Jestem nowym uzytkownikiem na forum, witam wszystkich serdecznie.
Mam spory problem ze skrzynia biegow, zauje ze od razu nie odstawilem do specjalisty ktory sie zajmuje skrzyniami biegow, ale do rzeczy.
Pewnego dnia wrzucilem R i samochod stal w miejscu. Zaczelo dziac sie to co raz czesciej, zostal wymieniony olej i problem zniknal na okolo tydzien.
Nastepnie po odpaleniu rano i ruszeniuwyswietlil mi sie blad o numerze 17114 ( nieprawidlowe przelozenie) plus jeszcze jeden ktory mi wisial troche wczesniej 778 (czujnik kata skretu G85). Skrzynia zostala wyjeta, calkowicie wyczyszczona(mozg) wymiana filtra nowy olej i sprzeglo hydrokinetyczne G29. Po zlozeniu nie ma zadnej poprawy, skrzynia dalej jest w trybie awaryjnym, musze mocno sie napocic aby nia na R z garazu wyjechac.
Mechanik, znajomy ktory mi to robil twierdzi ze na jego oko elementy skrzyni wygladaja bardzo przyzwoicie. Zaczalem przeglad forum i kazdy pisal o sprzegle hydrokinetycznym co w moim przypadku wogole nie pomoglo.
Co radzicie, wrzucic nowa (uzywana) skrzynie ??? Rece juz mi opadaja, pierwszy problem z autkiem z ktorym nie moge sobie poradzic.
Pozdrawiam
[S8 D2 97 ] TIP 5HP24 - błąd 17114
[S8 D2 97 ] TIP 5HP24 - błąd 17114
Ostatnio zmieniony 26 lut 2011, 08:24 przez outlaw100, łącznie zmieniany 4 razy.
Kolego po pierwsze zajrzyj tutaj http://www.a8team.pl/topics2/362.htm#2396
Kolego nie opłaca się tobie kupować używanej skrzyni , Ponieważ kupisz skrzynie pojeździsz np pół roku i może się znowu sypnąć . Widzę że jesteś z Gdańsk , podjedź do Sosnowskiego to jest specjalista od skrzyń .
Sosnowski znajduje się na Śnieżnej (Gdańsk Letniewo) Na przeciwko myjki bez dotykowej .
58-343-20-44 to jest do niego nr . Zadzwoń i umów się na wizytę to na pewno się dowiesz z czym jest problem , a kupowanie skrzyni to nieporozumienie ( podwójny koszt , Lepiej naprawić swoją ) przynajmniej wiesz co masz .
On jest dobry w swoim fachu i nie jeden Znajomy ( Znajoma ) z forum tobie go poleci .
Kolego nie opłaca się tobie kupować używanej skrzyni , Ponieważ kupisz skrzynie pojeździsz np pół roku i może się znowu sypnąć . Widzę że jesteś z Gdańsk , podjedź do Sosnowskiego to jest specjalista od skrzyń .
Sosnowski znajduje się na Śnieżnej (Gdańsk Letniewo) Na przeciwko myjki bez dotykowej .
58-343-20-44 to jest do niego nr . Zadzwoń i umów się na wizytę to na pewno się dowiesz z czym jest problem , a kupowanie skrzyni to nieporozumienie ( podwójny koszt , Lepiej naprawić swoją ) przynajmniej wiesz co masz .
On jest dobry w swoim fachu i nie jeden Znajomy ( Znajoma ) z forum tobie go poleci .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Kolega Paweł nie jest teraz na oliwie tylko po pod Żukowem , w tamtym poście co pisałeś masz telefon do niego , zadzwoń i umów się z nim .
Ale do niego też będziesz czekać na naprawę około 2-3 tygodni tak jest zawalony pracą .
Ale do niego też będziesz czekać na naprawę około 2-3 tygodni tak jest zawalony pracą .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
a vaga podłączałeś ??
Pokazał coś ??
Pokazał coś ??
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Podepne się do tematu , aby nie zakładać nowego ponieważ dotyczy równierz skrzyni 5hp24.
Jechałem sobie wczoraj , w pewnym momencie dość mocno przyspieszyłem, zatrzymałem auto wrzucam wsteczny i auto dziwnie się zachowuje zamiast jechać, stoi. Dodałem gazu ruszył , wrzucam D stoi , dodałem gazu przejechało 2m i tryb awaryjny. Do dotatkowych objawów należ ciężko przesuwająca się dżwignia zmiany biegów. Podłączyłem pod VAG błąd 17114.
Słyszałem że może być problem z olejem który dostaje się do napędu quattro. Ma ktoś jakiś pomysł. Ewentuaknie dobry warsztat w kujawsko-pomorskim lub pomorskim?
dodam jeszcze ze VAG pokazje ze skrzynia ma zapięty 5 bieg , dziwne, co to moze byc?
[ Dodano: 2011-03-23, 12:51 ]
[ Dodano: 2011-03-25, 21:45 ]
i po bólu, kupiłem uzywke z przebiegiem 130000 (mam taką nadzieje ) i z gwarancją. mam nadzieję że pośmigam
[ Dodano: 2011-03-25, 21:51 ]
Jechałem sobie wczoraj , w pewnym momencie dość mocno przyspieszyłem, zatrzymałem auto wrzucam wsteczny i auto dziwnie się zachowuje zamiast jechać, stoi. Dodałem gazu ruszył , wrzucam D stoi , dodałem gazu przejechało 2m i tryb awaryjny. Do dotatkowych objawów należ ciężko przesuwająca się dżwignia zmiany biegów. Podłączyłem pod VAG błąd 17114.
Słyszałem że może być problem z olejem który dostaje się do napędu quattro. Ma ktoś jakiś pomysł. Ewentuaknie dobry warsztat w kujawsko-pomorskim lub pomorskim?
dodam jeszcze ze VAG pokazje ze skrzynia ma zapięty 5 bieg , dziwne, co to moze byc?
[ Dodano: 2011-03-23, 12:51 ]
tak, juz wiem to kosz forwardu czyli standardowy problem w tych skrzyniach, podobno teraz robią wzmocnione i koszt samego kosza z tarczkami to 1800 złdarius30 pisze:Podepne się do tematu , aby nie zakładać nowego ponieważ dotyczy równierz skrzyni 5hp24.
Jechałem sobie wczoraj , w pewnym momencie dość mocno przyspieszyłem, zatrzymałem auto wrzucam wsteczny i auto dziwnie się zachowuje zamiast jechać, stoi. Dodałem gazu ruszył , wrzucam D stoi , dodałem gazu przejechało 2m i tryb awaryjny. Do dotatkowych objawów należ ciężko przesuwająca się dżwignia zmiany biegów. Podłączyłem pod VAG błąd 17114.
Słyszałem że może być problem z olejem który dostaje się do napędu quattro. Ma ktoś jakiś pomysł. Ewentuaknie dobry warsztat w kujawsko-pomorskim lub pomorskim?
dodam jeszcze ze VAG pokazje ze skrzynia ma zapięty 5 bieg , dziwne, co to moze byc?
[ Dodano: 2011-03-25, 21:45 ]
i po bólu, kupiłem uzywke z przebiegiem 130000 (mam taką nadzieje ) i z gwarancją. mam nadzieję że pośmigam
[ Dodano: 2011-03-25, 21:51 ]
jeszcze mozes sprawdzic kasete z zaworamioutlaw100 pisze:To co napisałem wyżej główny problem 17114 opis błędu, nieprawidłowe przełożenie. Czytałem na forum i każdy wzkazywal sprzeglo hydrokinetyczne, wymienione, nowy olej filtr i dalej to samo