Witam ma problem z prądem w aucie.
Wymieniłem moduł zarządzania energią bo mi padał na inny z innym numerem, teraz mmi pokazuje że akumulator jest naładowany.
Jak podpnam prostownik to się okazuje ze nie jest. W czasie jazdy napięcie jakie pokazuje podpięty kom tez nie jest stale przy wysokich obrotach jest a przy niskich raz jest raz nie ma wogole, przez to nie można ustawić zawieszenia i następnego dnia przestawia się nawet w czasie jazdy, na wolnych obrotach wylacza się subofer i nie dział ogrzewanie tylnej szyby nie wiem czy wymieniać alternator czy regulator napięcia czy kupic nowy moduł . Zarządzania energią czy może wszysto naraz.
Prosze na przyszłość stosować znaki interpunkcyjne.
![]() |
![]() |
[D3 02 4.2MPI ] Problem z prądem
[D3 02 4.2MPI ] Problem z prądem
Ostatnio zmieniony 04 maja 2017, 23:40 przez korzonek, łącznie zmieniany 1 raz.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Jak tamten moduł robił to samo (bo tak mniemam, skoro go wymieniałeś), a wymieniłeś na ten z lifta (pierwsze lubią padać), to wątpię by był również uszkodzony.
Mierzyłeś napięcie przy alternatorze i przy aku ? Jakie odchyłki ? Być może faktycznie nie ma ładowania już chwilowo, ale same objawy wyglądają na padający regulator, a nie alternator (ale niech Ci sprawdzi oba).
Błędy w sterownikach dotyczące napięcia pokazuje ?
Mierzyłeś napięcie przy alternatorze i przy aku ? Jakie odchyłki ? Być może faktycznie nie ma ładowania już chwilowo, ale same objawy wyglądają na padający regulator, a nie alternator (ale niech Ci sprawdzi oba).
Błędy w sterownikach dotyczące napięcia pokazuje ?
Black Cars Matters