[D2 01 3.3TDI ] Błąd przepływek, uszkodzone?
[D2 01 3.3TDI ] Błąd przepływek, uszkodzone?
Panowie. Mam dziwny problem ze swoją A8. Auto przy spokojnej jeździe i wdepnięciu nagle do konca gazu, zostawia za sobą czarną chmure jak parowóz. Dzieje sie tak tylko przy gwałtownym dodaniu gazu, dodam że jadąc swobodnie, ponad 2000rpm, obrotomierz faluje o +-100rpm. Gdy przekrocze 3000rpm problem znika. Po podpięciu pod Vag wywaliło błąd 17567 Signals from MAF1 and MAF2; implausible Corrleation P1159-35-10---intermittent. Zrobiłem test i pokazało ze przepływki zanirzają dawke o połowę. Max 600 jednostek pokazuje. W czym tkiw problem? Mogły paść dwie przeplywki na raz? Watpliwe. Auto na starcie ma trochę muła, ale po wyżej 3000rpm jedzie normalnie
[ Dodano: 2017-08-12, 19:40 ]
Koledzy. Dziś, po przepaleniu auta zaczęły dziać sie dziwne rzeczy. Dlugo paliła sie kontrolka świec... po oddaleniu audi trzymała obroty 1100rpm i bardzo nie równo pracowala. Po chwili sie unormowało, ale po dodaniu gazu znów nie równa praca silnika. Pomóżcie fachowcy, bo jestem aktualnie daleko od domu i Polski. Nie chce pociągiem wracać do domu
[ Dodano: 2017-08-12, 19:40 ]
Koledzy. Dziś, po przepaleniu auta zaczęły dziać sie dziwne rzeczy. Dlugo paliła sie kontrolka świec... po oddaleniu audi trzymała obroty 1100rpm i bardzo nie równo pracowala. Po chwili sie unormowało, ale po dodaniu gazu znów nie równa praca silnika. Pomóżcie fachowcy, bo jestem aktualnie daleko od domu i Polski. Nie chce pociągiem wracać do domu
U mnie skończyło się to tak, że sprzedałem auto.JankoQtr pisze:Możesz mi przybliżyć jak naprawić sterownik? Potrzeba do tego specjalnych urządzeń?
A co do skrzyni, kupić czy da się to jakoś naprawić?
Dobry mechanik ci zdiagnozuje to, u mnie było tak, że jedna chodziła normalnie, a druga pokazywała że stoi przepływ na wolnych obrotach.
Co do skrzyni opinie sa różne, można kupić używkę choć jedni to odradzająbo nie wiadomo jaką kupisz a można dać naprawić.
Powiem ci, żę moja skrzynia tak chodziła od kąd kupiłem auto.
Jak sprzedawałem miałem tak zrobione 30tyś km i chodziło to dalej....
Raczej niemożliwe żeby skrzynia siadła po tak niskim przebiegu, takze fakty mówią same za siebie . Poszperałem trochę i wynika że to nie skrzynia traci żywot tylko konwerter. Wypowie sie ktoś?
A co do wczorajszej złej pracy silnika...dziś podpiąłem VAG i żadnych błędów wtryskowych czy czegokolwiek, jedynie standardowo przepływki. Dziś znow dlugo palila się sprężynka i auto ciezko mialo zapalic, dłużej niż zwykle kręciłem do tego nierówna praca silnika, trzęsło silnikiem. Po przejechaniu kilku kilometrów problem zniknął .
Jeszcze jedno pytanko, jak dostanę się do przepływek? Jest to możliwe poprzez demontaż koła i nadkola?
A co do wczorajszej złej pracy silnika...dziś podpiąłem VAG i żadnych błędów wtryskowych czy czegokolwiek, jedynie standardowo przepływki. Dziś znow dlugo palila się sprężynka i auto ciezko mialo zapalic, dłużej niż zwykle kręciłem do tego nierówna praca silnika, trzęsło silnikiem. Po przejechaniu kilku kilometrów problem zniknął .
Jeszcze jedno pytanko, jak dostanę się do przepływek? Jest to możliwe poprzez demontaż koła i nadkola?