![]() |
![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Soczewki w lampach
[D3 ALL ] Soczewki w lampach
Witam. Tak się ostatnio zastanawiam czd soczewkami które siedzą w lampach. Ogółem to chyba muszę je wysłać do regeneracji bp bardzo kiepsko świecą. Światła ustawione dobrze ale jakość świecenia nie powala.
Pytanie do Was. Opłaca się regenerować oryginalne soczewki czy może lepiej przerobić lampy i wsadzić np soczewki Kioto?
Druga sprawa. Czy wkładając soczewki skrętne można w jakiś łatwy sposób je uruchomić? Jeśli nie to czy nie będzie przeszkadzało że one po prostu będą ale nie będą działały.
No i trzecia sprawa nawiązując ponownie do soczewek skrętnych. Co trzeba zrobić aby odpalić w D3 skrętne soczewki?
Pytanie do Was. Opłaca się regenerować oryginalne soczewki czy może lepiej przerobić lampy i wsadzić np soczewki Kioto?
Druga sprawa. Czy wkładając soczewki skrętne można w jakiś łatwy sposób je uruchomić? Jeśli nie to czy nie będzie przeszkadzało że one po prostu będą ale nie będą działały.
No i trzecia sprawa nawiązując ponownie do soczewek skrętnych. Co trzeba zrobić aby odpalić w D3 skrętne soczewki?
Jeśli chodzi o soczewki zwykle, to ja wymieniałem sam u siebie (kupiłem po 70zł za szt. Zregenerowane). Nawet nie trzeba wyciągać lampy, jedynie nadkola i koła do zdjęcia. Efekt jak naprawdę znakomity. Różnica kosmiczna i wystarczająca moim zdaniem (chciałem jeszcze włożyć h7 zamiast P21W które robiłyby za światła dzienne i za dodatkowe światła długie, ale nie wiem jak to ogarnąć) masz do mnie kontakt dzwoń jak coś śmiało ;-)
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
nie ma kodowania, trzeba puscic dodatkowe kable i zmienic modul za zegarami (lwr)Pczester pisze:Do montażu skrernych napewno trzeba klosz oklejać, jest inna kostka w samej lampie wtedy też, dochodzi moduł do lampy, kodowanie, a czy coś więcej nie wiem. I przyznam szczerze wydaje mi się że efekt będzie mało zauważalny a nakład pracy spory.
na taki ze skretem no i oczywiscie bebechy/lampa
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
numery
http://pl.realoem.me/Audi/CA/A8Q/2006/2 ... 1/941025#1
schematy mogę podesłać zapodaj emaila na pw
http://pl.realoem.me/Audi/CA/A8Q/2006/2 ... 1/941025#1
schematy mogę podesłać zapodaj emaila na pw
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Soczewki masz na mysli odblysniki?Pczester pisze:Jeśli chodzi o soczewki zwykle, to ja wymieniałem sam u siebie (kupiłem po 70zł za szt. Zregenerowane). Nawet nie trzeba wyciągać lampy, jedynie nadkola i koła do zdjęcia. Efekt jak naprawdę znakomity. Różnica kosmiczna i wystarczająca moim zdaniem (chciałem jeszcze włożyć h7 zamiast P21W które robiłyby za światła dzienne i za dodatkowe światła długie, ale nie wiem jak to ogarnąć) masz do mnie kontakt dzwoń jak coś śmiało ;-)
Mozna je w D3 wychagnac bez wyciagania i rozbierania calych lamp?
Jestes pewien?
Tak. W zwykłych lampach (nieskretnych) można wymienić odblysniki bez wyciągania lamp. Robiłem to u siebie. Trzeba tylko uważać na pierścionek ozdobny (zdjąć go delikatnie wewnątrz lampy z soczewki, później trochę gimnastyki aby znaleźć pozycje w której soczewka z odblysnikiem wyjdą z lampy. Następnie wyjmujemy pierścień ozdobny (jak mamy go w ręku musimy oszlifowac ok 5mm po obwodzie tak aby pierścień wchodził do lampy na wprost) zmieniamy odblysniki zaczepiam pierścień i wkładamy razem wszystko do lampy.
No to byloby super. Dzieki. Za pare dni sprobuje:)
[ Dodano: 2017-08-07, 17:52 ]
Witam ponownie,
Jak dokladnie moge wyjac te odblysniki? Ostatnio w weekend probowalem i utknalem na walce ze sprezynka dociskajaca zarowke. Nichcacy ja odczepilem i potem byla mega walka aby ja przyczepic.
Zrobilem tak, ze zdjalem przetwornice z zarowki i wyciagnalem zarowke ale potem nie moglem dojsc czy odblysnik jest przykrecony itp
Tam sa jakies srubki?
Moglbys dokladniej napisac?
Z gory wielkie dzieki.
[ Dodano: 2017-08-07, 17:52 ]
Witam ponownie,
Jak dokladnie moge wyjac te odblysniki? Ostatnio w weekend probowalem i utknalem na walce ze sprezynka dociskajaca zarowke. Nichcacy ja odczepilem i potem byla mega walka aby ja przyczepic.
Zrobilem tak, ze zdjalem przetwornice z zarowki i wyciagnalem zarowke ale potem nie moglem dojsc czy odblysnik jest przykrecony itp
Tam sa jakies srubki?
Moglbys dokladniej napisac?
Z gory wielkie dzieki.
Odkrecilem te 4 torxy ale mam teraz totalna lipe. Nie moge tych soczewek z odblysnikami wyciagnac. Nie werze ze wyciagnles je bez sciagania lamp.Nie w D3 4.2tdiPczester pisze:Odblysniki sa na 4 srubach torx i wychodzą z soczewka razem. Poszukaj pisalem o tym dokladnie co i jak.
Ale jak nawet daloby rade je wyciagnac to nie wyobrazam sobie ze mozna te torxy znow wkrecic jak lampy sa zamontowane. Moze pomogloby zdjecie nadkola..
Kurde mam niezly kanal teraz. Sozewki odkrecone ale ich terz nie moge teraz wkrecic. Lipa. Auto unieruchomione. Teraz musze sie do warsztatu umowic na wyciagniecie lamp
Sluchac ludzi na forum. Masakra.
DA RADĘ i nie płacz! Nadkole zdejmujesz (to przednie) odkrecasz soczewkę, później zdejmuje pierścień ozdobny z soczewki (długim płaskim śrubokrętem podważasz kilka zaczepow i zchodzi) i później obracasz soczewką szukając pozycji w której wyjdzie (to mi zaszło najdłużej ok 10minut). Wyciagasz pierścień ozdobny później i trzeba go spilowac dookoła tak by wszedł na wprost w ten odblaskowe w lampie. Ja robiłem to pierwszy raz i nie miałem problemu. Na priv dałem Ci nr kom jak chcesz to dzwoń.