![]() |
![]() |
[D3 ALL ] Woda pod akumulatorem i rozładowywanie akumulato
[D3 ALL ] Woda pod akumulatorem i rozładowywanie akumulato
Zaczęło mi "zjadać" prąd, znalazłem wilgoć pod akumulatorem, wiązka od komputera elektrycznego hamulca postojowego była cała mokra, osuszyłem suszarką i aku już nie zjada. Pytanie skąd ta woda - z pewnością nie jedna osoba to musiała przerabiać - podpowiedzcie gdzie szukać przyczyny
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Miałem taką sytuację po tym jak za słabo dokręciłem śruby od zawiasów klapy i silniczka elektrycznego klapy. Po 2-3 tygodniach pogody do kitu i częstych deszczach, otwierając zasłonę akumulatora zauważyłem dużą ilość wilgoci i krople na akumulatorze, po jego lewej stronie i przed nim. Po dokręceniu śrub, sytuacja się nie powtórzyła od ponad roku.
Nie wiem czy od strony lampy stopu, jak nie masz dobrze włożonej tej uszczelki wiązki to nie będzie coś tamtędy lecieć, a może wlew paliwa też ma jakąś uszczelkę która padła i przepuszcza wode, nie wiem tam nigdy nie zaglądałem od tyłu
Nie wiem czy od strony lampy stopu, jak nie masz dobrze włożonej tej uszczelki wiązki to nie będzie coś tamtędy lecieć, a może wlew paliwa też ma jakąś uszczelkę która padła i przepuszcza wode, nie wiem tam nigdy nie zaglądałem od tyłu

Szyberdach mam
Na akumulatorze od góry jest sucho
[ Dodano: 2017-11-28, 11:05 ]
Chyba znalazłem przyczynę, jak był kiedyś zakładany hak to pod lampa jest śruba trzymająca i okazało się że była źle dokręcona była szczelina miedzy podkładką a karoserią i w czasie deszczu / mycia czy jazdy mogło tam spływać. Poprawiłem to ale też przy okazji przeniosłem komputerek z pod aku do góry i schowałem za boczkiem
Na akumulatorze od góry jest sucho
[ Dodano: 2017-11-28, 11:05 ]
Chyba znalazłem przyczynę, jak był kiedyś zakładany hak to pod lampa jest śruba trzymająca i okazało się że była źle dokręcona była szczelina miedzy podkładką a karoserią i w czasie deszczu / mycia czy jazdy mogło tam spływać. Poprawiłem to ale też przy okazji przeniosłem komputerek z pod aku do góry i schowałem za boczkiem
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
To sterownik ręcznego jakby cocolln pisze:Poprawiłem to ale też przy okazji przeniosłem komputerek z pod aku do góry i schowałem za boczkiem

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
dokładnie dlatego wziałem wszystkie 4y plus podświetleniamkbewe pisze:wytrzymją rok albo do 1 poważnej wilgoci sprawdziłem na sobie, nowa ok 500sztka plus lakierkamaciu pisze:można brać używki ale to loteria....

lakierować mało kto to chciał bo chrom podlany żywicą zatrzaski malusieńkie więc
praktycznie bez rozbieranie trzeba.....
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
no rzeba dokładnie okleić, wiem przerabiałem, też myślę o podświetlanych ale do tego muszę kasety wymienić bo mam takie bez możliwości zamontowania podświetlania, to akurat jest tanie bo 30zł z używki kupi, do wymiany klamek się przymierzam ale ciągle coś, jakoś będę musiał je na raty kupowaćmaciu pisze:lakierować mało kto to chciał bo chrom podlany żywicą zatrzaski malusieńkie więc
praktycznie bez rozbieranie trzeba.....

-
- Super Klubowicz
- Posty: 3525
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
W kodowaniu modułu 05 (Kessy)
With and without Advanced Key - coding
Drive authorisation system -> (entry and start authorisation)
The code is composed as follows:
(Bit 23 ..................->................. Bit 0)
XXXXX1XX XXXXXXXX XXXXXXXX = 262144 dec
- default
Power reduction at the aerials for advanced key only Japan market
(coding only possible for 4E0 909 131D)
XXXXXXXX XXXXXXxX XXXXXXXX = 512 dec
0 North America (USA)
1 Japan/South Korea
Convenience close
XXXXXXXX XXXXX1XX XXXXXXXX = 1024 dec
- default
Right/left-hand drive
XXXXXXXX XXXXxXXX XXXXXXXX = 2048 dec
0 Left-hand drive
1 Right-hand drive (LOR)
Tailgate opening delay as from model year 2006
XXXXXXXX XXXxXXXX XXXXXXXX = 4096 dec
0 ~0.6 sec
1 ~ 2 sec
ESL lock on RRC Close (only possible with Audi advanced key activated)
XXXXXXXX XxXXXXXX XXXXXXXX = 16384 dec
0 Not activated
1 Activated (4F2 / 4K5 / 4K6 / 4K7)
Audi advanced key - function (only possible with corresponding specification)
XXXXXXxX XXXXXXXX XXXXXXXX = 131072 dec
0 Not activated
1 Activated (4F2 / 4K5 / 4K6 / 4K7)
Audi advanced key: - Aerial activation
- Advanced Key identification
- Start/Stop button evaluation
Abbreviations: - RRC - Radio Remote Control
- ESL - Electromechanical steering lock
The value for the codes is produced by adding together the individual values.
This means the following codes are possible:
263168
[*] Power reduction: Not active;
[*] Left-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED not activated;
[*] Optional extras function not activated
265216
[*] Power reduction: Not active;
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED not activated;
[*] Optional extras function not activated
265728
[*] Power reduction: Active; (only for Japan/South Korea)
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED not activated;
[*] Optional extras function not activated
394240
[*] Power reduction: Not active;
[*] Left-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Not activated;
[*] Optional extras function: Activated
396288
[*] Power reduction: Not active;
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Not activated;
[*] Optional extras function: Activated
396800
[*] Power reduction: Active; (only for Japan/South Korea)
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Not activated;
[*] Optional extras function: Activated
410624
[*] Power reduction: Not active;
[*] Left-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Activated;
[*] Optional extras function: Activated
412672
[*] Power reduction: Not active;
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Activated;
[*] Optional extras function: Activated
413184
[*] Power reduction: Active; (only for Japan/South Korea)
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Activated;
[*] Optional extras function: Activated
With and without Advanced Key - coding
Drive authorisation system -> (entry and start authorisation)
The code is composed as follows:
(Bit 23 ..................->................. Bit 0)
XXXXX1XX XXXXXXXX XXXXXXXX = 262144 dec
- default
Power reduction at the aerials for advanced key only Japan market
(coding only possible for 4E0 909 131D)
XXXXXXXX XXXXXXxX XXXXXXXX = 512 dec
0 North America (USA)
1 Japan/South Korea
Convenience close
XXXXXXXX XXXXX1XX XXXXXXXX = 1024 dec
- default
Right/left-hand drive
XXXXXXXX XXXXxXXX XXXXXXXX = 2048 dec
0 Left-hand drive
1 Right-hand drive (LOR)
Tailgate opening delay as from model year 2006
XXXXXXXX XXXxXXXX XXXXXXXX = 4096 dec
0 ~0.6 sec
1 ~ 2 sec
ESL lock on RRC Close (only possible with Audi advanced key activated)
XXXXXXXX XxXXXXXX XXXXXXXX = 16384 dec
0 Not activated
1 Activated (4F2 / 4K5 / 4K6 / 4K7)
Audi advanced key - function (only possible with corresponding specification)
XXXXXXxX XXXXXXXX XXXXXXXX = 131072 dec
0 Not activated
1 Activated (4F2 / 4K5 / 4K6 / 4K7)
Audi advanced key: - Aerial activation
- Advanced Key identification
- Start/Stop button evaluation
Abbreviations: - RRC - Radio Remote Control
- ESL - Electromechanical steering lock
The value for the codes is produced by adding together the individual values.
This means the following codes are possible:
263168
[*] Power reduction: Not active;
[*] Left-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED not activated;
[*] Optional extras function not activated
265216
[*] Power reduction: Not active;
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED not activated;
[*] Optional extras function not activated
265728
[*] Power reduction: Active; (only for Japan/South Korea)
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED not activated;
[*] Optional extras function not activated
394240
[*] Power reduction: Not active;
[*] Left-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Not activated;
[*] Optional extras function: Activated
396288
[*] Power reduction: Not active;
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Not activated;
[*] Optional extras function: Activated
396800
[*] Power reduction: Active; (only for Japan/South Korea)
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Not activated;
[*] Optional extras function: Activated
410624
[*] Power reduction: Not active;
[*] Left-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Activated;
[*] Optional extras function: Activated
412672
[*] Power reduction: Not active;
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Activated;
[*] Optional extras function: Activated
413184
[*] Power reduction: Active; (only for Japan/South Korea)
[*] Right-hand drive;
[*] Lock ESL with RRC-CLOSED: Activated;
[*] Optional extras function: Activated
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020