części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Montaż samopoziomowania xenon i spryskiwaczy

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

[A6 C5] Montaż samopoziomowania xenon i spryskiwaczy

Post autor: Michal_ST » 28 lut 2017, 20:11

Koledzy czy ciężko jest założyć system samopoziomowania lamp.
Założyłem już Xenony D2S ori na przetwornicach Helli. Jak pogoda pozwoli będę wywiercał otwory na spryskiwacze tu też drobny co zrobić by opóźnić otwieranie spryskiwaczy podczas spryskiwania szyby?? I kwestia samopoziomowania czy to zwykły człowiek z niewielkim pojeciem jest w stanie to ogarnąć??

Beni0
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 26
Rejestracja: 30 sie 2017, 08:25
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Beni0 » 08 paź 2017, 06:52

Tam jest stary typ sterownika. Do każdej lampy idą po 4 dodatkowe kable plus 2 czujniki położenia. Przód i tył. Do obu należy mieć przynajmniej kawałek kabla z przepustem i wtyczka oraz uchwyty plus odpowiednie sruby. Najlepiej zrobić przejściówkę ze starych lamp plus wtyczki od nowych. W ten sposób zawsze można wrócić do ori.

Co do spryskiwaczy. Wymiana zderzaka plus inny zbiornik wraz z uchwytem do płynu plus dodatkowa pompka i komplet nowych koniecznie z aso uszczelek do zbiorniczka.
Montaż to tylko podłączenie węży plus 2 lub 3 kabelki nie pamiętam.
A8 D4 Long i jak mówię, że full to full... No brakuje lodówki i kamer 360 no i lane assist ... ;)

Srebrna Lala w Longu na 21" ... Dreams come true ..

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 08 paź 2017, 11:07

Co do spryskiwaczy. Wymiana zderzaka plus inny zbiornik wraz z uchwytem do płynu plus dodatkowa pompka i komplet nowych koniecznie z aso uszczelek do zbiorniczka.
Montaż to tylko podłączenie węży plus 2 lub 3 kabelki nie pamiętam.
Wiercenie otworów w zderzaku od wewnątrz tak aby dysza była w stanie się otworzyć. W zderzaku od wewnątrz są rozrysowane otwory oraz powiercona ramka na montaż spryskiwacza. Co do zbiornika pozostaje taki sam jest miejsce na pompkę spryskiwaczy należy jedynie wywiercić otwór w zbiorniku i dołożenie oringu.
Zasilanie podciąga się z pompki spryskiwacza szyb lub przekaźnik zwłoczny. Oczywiście potrzebny jest wąż do spryskiwacza i trójnik
Osobiście jeszcze tego nie robiłem u siebie ale moim zdaniem tak się da.

Beni0
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 26
Rejestracja: 30 sie 2017, 08:25
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Beni0 » 08 paź 2017, 12:21

Zbiorniczek jest taki sam? W kilku różnych modelach dokładałem i zawsze był powiększony. Nie wiem dokładnie jak jest w C5, ale elektrycznie to na pewno jest tak jak mówie, bo robiłem to w A3 i A4. Nie wiem jak są dysze w takim razie montowane. Zazwyczaj jest otwór na zaślepkę, to że są znaczniki to co innego ale nie ma montażu do dyszy. Sprawdziłem i opowiadasz kolego bzdury. Jeśli ma być jak fabryka, trzeba wymienić zderzak, inaczej to rzeźba w guano. Co do tego zbiornika to pewnie jest to otwór w którym górny zbiornik łączy się z dolnym i jest to ślad technologiczny, bo zrobienie otworu nic nie da nawet jak się kupi 2 część zbiornika.

Boże jak jak kocham ludzi co robią coś dla sztuki ... albo robisz zgodnie z fabryką, albo zostaw jak jest, bo to nie jest auto jak d4 gdzie części kosztują majątek, tu kupisz ori graty, wiązki na szrocie za pare złotych i nikt nie powie Ci później, że jeździsz ulepem.
A8 D4 Long i jak mówię, że full to full... No brakuje lodówki i kamer 360 no i lane assist ... ;)

Srebrna Lala w Longu na 21" ... Dreams come true ..

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 11 paź 2017, 06:00

Zbiorniczek jest ten sam jedyne różnice to wersje przed i po lifcie pojemność się nie zmienia. To nie tak jak np. w V40 gdzie zbiorniczek był o 2l wiekszy w przypadku xenon. Zbiorniczek jest cały nie ma rzadnych dwóch części jak kolego piszesz. Z całego zestawu do montażu spryskiwaczy jest komplet dysz i pompka.
Co do przekaźnika by nie otwierały się odrazu po ruszeniu manetka spryskiwaczy to tego nie rozgryzłem

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2901
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 11 paź 2017, 08:50

no w C4 jeszcze był wiekszy... całe 6.4 litra, widać oszczędzają miejsce ;)
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 12 paź 2017, 19:15

W C4 xenonowe reflektory to naprawdę już bogaty dodatek jak na tamte czasy :)

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 5158
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 12 paź 2017, 19:53

Tyle ze na tamte czasy C4 mialo posr... patent, gdzie zarnik byl w calosci z dupa i zamiennikow nie bylo, a w D2 miales klasyczne D2S. W 94r gdzie w PL krolowaly jeszcze poldki, malany i duze fiaty widzac taki xenon kazdy myslal ze jedzie UFO.
Black Cars Matters

Michal_ST
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 417
Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
Lokalizacja: Sosnowica/Lublin

Post autor: Michal_ST » 13 paź 2017, 05:56

W swoich soczewkach powinnem mieć D4S a mam D2S z ori przetwornicą Helli. Jak widać wszystko się da : )

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne ogólne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl