części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 02 4.2MPI ] Kręci, kręci... nie odpala

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 03 sie 2017, 19:01

sprawdz czy masz STOP za każdym naciśnieciem bo mi to podpada wlasnie na wadliwy czujnik stopu

jeżeli będzie uszkodzony to auto nie odpali <jezyk2> to taka malo spotykana przypadlosć <hmm>

kamil4993
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 29 maja 2017, 20:55
Lokalizacja: Płock

Post autor: kamil4993 » 04 sie 2017, 17:14

Sprawdziłem stop i działa bez zastrzeżeń. Również sprawdziłem czy pokazuje obroty podczas kręcenia i jest wszytko ok, gdy rozrusznik kreci jest 170 obrotów na minutę. Także czujnik wału chyba można wykluczyć.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 14 sie 2017, 06:30

odpaliłeś audi?

kamil4993
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 29 maja 2017, 20:55
Lokalizacja: Płock

Post autor: kamil4993 » 15 sie 2017, 08:54

dracus6662 pisze:odpaliłeś audi?
Odpala za każdym razem, tylko nieraz trzeba chwilę kręcić

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 17 sie 2017, 09:20

no dobra a co wkońcu się stało i co naprawiłeś <bezradny>

powinno odpalic od poł obrotu rozrusznika , nie zdazysz puscic klucza albo guzika a juz powinno chodzic cos jeszcze masz nie tak <hmm>

kamil4993
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 29 maja 2017, 20:55
Lokalizacja: Płock

Post autor: kamil4993 » 17 sie 2017, 15:50

Tak właśnie odpala jak postój jest do 15 minut i jak jest zimny. A powyżej tego to kręci z 2-5s zależy jak mu się zachce. Nic odnośnie tego nie naprawiłem bo brak mi już pomysłow, wcześniej myślałem że to przez gaz, później że czujnik wału. Jednak jedno i drugie wyeliminowalem. Obstawiam że ciekna wtryskiwacze benzynowe ale już raz je odkrecilem i nic z nich nie leciało. Jednak jadąc na raz 1500km obyło mi benzyny A przecież jechałem tylko na gazie..

Awatar użytkownika
maciek163
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 43
Rejestracja: 20 lip 2016, 19:18
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: maciek163 » 17 sie 2017, 20:41

Jakie masz świece i kiedy wymieniałeś ostatnio? Czy po dłuższych dystansach problem ustaje na jakiś czas? Miałem to samo z Fordem, winne były świece.

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 17 sie 2017, 21:00

Może coś w kwestii odsysania oparów ?
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

kamil4993
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 29 maja 2017, 20:55
Lokalizacja: Płock

Post autor: kamil4993 » 18 sie 2017, 16:08

Świece i wszystkie cewki wymieniłem w maju, przejechałem na tym około 7000km po dłuższej jeździe jest to samo.

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 18 sie 2017, 18:39

ubyło benzyny?

to znaczy ze wspomaga się ecu gazu benzyna w pewnym zakresie obrotów

kłopot może lezec po stronie gazu zalewa

a nie ma wypadania zapłonów?

[ Dodano: 2017-08-18, 18:37 ]
albo centralka wariuje moze

[ Dodano: 2017-08-18, 18:39 ]
albo pompa siada któras powoli patrzyłeś jak z nimi sytuacja wygląda?

na vagu nic nie pokazuje zadnych błędów <onie>

kamil4993
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 31
Rejestracja: 29 maja 2017, 20:55
Lokalizacja: Płock

Post autor: kamil4993 » 19 sie 2017, 17:39

Jeździłem z laptopem i programem od gazu, w żadnym zakresie obrotów centralka gazowa nie wspomaga się benzyna. Też mi to przyszło do głowy i to sprawdziłem. Pompę nie wiem jak sprawdzić ale odpalajac gorący silnik od razu na gazie też chwilę kreci. Na Vagu jest tylko błąd lewej poduszki silnika. Zapłony nie wpadają, bynajmniej tego nie odczułem bo silnik ładnie i równo pracuje. Przebieg 435tyś ale wydaje się być jeszcze w bardzo dobrej kondycji.

Wczoraj sprawdziłem ciśnienie paliwa i jest tak jak być powinno, jednak po wyłączeniu silnika ciśnienie od razu spada do zera. Gdzie szukać przyczyny? Jest gdzieś jakiś zawór zwrotny?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl