![]() |
![]() |
![]() |
[D2 ALL ] Wymiana pompy paliwa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
- Lokalizacja: Śląskie
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2090
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
- Lokalizacja: osiek kuj-pomor
-
- Forum Audi A8
- Posty: 219
- Rejestracja: 05 gru 2014, 16:57
- Lokalizacja: Śląskie
W dieslu 3.3tdi pompa w baku ma za zadanie napełnić kosz w baku i zasysania paliwo z dna baku. Później jest pompa progowa która zabiera to paliwo po przez filtr paliwa do pompy mechanicznej wstępnej, z tej pompy paliwo maszeruje do pompy CR i dalej..
W benzynie pompa w baku oprócz tego, że ma zadanie zawierania paliwa z dna to od razu pcha je na silnik po przez filtr paliwa już pod ciśnieniem.
Przynajmniej tak mi się wydaje. Jeśli się mylę oswieccie mnie bo już sam glupieje powoli.
W benzynie pompa w baku oprócz tego, że ma zadanie zawierania paliwa z dna to od razu pcha je na silnik po przez filtr paliwa już pod ciśnieniem.
Przynajmniej tak mi się wydaje. Jeśli się mylę oswieccie mnie bo już sam glupieje powoli.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 607
- Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Widzę, że kolega mus102 przeniósł się z tematu http://www.a8team.pl/d2-00-33tdi-jak-wy ... t22400.htm na obecny 
Nie wiem jak u ciebie ze znajomością języka angielskiego - w tym service manualu masz od strony 33 opis wyjęcia (demontażu) i włożenia (montażu) pompy paliwa w A8 D2 z dieslem na pokładzie (V6 i V8) oraz diagnostyki układu paliwowego:
http://chomikuj.pl/chomikos21/motoryzac ... 235812.pdf

Nie wiem jak u ciebie ze znajomością języka angielskiego - w tym service manualu masz od strony 33 opis wyjęcia (demontażu) i włożenia (montażu) pompy paliwa w A8 D2 z dieslem na pokładzie (V6 i V8) oraz diagnostyki układu paliwowego:
http://chomikuj.pl/chomikos21/motoryzac ... 235812.pdf
-
- Forum Audi A8
- Posty: 51
- Rejestracja: 21 kwie 2016, 12:22
- Lokalizacja: wawa
najprościej w dizlu by było aby wyeliminować jakos pompkę,szkoda ze nie ma sposobu(a moze jes?) aby jakos spiąć te 2 komory w najniższym punkcie rurka i przedłożyć przewód ssący z pompy aby ssał z dna zbiornika.
Czy jest możliwość zapowietrzenia tego ukladu pompki w zbiorniku?, zapowietrzyłem układ pompy wtryskowej rozpinając wtryski,po naprawie chcac odpalić zaczol zgłaszać bledy braku paliwa w kororkach,od tamtej pory muszę tankować do pełna,a wcześniej było ok
Czy jest możliwość zapowietrzenia tego ukladu pompki w zbiorniku?, zapowietrzyłem układ pompy wtryskowej rozpinając wtryski,po naprawie chcac odpalić zaczol zgłaszać bledy braku paliwa w kororkach,od tamtej pory muszę tankować do pełna,a wcześniej było ok
-
- Forum Audi A8
- Posty: 13
- Rejestracja: 13 gru 2015, 21:18
- Lokalizacja: Kraków
Kolor zielony: te elementy pozostają bez zmian.
Kolor żółty: przewód który należy dołożyć (około 40-50 cm)
Kolor czerwony: te elementy można zdemontować, nie będą już potrzebne.
Bypass łączysz z metalową rurką i trójnikiem który zasila eżektory.
Szybkozłączkę, tą przy trójniku, należy zdemontować ze starego przewodu i podłączyć do bypassa.
Naprawiam i wymieniam pompy paliwa w tych samochodach więc osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu.
![Obrazek]()
Kolor żółty: przewód który należy dołożyć (około 40-50 cm)
Kolor czerwony: te elementy można zdemontować, nie będą już potrzebne.
Bypass łączysz z metalową rurką i trójnikiem który zasila eżektory.
Szybkozłączkę, tą przy trójniku, należy zdemontować ze starego przewodu i podłączyć do bypassa.
Naprawiam i wymieniam pompy paliwa w tych samochodach więc osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu.