[D2 ALL] Czy wymieniać olej w dyfrach?
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
[D2 ALL] Czy wymieniać olej w dyfrach?
Witam.Panowie mam takie pytanie,czy wymieniać olej w dyfrach ,jak tak to co ile kilometrów.Pytam bo mechanik powiedział coś takiego że jak nie cieknie to nie ruszać,ale przecież ten olej nie jest wieczny.
Ostatnio zmieniony 03 gru 2010, 00:48 przez 123mielony, łącznie zmieniany 1 raz.
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Jak z ASB - są dwie szkoły - jedna zmieniać, druga nie ruszać.
W dziale kupujemy audi w [A8 D2] Materiały eksploatacyjne w pdfie są opisane czynności serwisowe dla D2
Nie wiem co by mialo ciec ? Jak simmer walnie po czasie to i tak bedzie sie pocic lub lać, korki i uscz zmieniasz i tak za każdym razem zmiany oleju.
W dziale kupujemy audi w [A8 D2] Materiały eksploatacyjne w pdfie są opisane czynności serwisowe dla D2
Nie wiem co by mialo ciec ? Jak simmer walnie po czasie to i tak bedzie sie pocic lub lać, korki i uscz zmieniasz i tak za każdym razem zmiany oleju.
Black Cars Matters
- gierobiala
- Super Klubowicz
- Posty: 406
- Rejestracja: 15 wrz 2009, 18:00
- Lokalizacja: lubelskie
Samochody terenowe to zupełnie inna bajka tam trzeba zmieniac olej jesli lata w terenie! wiem bo sam mam Patrola...gierobiala pisze:Mój znajomy jest zapalonym off-road-owcem i olei w moscie mówi-zmieniać.Fakt że tam są inne rozwiązania i pracuje to w innych warunkach więc on to robi co 10.000.Ja osobiście nie wiem co sądzić na temat zmiany w aucie osobowym...
Nieby wszystko szczelne ale i tak bo sezonie w tyferencjałach jest BŁOTO!!! niby szczelne ale woda i tak wleci ( odpowietrzniki dyfra)
Jeśli o osobowe to widzisz opinie są różne ja osobiście nie zmieniam
Miłość od pierwszego kontaktu :-)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 313
- Rejestracja: 27 paź 2009, 19:43
- Lokalizacja: wielkopolska/ Piła
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
Kolego dice111 coś nie mogę tego w pdfie ściągnąć ,chyba stary link.dice111 pisze:Jak z ASB - są dwie szkoły - jedna zmieniać, druga nie ruszać.
W dziale kupujemy audi w [A8 D2] Materiały eksploatacyjne w pdfie są opisane czynności serwisowe dla D2
Nie wiem co by mialo ciec ? Jak simmer walnie po czasie to i tak bedzie sie pocic lub lać, korki i uscz zmieniasz i tak za każdym razem zmiany oleju.
witam
ja rowniez chcialbym wymienic olej w tylnym moscie tylko nie wiem ile go tam wchodzi i jak czesto go wymieniac mam 234600km przebiegu nie wymianialem go dlatego pomyslalem ze dobrze byloby wymienic bo nie wiem czy wogole ktos cos tam robil
wiem ze w skrzyni byl wymieniany bo poprzedni wlasciciel wymienial
ja wymienilem wszystkie filtry,plyn hamulcowy oczywiscie olej w silniku Esso 10W40
ioczywiscie rozrzad przy przebiegu 220 tys km
ile jeszcze na tym rozrzadzie moge pojezdzic? i czy moze byc tak ze uszczelniacze mogly "puścić" bo cos mi olej kapie a nie mam pomysłu skad uszczelki pod klawiatura wymieniałem tzn jedna bo druga niby byla dobra ale czuje olej kapie na kolektory bo czasem smierdzi ale rzadko ona musi puszczac chyba od srodka tzn blizej podszybia bo od strony atrapy jest sucho
ale plamka zawsze jest pod zderzakiem.... hmm juz nie wiem co to
w kazdym badz razie staram sie zawsze na bierzaco serwisowac swoje autko coby jak najdluzej sluzylo bezawaryjnie:)
Pozdrawiam
ja rowniez chcialbym wymienic olej w tylnym moscie tylko nie wiem ile go tam wchodzi i jak czesto go wymieniac mam 234600km przebiegu nie wymianialem go dlatego pomyslalem ze dobrze byloby wymienic bo nie wiem czy wogole ktos cos tam robil
wiem ze w skrzyni byl wymieniany bo poprzedni wlasciciel wymienial
ja wymienilem wszystkie filtry,plyn hamulcowy oczywiscie olej w silniku Esso 10W40
ioczywiscie rozrzad przy przebiegu 220 tys km
ile jeszcze na tym rozrzadzie moge pojezdzic? i czy moze byc tak ze uszczelniacze mogly "puścić" bo cos mi olej kapie a nie mam pomysłu skad uszczelki pod klawiatura wymieniałem tzn jedna bo druga niby byla dobra ale czuje olej kapie na kolektory bo czasem smierdzi ale rzadko ona musi puszczac chyba od srodka tzn blizej podszybia bo od strony atrapy jest sucho
ale plamka zawsze jest pod zderzakiem.... hmm juz nie wiem co to
w kazdym badz razie staram sie zawsze na bierzaco serwisowac swoje autko coby jak najdluzej sluzylo bezawaryjnie:)
Pozdrawiam
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Z tyłu bodaj 1,5l. Podobnie jak skrzynie - 90 tyś
Rozrzad na 90 tyś, po 5 lat ew sprawdzić/wymienić pasek.
Co do tego oleju czytałeś ? http://www.a8team.pl/topics12/1893.htm
Rozrzad na 90 tyś, po 5 lat ew sprawdzić/wymienić pasek.
Co do tego oleju czytałeś ? http://www.a8team.pl/topics12/1893.htm
Black Cars Matters
Witam Panowie
Ja w swojej pszczółce wymieniłem wszystkie oleje jakie można. Oczywiście na początku był silnik, później za jakiś czas skrzynia u mechanika a z dyframi sam się pobawiłem, są trzy miejsca, tylni most, z przodu i tzw skrzynia między wałem a automatem. Chciałem na początku tylko sprawdzić ale jak się do tego zabrałem to zrobiłem wszystko i teraz mam już 100% pewność że jest olej tam. Pozdrawiam forumowiczów.
Ja w swojej pszczółce wymieniłem wszystkie oleje jakie można. Oczywiście na początku był silnik, później za jakiś czas skrzynia u mechanika a z dyframi sam się pobawiłem, są trzy miejsca, tylni most, z przodu i tzw skrzynia między wałem a automatem. Chciałem na początku tylko sprawdzić ale jak się do tego zabrałem to zrobiłem wszystko i teraz mam już 100% pewność że jest olej tam. Pozdrawiam forumowiczów.