![]() |
![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Zapala się CAT
[D2 96 4.2PB/LPG ] Zapala się CAT
Mam taki problem w mojej a8 , kiedy przyjdzie tylko mroz podczas przelaczania z bezyny na gaz zapala sie kat i auto chodzi nie na wszystkie cylindry , po przelaczeniu na pb i zgaszeniu samochodu wszystko powraca samochod chodzi dobrze po ponownej probie przerzucenia na gaz przezruca i jest juz ok , dzieje sie to tylko jak przychodzi zima i jest minusowa tempetatura na zewnatrz bo gdy jest cieplo nigdy mi to sie nie zdarzylo , moze wie ktos co boli moja a8 .
Ostatnio zmieniony 12 lut 2015, 10:03 przez pawel, łącznie zmieniany 4 razy.
kolego ten temat był już opisywany , szukaj w postach gaz .
a tą przyczynę mają wszyscy którzy mają zle podłączone wtryski gazu , ponieważ kiedy wyłączasz silnik na gazie to wtryski dalej podają gaz , wtedy mieszanka gazu zostaje w silniku i ponownym odpaleniu jest zbyt duża mieszanka gazu w silniku tak jak byś miał zalane np 2 świece , ale po chwili objaw powinien zniknąć .
Podjedź do gazownika i niech podłączy tobie inaczej wtryski tak żeby wyłączały się po wyłączeniu stacyjki .
a tą przyczynę mają wszyscy którzy mają zle podłączone wtryski gazu , ponieważ kiedy wyłączasz silnik na gazie to wtryski dalej podają gaz , wtedy mieszanka gazu zostaje w silniku i ponownym odpaleniu jest zbyt duża mieszanka gazu w silniku tak jak byś miał zalane np 2 świece , ale po chwili objaw powinien zniknąć .
Podjedź do gazownika i niech podłączy tobie inaczej wtryski tak żeby wyłączały się po wyłączeniu stacyjki .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

a moze poprostu za szybko ci sie przelacza na gaz gdy jeszcze gaz nie ma odpowiedniej temperatury? Sprobuj go przelaczyc dopiero gdy silnik osiagnie 55 st i zobacz czy w ogole reduktor sie nagrzewa. Jesli problem bedzie nadal to pisz. Jakie masz wtrychy? Mysle jednak ze jest to wina zbyt szybkiego przelaczenia sie teraz.
Kolego pawel, mam pytanie , a czy jak silnik jest ciepły i jak go zgasisz i po chwili odpalasz to problem się pojawia ??
Jeśli tak to nie wina temperatury , a jak nie to tak jak kolega wyżej pisał może być wina temperatury
Jeśli tak to nie wina temperatury , a jak nie to tak jak kolega wyżej pisał może być wina temperatury
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Wiec dzisiaj rano jak kolega zalecal przejechalem a8 az sie rozgrzala [ na zewnatrz -3 ] do 90 stopni i wtedy przelaczylem recznie na gaz i odrazu zaswiecil sie cat padlo pare cylindrow , wiec sie zatrzymalem zgasilem silnik odpalilem ponownie przelaczylem na pb po chwili [ okolo 20 s ] a8 znow chodzila na wszystkie cylindry , ruszylem dalej w trase po przejechaniu jakis 10 km znow proba przelaczenia na gaz przy wiekszej predkosci z gorki i bez dodawania gazu , przelaczylem auto zaczelo chodzic na gazie no i juz chodzilo , o co tu chodzi czy ktos wie co sie dzieje ?
to teraz sprawdz czy reduktor jest goracy w chwili gdy wywali ci KAT, jesli jest goracy to znaczy ze wina lezy np we wtryskach ktore trzeba by bylo moze zregenerowac i skalibrowac. Gazownicy czesto popelniaja blad podczas montazu gazu do a8 i zle podpinaja weze wodne, ktore ogrzewaja reduktor. Podepnij sie pod gaz i sprawdz czasy wtryskow, sprawdz temp silnika, wody i gazu a wtedy wszystko sie wyjasni.
Sprawdze przy najblizszej okazji kalobracje wtryskow mialem robiona calkiem niedawno wiec mysle ze to akurat powinno byc ok
[ Dodano: 2010-12-01, 15:20 ]
Dzisiaj sprawdzilem przy wiekszych mrozach i po wywaleniu mi cat na fisie zatrzymalem i sprawdzilem reduktor i powiem ze byl cieply ale slabo a teperature mialem 90 stopni bo przelaczylem recznie sam i znow ta sama zasada chwile przejechalem na pb rozpedzilem samochod przezucilem na gaz i bez dawania gazu przejechalem troche no i wszystko bylo ok , i co to moze byc ?
[ Dodano: 2010-12-01, 15:20 ]
Dzisiaj sprawdzilem przy wiekszych mrozach i po wywaleniu mi cat na fisie zatrzymalem i sprawdzilem reduktor i powiem ze byl cieply ale slabo a teperature mialem 90 stopni bo przelaczylem recznie sam i znow ta sama zasada chwile przejechalem na pb rozpedzilem samochod przezucilem na gaz i bez dawania gazu przejechalem troche no i wszystko bylo ok , i co to moze byc ?