Witam
Mam dość nietypowy problem, auto strasznie drży gdy jedzie się na wysokim biegu przy niskich obrotach ale tylko i wyłącznie kiedy wjeżdża się w jakiś uskok na drodze i zawieszenie dobija w dół. Tzn drga tylko przez ta chwile kiedy samochód wpada w ta nierówność, jest to bardzo odczuwalne, nawet szyberdach w tym momencie trzeszczy. bardzo proszę o jakieś wskazówki od czego zaczadź diagnozę.
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Drgania i wibracje podczas lekkiego pr
Może najpierw Vag-ovanie ujawni jakieś błędy.
Jeżeli dopiero kupiłeś auto może poprzednik pozakladal emulatory od poduszek na których zawieszony jest silnik a one same są już wykończone.Moze kompresor zawieszenia a dokładniej sprezynki na których jest mocowany.Przyczyn może być kilka dlatego może scan coś wyjaśni.Ajak nie to pod auto lub do dobrego speca i szukanie przyczyny.
Jeżeli dopiero kupiłeś auto może poprzednik pozakladal emulatory od poduszek na których zawieszony jest silnik a one same są już wykończone.Moze kompresor zawieszenia a dokładniej sprezynki na których jest mocowany.Przyczyn może być kilka dlatego może scan coś wyjaśni.Ajak nie to pod auto lub do dobrego speca i szukanie przyczyny.
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
Auto mam od miesiąca. Posiadam VCDSA, wywala błąd wszystkich trzech poduszek, nie wiem do końca jak one są zbudowane ale wzrokowo wyglądają dobrze. Próbowałem nawet breszka ruszać silnikiem i niby jest sztywno.
Dzisiaj zmieniłem lewa poduszkę bo właśnie z tej strony byli to najbardziej odczuwalne. Niestety nic to nie pomogło. Zauważyłem jednak nietypowa rzecz że najbardziej jest to odczuwalne podczas ostrego skrętu w lewo A gdy podniose samochód do góry(lift) problem ustępuje. Po prostu gdy jest maksymalnie uniesiony nic nie drży. Po przekroczeniu 90km/h auto się opuści i drgania wracają.....
Problem rozwiązany..... Przyczyną wibracji był uszkodzony przedni lewy przegub wewnętrzny.
Dzisiaj zmieniłem lewa poduszkę bo właśnie z tej strony byli to najbardziej odczuwalne. Niestety nic to nie pomogło. Zauważyłem jednak nietypowa rzecz że najbardziej jest to odczuwalne podczas ostrego skrętu w lewo A gdy podniose samochód do góry(lift) problem ustępuje. Po prostu gdy jest maksymalnie uniesiony nic nie drży. Po przekroczeniu 90km/h auto się opuści i drgania wracają.....
Problem rozwiązany..... Przyczyną wibracji był uszkodzony przedni lewy przegub wewnętrzny.