się zawsze przesunie jak nasuniesz silnik na zawias i bedziesz celowal śruby.Damiann79 pisze:Patent Michala dziala,wyzej pisalem ze u mnie nie pomoglo i teraz prostuje moj wczesniejszy wpis
otóż pomoglo i dziala pieknie,problem z napedem pojawia sie wtedy gdy po rozebraniu i złożeniu ponownie sie go montuje na swoje miejsce,ja po 7 razie montażu napedu poczulem jak sie przesuwa pozycjometr w napedzie i to wlasnie powodowalo ze ster napedu nie podawal tyle pradu na elektrosprzeglo ile powinno byc przy pierwszych fazach otwierania i zamykania klapy,pozycjometr nie moze sie przesunac przy wkladaniu napedu na zeby w zawiasie klapy
[ Dodano: 2017-05-01, 19:44 ]Zrob zabieg od Michala pomoże napewno ja mam klape bez tych odbojow(popychaczy)i dziala pieknie tylko zwróć uwage przy ponownym montażu napedu zeby nie przesunął sie pozycjometr bo nie bedzie poprawnie dzialackordek pisze:Cześć, widzę że temat żyje JA chętnie bym zaczął od zakupu odbijaczy ze sprężynami ale nigdzie w necie nie mogę odnaleźć takowych Proszę o namiary jeśli ktoś łaskaw
Looknij, może będziesz mógł mi pomóc w temacie http://www.a8team.pl/d3-06-nie-domyka-klapy-bagaznika-vt8136,135.htm
U mnie przesuwal sie około 1cm moze ciut mniej,zanim o tym napisalem upewnialem sie czy faktycznie tak jest,7 razy wyciagalem i wkladalem napęd i lipa kupiłem w miedzy czasie sprawna uzywke założyłem i dalej lipa,za 7 razem gdy wkladalem trzymałem za pozycjometr czulem ze sie przesuwa i to bylo u mnie powodem nie dzialajacych dwóch napędów po wyciągnięciu,przeprowadzeniu modyfikacji Michala i założeniu spowrotem,teraz mam dwa sprawne napedy ktore dziala rewelacyjnie
Ja właśnie skończyłem montaż aluminiowego, którego wyrwałem za 200zł z uszkodzonym trybikiem od potencjometru. Szybki przeszczep ze starego i po kilku próbach przestawienia potencjometru wszystko jak na razie działa. Miałem problem nie z otwieraniem, a z zamykaniem. Chwilowo na testy założone były mocniejsze sprężyny gazowe z zamiennika i ten nowy silnik coś głupiał i po kilku cm od startu się wyłączał - na ori jest ok. Ogólnie ten alu motor znaczenie szybszy jest.
Przy okazji dorzuciłem przekaźnik i ładnie się klapa zamyka z pilota.
Ps. Jakby ktoś miał jakiś silnik na części to odkupię mały trybik od potencjometru.
Przy okazji dorzuciłem przekaźnik i ładnie się klapa zamyka z pilota.
Ps. Jakby ktoś miał jakiś silnik na części to odkupię mały trybik od potencjometru.
wzór wycięć w silniku i w bolcu zawiasu nie są symetryczne po to żeby niemożliwe było złożenie tego w złej pozycji...Damiann79 pisze:Patent Michala dziala,wyzej pisalem ze u mnie nie pomoglo i teraz prostuje moj wczesniejszy wpis
otóż pomoglo i dziala pieknie,problem z napedem pojawia sie wtedy gdy po rozebraniu i złożeniu ponownie sie go montuje na swoje miejsce,ja po 7 razie montażu napedu poczulem jak sie przesuwa pozycjometr w napedzie i to wlasnie powodowalo ze ster napedu nie podawal tyle pradu na elektrosprzeglo ile powinno byc przy pierwszych fazach otwierania i zamykania klapy,pozycjometr nie moze sie przesunac przy wkladaniu napedu na zeby w zawiasie klapy
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
A ja wziąłem zwykłą kalafonię i potłukłem ją młotkiem w pył, następnie dodałem trochę alkoholu izopropylowego (IPA cleaner) i zrobiłem taką maź i wysmarowałem sprzęgło...hasek pisze:No to grubo pojechałeś, na fotkach tego nie widać. Ja tarłem dorbniutkim, więc może z tego wynikł problem.
Tak czy siak pochwałę się swoim nowym nabytkiem
[url=https://images84.fotosik.pl/538/64475a42c04fa075m.jpg]Obrazek[/URL]
Niedość, że prawie nie osiągalny, to wyrwałem go na olx za grosze. Jedyny problem to uszkodony tryb od potencjometru, ale silnik jest już po przeszczepie ze starego
[url=https://images84.fotosik.pl/538/f20d13ec4c1358a7m.jpg]Obrazek[/URL]
[url=https://images81.fotosik.pl/539/60abdecbf4e0fe8em.jpg]Obrazek[/URL]
A tak po kilku dniach wygląda sprzęgło potraktowane sproszkowaną kalafonią
[url=https://images84.fotosik.pl/538/92eed0a5d3153ebam.jpg]Obrazek[/URL]
ale trochę za bardzo, bo nie mogłem swobodnie poruszyć sprzęgłem:
wziąłem więc IPA i umyłem tą zębatkę po prawej bardzo dokładnie i trochę sprzęgło
tu niestety nie mam filmiku, ale
uzyskałem taki efekt, że jak wkładam sprzęgło na zębatkę to mogę zakręcić tym jak bączkiem, ale jeżeli chociaż trochę siły przyłożę i przycisnę sprzęgło to obracają się oba.
Generalnie na tej powierzchni z czarnym paskiem na pożyczonej fotce kolegi (z góry) występuje teraz tarcie.
Patent działa już drugi miesiąc
Na mojej fotce, którą wkleiłeś jest właśnie tylko sproszkowana kalafonia. Po kilkunastu otwarciach i zamknięciach widać, że już się wycierała, nie wiem ile by podziałało bo wskoczył alu. Jeśli u ciebie śmiga już 2 mc to pozostaje życzyć żeby klapa podnosiła się jak najdłużej.migeluss pisze: A ja wziąłem zwykłą kalafonię i potłukłem ją młotkiem w pył, następnie dodałem trochę alkoholu izopropylowego (IPA cleaner) i zrobiłem taką maź i wysmarowałem sprzęgło...
ale trochę za bardzo, bo nie mogłem swobodnie poruszyć sprzęgłem:
wziąłem więc IPA i umyłem tą zębatkę po prawej bardzo dokładnie i trochę sprzęgło
Obrazek
tu niestety nie mam filmiku, ale
uzyskałem taki efekt, że jak wkładam sprzęgło na zębatkę to mogę zakręcić tym jak bączkiem, ale jeżeli chociaż trochę siły przyłożę i przycisnę sprzęgło to obracają się oba.
Generalnie na tej powierzchni z czarnym paskiem na pożyczonej fotce kolegi (z góry) występuje teraz tarcie.
Patent działa już drugi miesiąc