![]() |
![]() |
[D2 96 4.2PB/LPG ] Migajaca kontrolka CAT,problem z obwode
[D2 96 4.2PB/LPG ] Migajaca kontrolka CAT,problem z obwode
Witam serdecznie.
Mam problem polegajacy na tym,ze caly czas po uruchomieniu auta miga mi kontrolka Cat.
Po podlaczeniu komputera wyskoczyl blad 17615-obwod wtryskiwacza paliwa Cylindra 7(usterka elektryczna)
Daje sie odczuc,ze motor troche kuleje i mocno kopci na bialo,tylko z jednej rury,z drugiej spaliny sa normalne.
Podmienialem swiece,cefki,zminilem wtrysk na 7 cylindrze i dalej nic.
Zauwazylem,ze blad da sie wykasowac i nie powraca,lecz gdy tylko odpale auto blad jest ponownie i kontrolka miga.
Zauwazylem rowniez jedna dziwna rzecz,a mianowicie kiedy odepne jakikolwiek wtrysk,np 1-szy,to kontrolka nie swieci ale silnik jednak kuleje.
Z wydechu widac,ze leci jakby nie przepalone paliwo,dosc duze ilosci.
Jak podmienialem jeszcze swiece,to kiedy wykrecilem z nieszczesnegio 7-mego,to z cylindra unosily sie spaliny....
Bardzo prosze o pomoc,bede bardzo wdzieczny za wszelke sugestie.
Auto to Audi A8 d2 4.2b +lpg 96rok
Mam problem polegajacy na tym,ze caly czas po uruchomieniu auta miga mi kontrolka Cat.
Po podlaczeniu komputera wyskoczyl blad 17615-obwod wtryskiwacza paliwa Cylindra 7(usterka elektryczna)
Daje sie odczuc,ze motor troche kuleje i mocno kopci na bialo,tylko z jednej rury,z drugiej spaliny sa normalne.
Podmienialem swiece,cefki,zminilem wtrysk na 7 cylindrze i dalej nic.
Zauwazylem,ze blad da sie wykasowac i nie powraca,lecz gdy tylko odpale auto blad jest ponownie i kontrolka miga.
Zauwazylem rowniez jedna dziwna rzecz,a mianowicie kiedy odepne jakikolwiek wtrysk,np 1-szy,to kontrolka nie swieci ale silnik jednak kuleje.
Z wydechu widac,ze leci jakby nie przepalone paliwo,dosc duze ilosci.
Jak podmienialem jeszcze swiece,to kiedy wykrecilem z nieszczesnegio 7-mego,to z cylindra unosily sie spaliny....
Bardzo prosze o pomoc,bede bardzo wdzieczny za wszelke sugestie.
Auto to Audi A8 d2 4.2b +lpg 96rok
Ostatnio zmieniony 27 lip 2017, 22:38 przez Rentek, łącznie zmieniany 1 raz.
Podmiana modulow nic nie dala,dalej ten sam problem.
Sprawdzilem jeszcze,czy dochodzi w ogole napiecie do 7-mego wtrysku...i na jednym kablu od kostki wtryskiwacza napiecie jest ok,zarowka swieci bardzo mocno,a na drugim przewodzie ledwo sie zarzy...tak jaby slaby prad,slaba masa...
Czy moze to byc spowodowane zalamaniem kabla,przetarcia?
Sprawdzilem jeszcze,czy dochodzi w ogole napiecie do 7-mego wtrysku...i na jednym kablu od kostki wtryskiwacza napiecie jest ok,zarowka swieci bardzo mocno,a na drugim przewodzie ledwo sie zarzy...tak jaby slaby prad,slaba masa...
Czy moze to byc spowodowane zalamaniem kabla,przetarcia?