Witam.
Mam taki problem. Resetuje mi się co jakiś czas data i godzina w zegarku na licznikach. Dlaczego tak się dzieje ? jak ten problem rozwiązać ?
pozdr.
ps. mam ustawione na ręczne ustawienia godziny.
![]() |
![]() |
[D3 preFL ALL ] Resetuje się godzina i data w zegarku
Jakieś błędy? Było coś grzebane w czasie kiedy się zaczęło?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
To, że masz słabe aku może być z tym związane, czasami jak już słabo kręci to spadek napięcia może powodować zresetowanie zegarka.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Po prostu sam miałem taką sytuację jak auto czasami ledwo kręciło przed zmianą aku. Przy dużym spadku i słyszalnym spowolnieniu przygasało np oświetlenie i resetował się zegarek a czasami dodatkowo jakieś ustawienia w MMI.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Miałem ten sam problem w ubiegły piątek - auto stało nie ruszane w garażu przez 2 tygodnie, podczas rozruchu napięcie spadło do poziomu około 9 V (mam na wyposażeniu woltomierz w gnieździe zapalniczki) na wskaźnikach zapaliła się kontrolka ostrzeżenia. Po odpaleniu przez kable rozruchowe zauważyłem, że data i godzina "wyzerowały się" do stanu początkowego 1.01.1999 godzina 00.00.
Po przejechaniu trasy 300 km wszystko w porządku
Po przejechaniu trasy 300 km wszystko w porządku
