Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl Sklep Motostacja


[D2 FL ALL ] Swap 5HP19 na 5HP24

Dokładane DVD, tunery TV, radia CB, nawigacje GPS, moduły do telefonów GSM, videorejestratory, przeróbki elektryki i elektroniki zmieniające funkcjonalność auta, nowe gadżety.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

[D2 FL ALL ] Swap 5HP19 na 5HP24

Post autor: krisker » 24 lip 2017, 08:27

Nie znalazłem żadnej informacji na temat takiego swapu. Co sądzicie? Na pewno jest kwestia sterownika silnika - czy ECU z 3.7 zagada ze sterownikiem 5HP24? Mechanicznie duże różnice?

Awatar użytkownika
danishow
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4712
Rejestracja: 02 sty 2015, 23:30
Lokalizacja: Leiningen - DE

Post autor: danishow » 25 lip 2017, 10:35

Potrzebne beda inne polosie i wal, konwerter tez nalezaloby zmienic. Mocowanie do silnika powinno byc takie same w koncu bloki 3.7 i 4.2 sa identyczne. Pytanie ...po co ta zmiana i co ma przyniesc?

Awatar użytkownika
krisker
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 653
Rejestracja: 28 lip 2015, 10:36
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: krisker » 25 lip 2017, 12:17

5HP24 uchodzi za solidniejszą. Byłaby z pewnością bardziej niezawodna niż 5HP19, zwłaszcza z 3.7, które jest słabsze niż 4.2. Rozważam alternatywy dla remontu 5HP19 lub swapu na manual.

EDIT: Poczytałem forum klubu a6 i odpuszczam. Nie jest tak różowo, jak myślałem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe Motostacja.pl części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl