[D2 95 4.2PB ] Zapalił i zgasł.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
- Lokalizacja: slask
[D2 95 4.2PB ] Zapalił i zgasł.
Witam mam maly problem z moja adiczka dzisiaj (po 2 dniach stania na dworze) zapalila normalnie lecz po chwili silnik zaczol telepotac (jak by nie na wszystkie gary)i zgasla po ponownym zapaleniu dalej tak samo po dodaniu gaz nie chciala wejsc na obroty po paru probach juz nie chce wcale zapalic(ale jak by chciala)od czego zaczac co sprawdzic mozliwe zeby paliwo zamarzlo?dodam ze szybciej nigdy nie bylo z nia problemow
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez krzysztof slask, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
- Lokalizacja: slask
-
- Forum Audi A8
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
- Lokalizacja: slask
-
- Forum Audi A8
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
- Lokalizacja: slask
-
- Forum Audi A8
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
- Lokalizacja: slask
-
- Forum Audi A8
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
- Lokalizacja: slask
Kolego założę się że to pompa paliwowa , po prostu jest na wykończeniu .
Słychać ją ale podaje za słabe ciśnienie ;-)
Słychać ją ale podaje za słabe ciśnienie ;-)
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Re: [D2 4.2 1995]Zapalil i zagsl
Jesli masz ponad pół baku benzyny to na pewno nic Tobie nie zamarzło.krzysztof slask pisze:Witam mam maly problem z moja adiczka dzisiaj (po 2 dniach stania na dworze) zapalila normalnie lecz po chwili silnik zaczol telepotac (jak by nie na wszystkie gary)i zgasla po ponownym zapaleniu dalej tak samo po dodaniu gaz nie chciala wejsc na obroty po paru probach juz nie chce wcale zapalic(ale jak by chciala)od czego zaczac co sprawdzic mozliwe zeby paliwo zamarzlo?dodam ze szybciej nigdy nie bylo z nia problemow
Takie objawy najczęściej wskazują na stan rezerwy paliwa i wtedy dodać można pompę i wszystkie ścieki i brudy które wsysa po odpalaniu.Miałem podobne objawy w mojej bmce -problem polegał na zapowietrzonej chłodnicy i brakiem w niej odpowiedniego płynu na zimę.I przepustnica czasami...
-
- Forum Audi A8
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 gru 2010, 15:47
- Lokalizacja: slask
PEPOL D2 pisze:Miałem podobne objawy w mojej bmce -problem polegał na zapowietrzonej chłodnicy i brakiem w niej odpowiedniego płynu na zimę.I przepustnica czasami...
tylko jak mam sprawdzic ze mam chlodnice zapowietrzonom ewentualnie jak sie odpowietrza,jeszcze na dodadek zamek z klapy zamarzl :evil:
Kolego akurat w Audi to jest taki mankamencik , pompa paliwowa , działa , działa i nagle przestaje . Miałem podobny problem ze swoją Kuną .
Pewnego dnia przyjechałem do domku , zgasiłem autko , a po 15 minutach nie chciało zapalić .
Sprawdziłem że pompa działa , a Vag nic nie pokazał .
Wyciągnąłem pompę , pompowała ale ledwo co .
Wymieniłem pompę i było oki .
Ale u Ciebie może to coś innego .
Pierw podłącz Vaga i zobacz czy coś wyskoczy .
Pewnego dnia przyjechałem do domku , zgasiłem autko , a po 15 minutach nie chciało zapalić .
Sprawdziłem że pompa działa , a Vag nic nie pokazał .
Wyciągnąłem pompę , pompowała ale ledwo co .
Wymieniłem pompę i było oki .
Ale u Ciebie może to coś innego .
Pierw podłącz Vaga i zobacz czy coś wyskoczy .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.