![]() |
![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Od czego ten czujnik?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Jakiej firmy kupiłeś czujnik ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Średnia jakość - nie namawiam ale sugerowałbym podmienić na inny
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Temat chyba rozwiazany.
Doładowałem aku i już nie krzyczy. Aku pokazywał 12V, wiec rozładowany, dobiłem go do 12,9V.Od razu zaczął lepiej kręcić przy rozruchu.
Dziwi mnie tylko, dlaczego nie piszczał właśnie podczas odpalania, a dopiero po wrzuceniu D. No i w końcu aku ma swoją kontrolkę, która też się nie zapalała.
Wychodzi na to, że napięcie było jeszcze na tyle duże, żeby nie reagowała kontrolka aku, ale na tyle małe, żeby któryś z systemów miał problem.
Doładowałem aku i już nie krzyczy. Aku pokazywał 12V, wiec rozładowany, dobiłem go do 12,9V.Od razu zaczął lepiej kręcić przy rozruchu.
Dziwi mnie tylko, dlaczego nie piszczał właśnie podczas odpalania, a dopiero po wrzuceniu D. No i w końcu aku ma swoją kontrolkę, która też się nie zapalała.
Wychodzi na to, że napięcie było jeszcze na tyle duże, żeby nie reagowała kontrolka aku, ale na tyle małe, żeby któryś z systemów miał problem.