Tak jak w temacie, mam problem z czujnikiem MAF , pokazuje za wysoki sygnał wejsciowy , kod błedu
P0103
Przepływomierz wymieniłem i dalej to samo , auto szarpie przy ostrej jezdzie, po odpiecii wtyczki chodzi elegancko, mial moze ktos podobny problem lub wie co jest grane
[inne] audi s3 8l
-
- Forum Audi A8
- Posty: 117
- Rejestracja: 11 sie 2015, 22:23
- Lokalizacja: GDA
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Wymieniłeś na nowego BOSCHA czy używkę ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Tak Krzysztof - masz rację , ale w momencie jak przepływkę się odepnie i auto działa dobrze to wina leży po stronie przepływomierza
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Forum Audi A8
- Posty: 117
- Rejestracja: 11 sie 2015, 22:23
- Lokalizacja: GDA
Sory, nie miałem czasu ostatnio
Przepływke kupilem nową, i doszedłem dlaczego jest bład P0103, a własciwie to z duża pomocą pewnej osoby:)
wczesniej wymieniałem wtyczke do przeplywomierza na nową bo w starej były ułamane piny, i zle połaczylem kable mi mimo ze połaczyłem je kolorami ,np niebieski z niebieskim , czarny z czarny,;p
po tym jak juz wszystko połaczylem dobrze, przez chwile było ok, a potem znowu auto zaczeło wariowac, mianowicie jak stoje na swiatłach dluzej chce ruszyc to auto zachowuje sie jakby "przytkane" szarpie jakby paliwo nie dochodzilo i po 5-6 sekundach wszytsko wraca do normy,
teraz jezdze z odpietą przeplywka, tzn źona jezdzi i jest ok, zero szarpniec zero przygasania......tylko wiekssze spalanie heheh
[ Dodano: 2017-05-30, 20:39 ]
No i zapomniałem dodac ze Vag nie pokazuje zadnych błedów teraz...
Przepływke kupilem nową, i doszedłem dlaczego jest bład P0103, a własciwie to z duża pomocą pewnej osoby:)
wczesniej wymieniałem wtyczke do przeplywomierza na nową bo w starej były ułamane piny, i zle połaczylem kable mi mimo ze połaczyłem je kolorami ,np niebieski z niebieskim , czarny z czarny,;p
po tym jak juz wszystko połaczylem dobrze, przez chwile było ok, a potem znowu auto zaczeło wariowac, mianowicie jak stoje na swiatłach dluzej chce ruszyc to auto zachowuje sie jakby "przytkane" szarpie jakby paliwo nie dochodzilo i po 5-6 sekundach wszytsko wraca do normy,
teraz jezdze z odpietą przeplywka, tzn źona jezdzi i jest ok, zero szarpniec zero przygasania......tylko wiekssze spalanie heheh
[ Dodano: 2017-05-30, 20:39 ]
No i zapomniałem dodac ze Vag nie pokazuje zadnych błedów teraz...