części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 ALL ] CP Component Protection w skrzyni

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 23 sie 2017, 06:09

A8 z Multitronikiem?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 23 sie 2017, 10:12

Były 3.0 i potem pod koniec produkcji 2.8 FSI, wszystko ośki.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 23 sie 2017, 20:50

3.2 PB i 3.0 TDI też
A tak przy okazji to na etapie lat produkcji A8 D3 to już dopracowana i genialna skrzynia <okok>
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 23 sie 2017, 21:01

3.0 TDI to 6hp19 , 3.2 Fsi raczej też 6hp19 tak samo jak 4.2 fsi to 6hp19 , reszta to 6hp26
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 23 sie 2017, 21:16

W tych co napisałeś 6HP owszem były stosowane (równolegle z Multitronikiem)
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 23 sie 2017, 21:20

nie w przypadku a8 d3 , a o tym tutaj jest dyskusja :)

Nie kojarzę by 3.0 TDI w jakim kolwiek modelu występowały z multi ?
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 23 sie 2017, 21:36

michalwruszak pisze:nie w przypadku a8 d3 , a o tym tutaj jest dyskusja :)

Nie kojarzę by 3.0 TDI w jakim kolwiek modelu występowały z multi ?
Mnie też zatkało trochę, bo myślałem że wszystkie 8 były quattro a więc z TIP ale nie mam takiej wiedzy więc co się będę mądrzył :-P

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 23 sie 2017, 22:23

Jakis pierwszy z brzegu zrzut

Obrazek
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 23 sie 2017, 22:29

3.2 FSI owszem ale 3.0 TDi mialo TIPa w D3, prosciej - kazdy diesel w D3 mial TIPa
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
colln
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1103
Rejestracja: 21 cze 2010, 00:47
Lokalizacja: P.T.

Post autor: colln » 23 sie 2017, 22:42

Czyli Multitronic fabrycznie w D3 był dostępny w 2.8FSi 3.0MPi, 3.2FSi ,

diesel o którym mówiłem widocznie był jakąś przeróbką :>
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl