Witam,
podpowie ktoś jak miernikiem sprawdzić oporność kół ?
Wiem że kable na wtyczce przy abs maja kolor czarny i brązowy jest ich 8 po 2 na każde koło,
Jak mam sie wpiąć we wtyczke obojętnie czy ma to znaczenie? I jakie powinny być wartości na mierniku na postoju, a jakie jak koło jest w ruchu?
Elektryk ma czas dopiero za 2 tyg, jeśli sprawdzę wartości na wtyczce to wykluczę uszkodzenie wiązki i zostanie mi tylko sterownik ABS, więc będe dalej go rozsyłał po regeneracjach, bądź szukał drugiego. Po wstepnym sprawdzeniu sterownik nie ma szukodzeń.
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Sprawdzanie oporności czujników prędkośc kół.
marekp750, naturalnie czujniki przekładane więc są sprawne, w kompie jakby widzi wszystkie czujniki ale jeden stoi na 1km/h
Wiązka częściowo była wymieniana, z uwagi na zmurszałe oploty. Nadal był brakpopraw. Sterownik był w naprawie i niby jest oki.
Mam 2 gi sterownik ABS na testy ale vcds zakoduje go na chwile niby jest ok i znowu sie rozkodowuje, co ciekawe nawet pneuamtyka przestaje działać na tym 2 gim sterowniku .
Powiedz Marku jaką praktykę stosujesz przy uszkodzonym sterowniku ABS ? Naprawa czy szukanie drugiego ? I czy jesteś w stanie zakodować sterownik ?

Wiązka częściowo była wymieniana, z uwagi na zmurszałe oploty. Nadal był brakpopraw. Sterownik był w naprawie i niby jest oki.
Mam 2 gi sterownik ABS na testy ale vcds zakoduje go na chwile niby jest ok i znowu sie rozkodowuje, co ciekawe nawet pneuamtyka przestaje działać na tym 2 gim sterowniku .
Powiedz Marku jaką praktykę stosujesz przy uszkodzonym sterowniku ABS ? Naprawa czy szukanie drugiego ? I czy jesteś w stanie zakodować sterownik ?