części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 00 3.3TDI ] Potrzebny schemat przepływki

Fatman94
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 04 maja 2017, 20:13
Lokalizacja: Bolków

[D2 00 3.3TDI ] Potrzebny schemat przepływki

Post autor: Fatman94 » 26 maja 2017, 18:59

Witam
Czy moglby mi ktos podeslac schemat podłączenia prawego przeplywomierza ( strona pasazera) tzn piny w sterowniku i przy wtyczce.? Bo ktos u mnie grzebal i nawet jak podepne przepływke to jej nie widzi. Pokazuje na niej na wyłączonym silniku.420mg..a jak rozebralem wiazke to do przeplywki nie podlaczony jest jeden kabelek a nie ma gdzie.go podlaczyc.Prosze o pomoc.[/fade]

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 26 maja 2017, 20:42

Four rings to rule them all

Fatman94
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 04 maja 2017, 20:13
Lokalizacja: Bolków

Post autor: Fatman94 » 26 maja 2017, 22:43

Dzieki za szybka odpowiedz. Mam jeszcze jedno pytanie ile powinny pokazywac przeplywki na wolnych obrotach w tym silniku??

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 27 maja 2017, 00:04

Na wolnych nie wiem, tu masz jakieś info o diagnostyce przepływomierzy: http://www.mediafire.com/file/bx5l3l9lg ... mierze.pdf
Four rings to rule them all

Fatman94
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 04 maja 2017, 20:13
Lokalizacja: Bolków

Post autor: Fatman94 » 27 maja 2017, 10:14

No i klops wszystko niby ok do kompa dochodza wszystkie kabelki tak jak powinno isc a dalej po podpieciu przeplywki jest tak jakby byla odpieta . Ma ktos moze pomysl co moze byc?? Sprawdzone wszystki styki na jednej i drugiej przeplywce wedlug schematu i wszystko teoretycznie ok

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 27 maja 2017, 11:41

Rozumiem, że wiązka, tzn. ciągłość przewodów od wtyczki przepływki do pinów ECU sprawdzona miernikiem? Spróbuj przepływki stronami zamienić, lub same wtyczki przepiąć z jednego do drugiego jak się da i sprawdzić czy problem dalej jest na tym samym.
Four rings to rule them all

Fatman94
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 04 maja 2017, 20:13
Lokalizacja: Bolków

Post autor: Fatman94 » 27 maja 2017, 13:35

Powiem tak problem jest dla mnie dziwny bo mam w VCDSie w grupie 3 obok siebie dwie ramki od przeplywek i w pierwszej ramce mam na wlaczonym zaplonie 470g/ suw a w drugiej 0,0g/suw i teraz odłacze dwie przeplywki to w drugiej ramce pojawia sie 470g/suw i jak podlacze np przeplywke po prawej stronie to znowu jest 0,0g/ suw odlacze ja pojawi sie 470g/suw teraz podlacze lewa przeplywke to tez w tej ramce pojawi sie 0,0 g/suw a w pierwsza ramka caly czas bez zmian 470g/suw co bym nie robil.Tak miernikiem sprawdzone wszystkie przejscia tak jak schemat .pokazuje

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 27 maja 2017, 14:49

W sterownikach z wersją oprogramowania do D04, w grupie 3 blok 2 to jest wartość przepływu zadana (wyliczona/wymagana) przez sterownik silnika przy danych warunkach pracy. W bloku 3 jest sumaryczny przepływ rzeczywisty z obu przepływomierzy. Dopiero w sterownikach z softem od D05 jest w grupie 3 blok 2 rzeczywisty odczyt z przepływki po stronie pasażera a w bloku 3 z przepływki od kierowcy.
Wygląda na to, że masz tę starszą wersję softu.
Jak odłączysz przepływki to ECU podstawia za nie sztywną wartość zapisaną w programie.
Four rings to rule them all

Fatman94
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 11
Rejestracja: 04 maja 2017, 20:13
Lokalizacja: Bolków

Post autor: Fatman94 » 28 maja 2017, 10:11

Dzieki kolego za pomoc na poczatku przeszla mi mysl taka ze moze to byc wartosc zadana ale pod ramką nic takiego nie pisalo a pomyslalem ze sa 2 przeplywomierze to jedna ramka bedzie od jednego a druga od drugiego. Mi wyskakuje blad 17567 mieernik masy powietrza 1 i miernik masy powietrza 2 p1159 niewiarygodna korelacja. W takim razie w sterowniku z softem 4D0 jezeli jedna przplywka pokazuje mi nie takie wartosci to nie.zdiagnozuje jej kompem??

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 28 maja 2017, 12:35

Fatman94 pisze:W takim razie w sterowniku z softem 4D0 jezeli jedna przplywka pokazuje mi nie takie wartosci to nie.zdiagnozuje jej kompem??
Tego niestety nie wiem. Odnośnie błędu, to masz jeszcze 2 pdf. Niby tam jest, że soft przynajmniej D05 wymagany, ale może coś Ci to pomoże..
http://www.mediafire.com/file/kje7bjctv ... bledow.pdf
http://www.mediafire.com/file/24kc5pnoo ... tawowe.pdf
Four rings to rule them all

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl