części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Zapala się CAT

pawel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sty 2010, 13:59
Lokalizacja: szczecin

[D2 96 4.2PB/LPG ] Zapala się CAT

Post autor: pawel » 26 lis 2010, 16:35

Mam taki problem w mojej a8 , kiedy przyjdzie tylko mroz podczas przelaczania z bezyny na gaz zapala sie kat i auto chodzi nie na wszystkie cylindry , po przelaczeniu na pb i zgaszeniu samochodu wszystko powraca samochod chodzi dobrze po ponownej probie przerzucenia na gaz przezruca i jest juz ok , dzieje sie to tylko jak przychodzi zima i jest minusowa tempetatura na zewnatrz bo gdy jest cieplo nigdy mi to sie nie zdarzylo , moze wie ktos co boli moja a8 .
Ostatnio zmieniony 12 lut 2015, 10:03 przez pawel, łącznie zmieniany 4 razy.

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 26 lis 2010, 16:43

kolego ten temat był już opisywany , szukaj w postach gaz .
a tą przyczynę mają wszyscy którzy mają zle podłączone wtryski gazu , ponieważ kiedy wyłączasz silnik na gazie to wtryski dalej podają gaz , wtedy mieszanka gazu zostaje w silniku i ponownym odpaleniu jest zbyt duża mieszanka gazu w silniku tak jak byś miał zalane np 2 świece , ale po chwili objaw powinien zniknąć .
Podjedź do gazownika i niech podłączy tobie inaczej wtryski tak żeby wyłączały się po wyłączeniu stacyjki .

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 26 lis 2010, 17:19

a moze poprostu za szybko ci sie przelacza na gaz gdy jeszcze gaz nie ma odpowiedniej temperatury? Sprobuj go przelaczyc dopiero gdy silnik osiagnie 55 st i zobacz czy w ogole reduktor sie nagrzewa. Jesli problem bedzie nadal to pisz. Jakie masz wtrychy? Mysle jednak ze jest to wina zbyt szybkiego przelaczenia sie teraz.

pawel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sty 2010, 13:59
Lokalizacja: szczecin

Post autor: pawel » 26 lis 2010, 17:35

No moze cos z tym byc ze moze za wczesnie sie przelancz bo raczej podlaczone to sa dobrze dlatego ze to tylko dzieje mi sie jak jest zimno minusowa temperatura na zewnatrz

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 26 lis 2010, 17:42

Kolego pawel, mam pytanie , a czy jak silnik jest ciepły i jak go zgasisz i po chwili odpalasz to problem się pojawia ??

Jeśli tak to nie wina temperatury , a jak nie to tak jak kolega wyżej pisał może być wina temperatury

pawel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sty 2010, 13:59
Lokalizacja: szczecin

Post autor: pawel » 26 lis 2010, 18:03

To jest tak ze jak mi sie zapala cat wylacze samochod zaraz zapale chwile poczekam az na pb pochodzi [okolo 1minuty] zgasnie cat samochod chodzi juz normalnie na wszystkie cylidry ruszam dalej w trase juz jest wszystko ok nawt i na gazie

pawel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sty 2010, 13:59
Lokalizacja: szczecin

Post autor: pawel » 27 lis 2010, 11:06

Wiec dzisiaj rano jak kolega zalecal przejechalem a8 az sie rozgrzala [ na zewnatrz -3 ] do 90 stopni i wtedy przelaczylem recznie na gaz i odrazu zaswiecil sie cat padlo pare cylindrow , wiec sie zatrzymalem zgasilem silnik odpalilem ponownie przelaczylem na pb po chwili [ okolo 20 s ] a8 znow chodzila na wszystkie cylindry , ruszylem dalej w trase po przejechaniu jakis 10 km znow proba przelaczenia na gaz przy wiekszej predkosci z gorki i bez dodawania gazu , przelaczylem auto zaczelo chodzic na gazie no i juz chodzilo , o co tu chodzi czy ktos wie co sie dzieje ?

Awatar użytkownika
paulo79
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 632
Rejestracja: 16 maja 2009, 09:15
Lokalizacja: Lubin

Post autor: paulo79 » 27 lis 2010, 19:23

to teraz sprawdz czy reduktor jest goracy w chwili gdy wywali ci KAT, jesli jest goracy to znaczy ze wina lezy np we wtryskach ktore trzeba by bylo moze zregenerowac i skalibrowac. Gazownicy czesto popelniaja blad podczas montazu gazu do a8 i zle podpinaja weze wodne, ktore ogrzewaja reduktor. Podepnij sie pod gaz i sprawdz czasy wtryskow, sprawdz temp silnika, wody i gazu a wtedy wszystko sie wyjasni.

pawel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sty 2010, 13:59
Lokalizacja: szczecin

Post autor: pawel » 28 lis 2010, 18:55

Sprawdze przy najblizszej okazji kalobracje wtryskow mialem robiona calkiem niedawno wiec mysle ze to akurat powinno byc ok

[ Dodano: 2010-12-01, 15:20 ]
Dzisiaj sprawdzilem przy wiekszych mrozach i po wywaleniu mi cat na fisie zatrzymalem i sprawdzilem reduktor i powiem ze byl cieply ale slabo a teperature mialem 90 stopni bo przelaczylem recznie sam i znow ta sama zasada chwile przejechalem na pb rozpedzilem samochod przezucilem na gaz i bez dawania gazu przejechalem troche no i wszystko bylo ok , i co to moze byc ?

hipcio
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 493
Rejestracja: 12 wrz 2010, 14:06
Lokalizacja: Ryki

Post autor: hipcio » 01 gru 2010, 18:01

Napisz jaki dokładnie masz ten reduktor albo wklej zdjecie.

pawel
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 106
Rejestracja: 21 sty 2010, 13:59
Lokalizacja: szczecin

Post autor: pawel » 02 gru 2010, 00:00

Nie mam pojecia jakiej jest firmy ale jutro zrobie zdjecie i wstawie

[ Dodano: 2010-12-04, 14:39 ]
Obrazek No i tak o to wyglada reduktor

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl