![]() |
![]() |
[D3 02 4.2MPI ] Co odpowiada za zmianę faz rozrządu?
Panowie proszę o pomoc .
Silnik 3.7 terkotal łańcuch na nastawniku przy odpaleniu ...
Zaczym się zorientowałem doszło do sytuacje gdzie auto przestało palić na 7 cylinder .
Zdj .1
Kolejne pytanie czy nastawnik można wymienić bez wyciągania silnika .
Dwa czy i w jaki sposób się ustawia owy nastawnik tak żeby się wszystko zgrywało są tam jakieś znaczniki ?
Silnik 3.7 terkotal łańcuch na nastawniku przy odpaleniu ...
Zaczym się zorientowałem doszło do sytuacje gdzie auto przestało palić na 7 cylinder .
Zdj .1
Kolejne pytanie czy nastawnik można wymienić bez wyciągania silnika .
Dwa czy i w jaki sposób się ustawia owy nastawnik tak żeby się wszystko zgrywało są tam jakieś znaczniki ?
Z BMW NA AUDI
U mnie pojawia sie blad:
17942 - Camshaft Timing Adj. Bank2 (N208)
P1534 - 001 - Short to Plus - MIL ON
Napinacz do wymiany czy moze tylko lancuszek do ustawienia? Ponizej logi z grupy 090, 093, silnik rozgrzany (90st).
Grupy 090, 093: http://vaglog.pl/log-090_093_M44527O.html
17942 - Camshaft Timing Adj. Bank2 (N208)
P1534 - 001 - Short to Plus - MIL ON
Napinacz do wymiany czy moze tylko lancuszek do ustawienia? Ponizej logi z grupy 090, 093, silnik rozgrzany (90st).
Grupy 090, 093: http://vaglog.pl/log-090_093_M44527O.html
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Zrób logi w trakcie jazdy , zwarcie do plusa sugeruje uszkodzoną cewkę nastawnika
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Zrobilem log dynamiczny, ale VagComem, a nie VCDSem. Nie zawsze laczy mi sie z ECU silnika i dzisiaj tez nie mial ochoty 
Nie wiem czy sie nadaje ten log:
Grupy 090, 093: http://vaglog.pl/log-090_093_x8mD0.html
[ Dodano: 2017-08-18, 19:48 ]
Żeby cewkę napinacza wymienić musze go całego wyciągnąć czy obejdzie się bez demontażu??

Nie wiem czy sie nadaje ten log:
Grupy 090, 093: http://vaglog.pl/log-090_093_x8mD0.html
[ Dodano: 2017-08-18, 19:48 ]
Żeby cewkę napinacza wymienić musze go całego wyciągnąć czy obejdzie się bez demontażu??
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Spisz numery i poszukaj na allegro
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Witam. Też przerabiałem temat z cewką nastawnika, jakiś czas był spokój a teraz przy odpalaniu na zimnym coś zagrzechocze, przez sekundę czy dwie, poza tym zauważyłem że nie zawsze ale nie raz po zgaszeniu silnika jest luźny w górnej części pasek rozrządu, jak silnik pracuje jest napięty, mechanik twierdzi że przyczyną tego może być napinacz paska, ponoć lubią się pierniczyć, co za tym idzie może być to tez przyczyną tego grzechotania. Nie wiem ile w tym jest prawdy.
piolo