Witam.
Jako ze sprzedałem swoje A8 D2 to powolutku rozgladam sie za D3.
Auto bede kupowac tylko z pełna historia w niemczech gdzie mieszkam na spokojnie i bez pospiechu i teraz pytanie co kupic FSI czy TDi?
Auto Raczej bedzie do dalszych tras bo do pracy mam 6km wiec Tdi sie nie opłaca.
Iteraz pytanie czy warto pokaż sie w 4.2 TDI raczej czytałem dobre opinie ale czy sa jakies mankamenty i czegoś sie bać?
Jak wyglada sprawa LPG do silnika FSI? czy jest juz jakas instalacja bez dotrysku benzyny i czy wogole jest sens pchac sie w silniki FSI?
biore jeszcze pod uwage A6 C6 4.2 MPI ale to jak nie znajde sensownej A8.
Z góry dzieki za wszystkie pomocne rady
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 FL ALL ] Co kupic A8 4.2 FSI vs 4.2TDI
Ja od roku mam 4.2tdi i tez w Niemczech. Zrobilem ok 35tkm i jeden problem byl ze padl czujnik roznicowy cisnienia przy DPF (ogolnie w tych silnikach czytalem, ze to czesto nawala).
Pozatym zadnych innych problemow poza malymi pierdolami jak w kazdym 9letnim A8.
Trzeba tez pilnowac DPFa jak jezczisz duzo po miescie.
W Niemczech jest masa aut z przekreconymi licznikami tylko o tym nie mowi sie glosno. Jak bedziesz kupowal z historia to idz do ASO i potwierdz te historie.
Ale od nastepnego roku do niektorych miast (np Stuttgart) dieslem z Euro 4 (wlasnie A8 D3) juz nie bedzie mozna wjezdzac zatem moze niedlugo bedzie wysyp takich diesli.
Pozatym zadnych innych problemow poza malymi pierdolami jak w kazdym 9letnim A8.
Trzeba tez pilnowac DPFa jak jezczisz duzo po miescie.
W Niemczech jest masa aut z przekreconymi licznikami tylko o tym nie mowi sie glosno. Jak bedziesz kupowal z historia to idz do ASO i potwierdz te historie.
Ale od nastepnego roku do niektorych miast (np Stuttgart) dieslem z Euro 4 (wlasnie A8 D3) juz nie bedzie mozna wjezdzac zatem moze niedlugo bedzie wysyp takich diesli.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec