![]() |
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Od czego ten czujnik?
[D2 preFL ALL ] Od czego ten czujnik?
Ktoś podpowie, do czego jest czujnik przy prawym przednim kole widoczny na zdjęciu?
Mam taki problem, że po odpaleniu auta i wrzuceniu na D wyskakuje mi wykrzyknik i trzykrotnie piszczy. Przejrzałem przewody od czujników ABS i na żadnym nie widziałem uszkodzeń, a jedyny czujnik, przy którym było dłubane to właśnie ten (przerwana i lutowana wiązka).
Co ciekawe, nie mogę też namierzyć czujników klocków hamulcowych, chociaż kontrolka jest.
Mam taki problem, że po odpaleniu auta i wrzuceniu na D wyskakuje mi wykrzyknik i trzykrotnie piszczy. Przejrzałem przewody od czujników ABS i na żadnym nie widziałem uszkodzeń, a jedyny czujnik, przy którym było dłubane to właśnie ten (przerwana i lutowana wiązka).
Co ciekawe, nie mogę też namierzyć czujników klocków hamulcowych, chociaż kontrolka jest.
- pioter
- Moderator
- Posty: 2294
- Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1998
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Włocławek
To jest wtyczka od czujników zużycia klocków . Tu masz jak to wygląda : http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... stwin.html
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
Co do kontroli klocków to wiadomo. 
Z tego, co widzę, to wtyczka z klocka została, więc tam polutuje przewody.
A przy okazji dopytam - to normalne, że tarcza hamulcowa nie ma śruby mocującej jej do piasty koła? W piaście nie ma też otworu pod taką śrubę.
Nieco się dzisiaj zdziwiłem, jak próbując założyć koło okazało się, że tarcza hamulcowa obróciła się na piaście i zasłoniła otwory.

Z tego, co widzę, to wtyczka z klocka została, więc tam polutuje przewody.
A przy okazji dopytam - to normalne, że tarcza hamulcowa nie ma śruby mocującej jej do piasty koła? W piaście nie ma też otworu pod taką śrubę.
Nieco się dzisiaj zdziwiłem, jak próbując założyć koło okazało się, że tarcza hamulcowa obróciła się na piaście i zasłoniła otwory.

-
- Forum Audi A8
- Posty: 134
- Rejestracja: 01 mar 2015, 11:48
- Lokalizacja: Lublin
Ok, dzięki za podpowiedzi.
Gdzieś jeszcze dostałem podpowiedź, że może to być od rozładowanego aku. Zmierzyłem i mój w stanie spoczynku ma 12V, więc nieco za nisko. Póki co - doładowuję.
Co do czujnika stop to jego nie podejrzewam, bo niedawno go wymieniałem. Chociaż, faktycznie przy skanowaniu kompem zawsze wywala błąd czujnika. Cóż - jak doładowany aku nie pomoże to może na próbę zamienię czujniki.
Gdzieś jeszcze dostałem podpowiedź, że może to być od rozładowanego aku. Zmierzyłem i mój w stanie spoczynku ma 12V, więc nieco za nisko. Póki co - doładowuję.
Co do czujnika stop to jego nie podejrzewam, bo niedawno go wymieniałem. Chociaż, faktycznie przy skanowaniu kompem zawsze wywala błąd czujnika. Cóż - jak doładowany aku nie pomoże to może na próbę zamienię czujniki.
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Przy skanowaniu wciśnij hamulec to już ci nie zgłosi błędu (ten typ tak ma)Chris pisze: Co do czujnika stop to jego nie podejrzewam, bo niedawno go wymieniałem. Chociaż, faktycznie przy skanowaniu kompem zawsze wywala błąd czujnika. Cóż - jak doładowany aku nie pomoże to może na próbę zamienię czujniki.