Wypadałoby to jak najszybciej zrobić! ...ale to już inny temat.ericson pisze:po nagrzaniu blokuje mi jeden zacisk
[D2 FL ALL ] Lock Up nie działa
To taka sama zasada jak byś jechał pod górkę, sterownik skrzyni stwierdza, że nie jest potrzebna redukcja a rozłączenie Lock-up.ericson pisze: a moze ma to cos związek z obciążeniem silnika, po nagrzaniu blokuje mi jeden zacisk i czuje jak bym jechał czasem z przyczepka.
Dla zainteresowanych, słaba mieszanka paliwowa też ma na to wpływ.
tak myślałem ze możne to tez zakłócać,a i problem mam tez z ubogo mieszanka,wiec 2 sprawy zakłócają,raz juz czyściłem jarzmo i nadal potrafi blokować- zostało mi jeszcze wymienić klocki,co do mieszanki to tez walczę.
[ Dodano: 2017-07-14, 08:09 ]
blokowanie kola usuniete,zostala tylko uboga mieszanka
[ Dodano: 2017-08-27, 05:16 ]
z uboga mieszanka tez sie uporałem, niestety w skrzyni to samo dzie dzieje?- np ruszam i zaczynam jechać stalą prędkością na 5,po obrotach juz widzę ze sie nie zapięła, puszczam pedal gazu, obroty spadają do 700-auto nie hamuje silnikiem, czekam tak parę sekund i dodaje gazu ,czasami po takim ruchu skrzynia sie zapina. Ostatnio wyjechałem w trase,dystans 150km, w jedna stronę skrzynia prawie wcale nie głupiała a spowrotem w 40 % trasy
[ Dodano: 2017-07-14, 08:09 ]
blokowanie kola usuniete,zostala tylko uboga mieszanka
[ Dodano: 2017-08-27, 05:16 ]
z uboga mieszanka tez sie uporałem, niestety w skrzyni to samo dzie dzieje?- np ruszam i zaczynam jechać stalą prędkością na 5,po obrotach juz widzę ze sie nie zapięła, puszczam pedal gazu, obroty spadają do 700-auto nie hamuje silnikiem, czekam tak parę sekund i dodaje gazu ,czasami po takim ruchu skrzynia sie zapina. Ostatnio wyjechałem w trase,dystans 150km, w jedna stronę skrzynia prawie wcale nie głupiała a spowrotem w 40 % trasy
Można podłączyć kompa i sprawdzić czy elektrozawór zapina lock up czy nie. Jeśli nie to może być wina elektrozaworu, a jeśli zapina i obroty dalej pływają to problem jest w konwenterze, bo tam realizowane jest zapięcie lock up. Temat przerabialem w bmw e39, po wymianie sprzęgła zrobiłem 20 tys km i taka sama sytuacja pojawiła się jak u Ciebie. Na kompie pokazywalo że elektrozawór zapina go a mimo wszystko nie był zapiety. Pojechałem na gwarancję, wymienili mi pierw sterownik, tą płytę z kanałami w skrzyni ale nic nie dało więc zrzucili skrzynie i poszedł nowy konwerter który rozwiązał problem.
co moze powodowac czasowy opór w skrzyni,olej za gesty?,musze jeszcze zobaczyc czy tyl nie blokuje, bo chece sie zaczynają nie odrazu,lecz po dłuższej chwili.
[ Dodano: 2017-09-03, 19:08 ]
jaki parametr-co podejrzeć ktory nie pozwala zapiać lock?,gdy już zapnie wszystkie testy wychodzą poprawnie-test,jazda na 4 biegu i porównanie prędkości walków -ok,hamuje silnikiem,obroty nie faluja na nie zapiętym,mieszanka-ok,hamulce nie blokują.
[ Dodano: 2017-09-03, 19:08 ]
jaki parametr-co podejrzeć ktory nie pozwala zapiać lock?,gdy już zapnie wszystkie testy wychodzą poprawnie-test,jazda na 4 biegu i porównanie prędkości walków -ok,hamuje silnikiem,obroty nie faluja na nie zapiętym,mieszanka-ok,hamulce nie blokują.