[D3 06 4.2TDI ] Mozliwy przebieg na jednym silniku i jednej
Wymienialem przy 450tkm komplet rozrzad, ale nie dlatego ze byl jakis problem, tylko ze juz sie nalezalo. Przed wymiana odpal bez problemow, zero stukania itp.
Przy wymanie rozrzadu okazalo sie ze turbiny i intercoolery sa wciaz idealne, sam bylem zdziwiony, lopatki w turbinach bez zadnych uszczerbkow ani nie byly dosmolone.
4 wtryski byly wymieniane i listwy. Wtryski okazaly sie problemem, oryginaly w Audi wychodzily po 2500 za sztuke, wiec w sumie same wtryski kosztowalyby tyle co caly rozrzad. Do BVNa nie ma zamiennikow i rownoczesnie nie da sie ich regenerowac. Wtryski pizoelektryczne Boscha mozna jedynie sprawdzic w serwisach ktore zajmuja sie regeneracja. Obdzwonilem chyba pol Polski za tym. Ostatecznie udalo mi sie znalezc nowe oryginaly w Niemczech po €150 za sztuke.
Poza tym osprzet silnika oceniam na bardzo dobry
Przy wymanie rozrzadu okazalo sie ze turbiny i intercoolery sa wciaz idealne, sam bylem zdziwiony, lopatki w turbinach bez zadnych uszczerbkow ani nie byly dosmolone.
4 wtryski byly wymieniane i listwy. Wtryski okazaly sie problemem, oryginaly w Audi wychodzily po 2500 za sztuke, wiec w sumie same wtryski kosztowalyby tyle co caly rozrzad. Do BVNa nie ma zamiennikow i rownoczesnie nie da sie ich regenerowac. Wtryski pizoelektryczne Boscha mozna jedynie sprawdzic w serwisach ktore zajmuja sie regeneracja. Obdzwonilem chyba pol Polski za tym. Ostatecznie udalo mi sie znalezc nowe oryginaly w Niemczech po €150 za sztuke.
Poza tym osprzet silnika oceniam na bardzo dobry
Przy przebiegu okolo 400 tys zaswiecil sie Check Engine i samochod byl duzo slabszy, czasami rozrzazanie mrugalo. U mechanika okazalo sie ze DPFy
Zastosowli procedure wypalania DPFu, komputer sam dyktowal co nalezy robic
Troche rozgrzania, troche trzymania na obrotach i po okolo 45 minutach i klebach dymu bylo po.
I tutaj mnie zaciekawila jedna sprawa
Na czym polega ta ekologia, skoro syf ktory byl zbierany przez lata, zostal wypuszczony w powietrze w jednej chwili
Moze ktos zna na to odpowiedz?
Zastosowli procedure wypalania DPFu, komputer sam dyktowal co nalezy robic
Troche rozgrzania, troche trzymania na obrotach i po okolo 45 minutach i klebach dymu bylo po.
I tutaj mnie zaciekawila jedna sprawa
Na czym polega ta ekologia, skoro syf ktory byl zbierany przez lata, zostal wypuszczony w powietrze w jednej chwili
Moze ktos zna na to odpowiedz?
Nie został wyrzucony w powietrze tylko spalony na popiół. Podczas normalnej eksploatacji nie możliwe jest osiągnięcie wystarczającej temperatury w układzie wydechowym. Podczas procedury wypalania, DPF osiąga nawet 700*C i dzięki temu nagromadzone cząsteczki mogą być spopielone ...to tak w skrócieLMG88 pisze:Na czym polega ta ekologia, skoro syf ktory byl zbierany przez lata, zostal wypuszczony w powietrze w jednej chwili
Moze ktos zna na to odpowiedz?
Możliwe, możliwe, tylko trzeba jeździć a nie opier...ać się za kierownicą.danishow pisze: Podczas normalnej eksploatacji nie możliwe jest osiągnięcie wystarczającej temperatury w układzie wydechowym.
Nigdy nie miałem wypalanego DPF-a w serwisie, a przebieg taki że 99% aut tego forum nigdy go nie osiągnie.
Ja mam 440tys z wyliczeń według MrFix'a powinno być około 650tys ale wiadomo, że trochę trzeba odjąć bo mmi na postoju też często działa.
Już pisałem tu na forum, że widziałem w DE sztukę na sprzedaż 1,2mln km w 4.0
Już pisałem tu na forum, że widziałem w DE sztukę na sprzedaż 1,2mln km w 4.0
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG