[D3 04 4.2MPI/LPG ] Jaka sekwencja do D3?
Przed montażem lpg błąd nie występował, jeżeli wyjmę bezpiecznik od sterownika lpg błąd nie pojawia się nawet po kilku dniach postoju. Jeszcze zastanawia mnie to że niektórzy piszą tutaj że mają prąd spoczynkowy 10 mA, ja u siebie mam 40 mA a górna granica to 50 mA. Jeżeli dodam teraz pobór prądu przez sterownik lpg (około 30mA) to normalne że błąd będzie się pojawiał ponieważ wtedy wychodzi prąd spoczynkowy 70 mA. Pytanie jest, czy robić coś z tym? Czy dać sobie spokój?
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Rozmawiamy o poborze prądu przez sterownik w stanie spoczynku i tak jak pisałem wcześniej każdy z nich pobiera minimalny prąd w stanie spoczynku. Jeżeli by tak miało nie byc to nie robili by 2 przewodów zasilających stałego i po stacyjce. Zresztą wepnijcie sobie amperomierz w zasilanie sterownika.
Przy pobocze prądu 0.05A akumulator 100Ah rozladuje się po ok 90 dniach
Przy pobocze prądu 0.05A akumulator 100Ah rozladuje się po ok 90 dniach
Odpinajac akumulator w niektórych sterownikach kasujesz błędy i nastawy adaptacyjnepepi pisze:oj
to idąc tym tropem to sterownik silnika podobnie
a patrz jakoś się nic nie dzieje .